וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משטרת האופנה: אוהדים לא הורשו להכנס למשחק בגלל חולצה

לי בוץ

27.5.2007 / 19:50

השוטרים באיצטדיון בלומפילד מנעו מאוהדים שהגיעו עם חולצה שנשאה את הכיתוב "הזונה ה-12" להיכנס. אוהד שהורחק: "איך היינו אמורים לדעת"?

ברני ארדוב

צילום ועריכה: עמי שומן

לפני הדרבי בין מכבי ת"א להפועל ת"א באיצטדיון בלומפילד הערב (ראשון) התעורר עימות בין המשטרה לאוהדים, לא על אמל"ח, לא על מכות, אלא על חולצות שלבשו האוהדים. השוטרים במקום לא איפשרו לאוהדי הפועל להיכנס למתחם האצטדיון עם חולצות שנשאו את הכיתוב "הזונה ה-12", אותן לבשו גם מספר שחקני הפועל ת"א בחגיגות אחרי הניצחון בגמר הגביע.

האוהדים ניסו להיות יצירתיים והפכו את החולצה, אך כחולי המדים הבהירו להם שזה לא טוב מספיק ושעליהם להוריד אותה לגמרי, ושבפניהם עומדות שתי אפשרות - האחת להכנס עם חולצה אחרת, והשנייה להכנס ללא חולצה כלל. אוהדים שלא היתה ברשותם חולצה נוספת ולא רצו לצפות במשחק בעירום, ובעיקר אוהדות, נאלצו להישאר בחוץ.

אחד האוהדים, שהגיע עם החולצה וקיבץ נדבות מחוץ לאצטדיון על מנת לרכוש חולצה חדשה בחנות האוהדים, הסביר: "לא פרסמו בשום מקום שאסור להגיע עם החולצות האלה, אז איך היינו אמורים לדעת?".

כלל השוטרים באצטדיון - לובשי המדים הכחולים, היס"מניקים ושוטרי מג"ב - סרבו לענות לשאלות בנושא ו/או להסביר מה הסיבה להחלטה המגוחכת. "אנחנו לא יודעים למה, אבל ההנחיות הן מלמעלה", הסביר אחד השוטרים שסרב להזדהות בשמו. "האוהדים יכולים להוריד את החולצות ולהיכנס". כלל השוטרים הטילו את האחריות על מפקד המרחב, מוטי כהן, שכמובן סרב אף הוא להגיב לעניין.

מפקד הכוח במגרש, דני לוי, אמר כבדרך אגב: "עדיף שתתעסקו בעניינים רציניים. אוהדים שבאו עם חולצות שכתוב עליהם בן זונה, זו בעיה שלהם".

אוהד שהורחק מהמגרש אמר: "אני לובש את החולצה הזאת וככה אני מרגיש, זה מה שעושה לי את האווירה. אין לי בעיה ללבוש משהו מעל אבל אם אוריד את זה בפנים אני מפחד שירביצו לי".

מהנהלת הפועל תל אביב נמסר בתגובה לגבי המקרה: "המשטרה הייתה צריכה להכניס כל אוהד שהגיע לראות כדורגל כל עוד לא היו בראשותו אמציע לחימה, בלי קשר לחולצה שלבש".

קבוצת ילדים א' של הפועל ת"א הייתה אמורה לחגוג את זכייתה בגביע המדינה בהקפה סביב המגרש לפני שריקת הפתיחה, אלא שהמשטרה לא אישרה את האירוע מחשש לתגובות קיצוניות מהיציע של אוהדי מכבי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully