וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קייבו ירדה לליגה השניה באיטליה

27.5.2007 / 17:53

גראנדה פינאלה לעונת הכדורגל באיטליה: רג'ינה ניצחה את מילאן כדי להינצל מירידה, קטאניה עשתה את העבודה מול קייבו והורידה אותה

רג'ינה סידרה לעצמה עוד עונה בסרייה A, ועשתה את זה בצורה הכי משכנעת שאפשר. הקבוצה שהיתה מעל הקו האדום רק בזכות יחס שערים ניצחה במחזור האחרון של העונה האיטלקית את מילאן 0:2, והבטיחה את ההישארות. גם סיינה, שהייתה מועמדת ודאית לירידה, הצליחה לקחת את הנקודות בבית עם ניצחון גדול 1:2 על לאציו משער בדקה ה-85, ולשרוד למרות הכל.

אבל יורדת שלישית הייתה חייבת להיקבע במחזור הזה, וקטאניה שלאור התוצאות של סיינה ורג'ינה הייתה עלולה למצוא את עצמה בתפקיד הלא נחשק, עשתה את העבודה עם ניצחון גדול על קייבו, 0:2. בעקבות כל ההתרחשויות, קייבו שהייתה במקום ה-14 לפני המחזור מוצאת את עצמה בליגה השניה בעונה הבאה. איזה גרנדה פינאלה.

רג'ינה - מילאן 0:2

רג'ינה לקחה את הניצחון שהיא הייתה חייבת כדי להישאר בליגה הבכירה, כשניקולה אמרוסו ואמריני מנצלים את ההשפעה של הזכייה בליגת האלופות על המילאנזים.

למארחים הניצחון היה קריטי כדי לסיים עונה שהתחילה עבורם עם הורדה של 11 נקודות בגלל פרשת השחיתות, והם נאלצו להשיג אותו בלי אלסנדרו לוקארלי. אמרוסו התעלה כדי לתת לרג'ינה שער יתרון מרהיב כבר בדקה ה-8, כשהקפיץ פעמיים את הכדור עם הגב לשער כדי להגיע למצב של סיבוב ובעיטה פנימה.

למרות השפעת החגיגות, מילאן השיבה מלחמה ותקפה את השער של קמפאנולו. רונאלדו הוציא את הזעם על אי השתתפותו בצ'מפיונס עם כמה בעיטות חזקות למסגרת, אבל שוער רג'ינה הדף את כולן. המקומיים הכפילו את היתרון (67) עם שער מהפאלש של אמריני ויזכו להזדמנות לפגוש את הרוסונרי גם בעונה הבאה.

סיינה - לאציו 1:2

דרמה גדולה הייתה במשחק הזה. סיינה ידעה שהיא חייבת ניצחון כדי להישאר בליגה, ועד הדקה ה-85 נראה היה שההתמודדות תסתיים בתיקו והיא תרד. אבל פאולו נגרו הציל את העונה עם שער בדקה ה-85, והשאיר את הטוסקנים בסרייה A.

ללאציו, שכבר הבטיחה את המקום במוקדמות הצ'מפיונס בעונה הבאה, המשחק הזה לא שינה הרבה, ובכל זאת היא לא התכוונה לעשות למארחים חיים קלים. זה היה משחק קשוח עם הרבה תיקולים, והשער הראשון בו הגיע מפנדל אחרי שמאסימו מקארונה הוכשל ברחבה ולקח בעצמו את הבעיטה (23).

השופט איזן את המצב עם שריקה לבעיטת 11 מהעבר השני של המגרש אחרי עבירה טיפשית של נגרו על כריסטיאן מנפרדיני, תומאסו רוקי לקח את הפנדל והישווה (70). בסיינה נכנסו ללחץ, כי בצמב כזה הם היו יורדים. הטוסקנים החלו לתקוף בגלים, אבל לחרדתם שתי נגיחות מקרוב מול השער הלכו לשחקים. בסופו של דבר נגרו הצליח לכפר על הטעות שעשה קודם עם שער מקרוב מול האקסית, בסך הכל השלישי שלו העונה אבל כנראה החשוב ביותר בקריירה.

קטאניה - קייבו 0:2

קייבו הייתה תלויה רק בעצמה במשחק הזה, כשהיא צריכה נקודה כדי להישאר וקטאניה חייבת את כל השלוש. אבל החמורים המעופפים כשלו במשימה ולאחר הנצחון של סיינה הם ירדו לליגה השניה.

זה היה המשחק האחרון בעונש הרדיוס של קטאניה בשל המהומות שחוללו אוהדיה, והוא נערך בבולוניה. דווקא קייבו שלטה במחצית הראשונה, הגיעה למצבים אך החמיצה אותם. פרנקו סמיולי כמעט כבש שער מדהים מהאוויר, אבל המחצית הסתיימה ב-0:0 ובמצב כזה קטאניה היא היורדת. ה"מקומיים" התעוררו לאחר העלייה מחדרי ההלבשה, ופאוסטו רוסיני (66) נגח פנימה את שער היתרון. מינלי שנכנס כמחליף בעט כדור חופשי פנימה והבטיח את הניצחון (80) שהשאיר את קטאניה והוריד את קייבו לסרייה B.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

פארמה - אמפולי 1:3

פארמה הייתה זקוקה לנקודה לפחות כדי להבטיח הישארות, כנגד כל הסיכויים. לאמפולי המשחק הזה לא שינה הרבה, וזלטאן מוסלימוביץ' העלה את הקבוצה של ראניירי ליתרון כבר אחרי 7 דקות. הוא כבש ממרכז הרחבה אחרי טעות בהגנה של אמפולי, שאיפשרה לג'וספה רוסי לחטוף כדור ולבשל לו את השער.

טעות נוספת של אמפולי הובילה לאיבוד כדור במתפרצת, איגור בודאן קיבל את המסירה (16) והשחיל לשוער בין הרגליים. לוקה סאודטי קיבל מסירה מצויינת מהעבר השני של המגרש וניצל את הנמנום בהגנה של פארמה לצמק מ-6 מטר (28). אנדראה גאסברוני וידא שפארמה תשמור על כל הנקודות עם גול בשמאל לפינה הרחוקה בדקות הסיום (88).

תוצאות נוספות:

רומא - מסינה 3:4
לרומא: פרנצ'סקו טוטי (11, 73), אלסנדרו מנסיני (19), אלסנדרו רוסי (84).
למסינה: כריסטיאן ריגאנו (10, 54), ניקולאס קורדובה (75).

אינטר -טורינו 0:3
מרקו מטראצי (12), מייקון (59), לואיס פיגו (67).

פיורנטינה - סמפדוריה 1:5
לפיורנטינה: אדריאן מוטו (5), ריקרדו מונטוליבו (36), ג'יאמפולו פאציני (48), דה סילבה (72, 90).
לסמפדוריה: פאביו קוואגליארלה (40).

אודינזה - פאלרמו 2:1
לאודינזה: תומאס סיבוק (21).
לפארלמו: אנדראה קאראצ'ולו (14), יוג'יניו קוריני (71).

אסקולי - קליארי 1:2
לאסקולי: אנדראה סונקין (18), מיקלה פאולוצ'י (79).
לקליארי: מנקוסו (14).

ליבורנו - אטאלנטה 2:4
לליבורנו: כריסטיאנו לוקארלי (45, 56), סטפאנו מורונה (47), סרג'יו פאוליניו (85).
לאטלאנטה: ריקרדו זמפאניה (51), דוידה בומבארדיני (65).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully