וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולימפיאקוס ופיני גרשון מסתבכים

27.5.2007 / 19:29

הפסידו 81:71 לאריס סלוניקי, שמובילה 1:2 בחצי גמר הפלייאוף היווני. דרוקר ואוסטנד עלו ל-0:1 בגמר הפלייאוף הבלגי. ברצלונה בחצי הגמר

פיני גרשון ואולימפיאקוס מתרחקים מסדרת גמר הפלייאוף היווני מול היריבה העירונית פנאתינייקוס. אולימפיאקוס לא הצליחה לגנוב הערב (ראשון) ניצחון חוץ לאריס סלוניקי והפסידה לה 81:71. בזכות הניצחון, אריס עלתה ליתרון 1:2 בסדרה של הטב מ-5 משחקים.

הצהובים הובילו ביתרון משמעותי כמעט לאורך כל המשחק. ג'רמייה מסי הצטיין באריס עם 20 נקודות, מייק וילקינסון וסבאס איליאדיס הוסיפו 15 כל אחד. סקוני פן הוביל את קלעי אולימפיאקוס עם 18 נקודות, ארווידאס מאצ'יאוסקאס הוסיף 13.

פנאתינייקוס הבטיחה את עלייתה לגמר הפלייאוף אחרי שהביסה את פאניוניוס 67:85 והשלימה סוויפ בסדרה. ניקוס חאג'יוורטאס קלע 17 לפאו, דימוס דיקודיס קלע 11 ורמונאס שישקאוסקאס סיים עם 10.

דרוקר ואוסטנד עלו ל-0:1 בבלגיה

שרון דרוקר, מאמנה של אוסטנד, לא יכל לקוות לפתיחה טובה יותר בגמר הפלייאוף הבלגי, אחרי שקבוצתו הביסה את אופוני ברי 61:81. המשחק השני בסדרה יתקיים ביום שבת בברי.

אלביר אובצ'ינה הוביל את קלעי אוסטנד עם 22 נקודות ו-10 ריבאונדים. וסלין פטרוביץ' הוסיף 16 נקודות וטיטוס אייבורי סיים עם 13. קלווין טורברט וג'ף הורנר קלעו 14 כל אחד לברי.

צסק"א פתחה את סדרת הגמר בניצחון על קאזאן

צסק"א מוסקבה, סגנית אלופת היורוליג, עלתה הערב ליתרון של 0:1 בסדרת גמר הפלייאוף הרוסי (הטוב מ-5) מול יוניקס קאזאן. צסק"א ניצחה בביתה 64:72 ותנסה לעלות מחר ל-0:2 במשחק השני שיתקיים גם הוא בבירה הרוסית.

מתיאס סמודיס היה המצטיין בצסק"א עם 27 נקודות. טראז'אן לנגדון הוסיף 12 וזכאר פאשוטין סיים עם 10. דריוס לברינוביץ' הוביל את קלעי קאזאן עם 23 נקודות, דושקו סאבאנוביץ' הוסיף 14.

המשחק השני בסדרה יתקיים מחר בבירה הרוסית, ולא מכן תעבור הסידרה לשני משחקים (או אחד) בקאזאן.

ספרד: ברצלונה עלתה לחצי הגמר

חובנטוד בדאלונה קיוותה להשיג הערב ניצחון חוץ באיים הקנאריים ולחגוג עלייה לחצי גמר הפלייאוף הספרדי, אלא שהמארחת גראן קנאריה כפתה עליה משחק חמישי ומכריע בסדרה, אחרי שניצחה 71:74. ג'ימי האנטר קלע 23 לקנאריה, קורנל דויד ההונגרי הוסיף 10. רודי פרננדז קלע 23 לחובנטוד. המנצחת בסדרה הזאת תתמודד בחצי הגמר מול ריאל מדריד.

מי שהבטיחה את עלייתה לחצי הגמנר היא ברצלונה, שניצחה בחוץ את ג'ירונה 75:90 והשלימה ניצחון 1:3 בסדרה. כעת היא תתמודד בסדרת חצי הגמר השניה מול טאו ויטוריה. מיכאליס קקיוזיס קלע 17 לבארסה, יאקה לאקוביץ' הוסיף 16. אריאל מקדונלד סיים עונה מוצלחת בג'ירונה עם 23 נקודות.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

איטליה: וידיויצ'י בולוניה בחצי הגמר

תמונת חצי גמר הפלייאוף באיטליה הושלמה הערב אחרי שוידיויצ'י בולוניה ניצחה את ביילה 72:89 והשלימה ניצחון 2:3 בסדרת רבע הגמר. וידיויצ'י תתמודד בחצי הגמר נגד ארמאני מילאנו, בעוד שהסדרה המקבילה תפגיש בין לוטומטיקה רומא לסיינה.

גיז'רמה ג'יובאניני ופאביו די בלה קלעו 14 כל אחד לבולוניה, ולאדו אילייבסקי וברט בליזרד הוסיפו 11 כל אחד. ריס גיינ סוג'מאל תומאס קלעו 16 כל אחד לביילה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully