וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר עם ה(עומר) גולן?

27.5.2007 / 19:06

במכבי פ"ת גיבשו החלטה סופית, לפיה עומר גולן יעזוב לקבוצה בארץ. עמוס לוזון קבע פגישה עם נציגי בית"ר ירושלים

נשיא מכבי פתח תקוה, עמוס לוזון, ייפגש עם הנהלת קבוצות הכדורגל של בית"ר ירושלים. הפגישה תיארך כנראה בסוף השבוע או בתחילת השבוע הבא כשעל הפרק עומד נושא רכישת כרטיסו של החלוץ, עומר גולן. גורם במועדון אישר כי: "נקבעה פגישה ראשונה במטרה למכור את גולן לאחת משתי הקבוצות".

לאחר שהליגה נגמרה, במועדון התפנו לדבר על העונה הבאה. בראש ובראשונה, עלה נושא מכירתו של עומר גולן. גורמים במועדון סיפרו כי עמוס לוזון שוחח עם החלוץ בימים האחרונים ואמר לו: "אתה עובר לקבוצה אחרת. חכה בצד, אני אטפל בכל העניינים". גולן אישר כי לוזון יידע אותו על הפגישות ומסר לוואלה! ספורט: "אני רוצה להתקדם". במועדון לא פוסלים אפשרות להיכנס למשא ומתן, אם כי בשלב מאוחר יותר, עם מכבי חיפה.

גיא לוזון יחתום על החוזה בהפועל תל אביב בימים הקרובים. המועמד העיקרי להחליפו הוא יוסי מזרחי, אבל גם ניצן שירזי עומד על הפרק. בשלב זה, החליטו במועדון לוותר על האפשרות שפרדי דוד או גיא לוי ימונו לתפקיד, אך לא פסלו זאת על הסף. בכל מקרה, בהנהלה מתכוונים לזמן לשיחה גם את עוזר המאמן, עופר פביאן, שהובטח לו בעבר שהוא היורש הטבעי במקרה שלוזון יעזוב. במועדון טוענים כי הם מעדיפים, לפחות בשלב זה, מאמן עם ניסיון בליגת העל.

לירן כהן עדיין מחכה לוועדה למעמד השחקן ומחירו יסתכם כנראה בכ-150 אלף דולר. בלסינג קאקו עדיין לא קיבל תשובה לגבי עתידו, אך נראה שיעזוב על רקע מחירו. סבסטיאן רוזנטל ומוחמד דיאלו קיבלו ת ההודעה על שחרורם ומתכוונים לעזוב את הארץ בקרוב. בקבוצה עדיין מעונינים בברוך דגו, אבל הוא הבהיר באמצעות מקורביו שהוא רוצה להישאר בהפועל תל אביב. בשלב זה הודיעה ההנהלה: "עד שלא ימונה מאמן, לא יתנהל משא ומתן עם שחקני רכש".

היום בשעות הערב קיים מועדון הכדורגל של מכבי פתח תקוה טורניר שוערים ייחודי, שאותו ניהל מאמן השוערים, יוסי קטיפה, בעזרתו של עוזר מאמן מכבי פתח תקוה ושוער העבר, עופר פביאן. בטורניר השתתפו 40 שוערים, כולם תוצרת מחלקת הנוער של המועדון, והוא התעלה לרמה גבוהה. התחרויות בין השוערים התבססו על תרגילי זריקות ובעיטות ותרגילי "אחד על אחד". הזוכים בטורניר, לפי גילאים עולים, הם ארבעת השוערים הבאים: חביב אוחיון, אסי מכאני, מאור לוזון (בנו של מנהל הקבוצה, איציק לוזון) ותום גילברט. למגרש הגיעו שוערי הקבוצה הבוגרת, אוהד כהן וטוביה קוז'יקרו. השוער דודי חננשווילי, שהתאמן העונה עם קבוצת הבוגרים, קיבל את פרס השוער המצטיין של מחלקת הנוער.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully