וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרננדז בדרך לבית"ר?

אסף שקד

27.5.2007 / 14:51

מקורב למאמן: "ניצחון שלו על ויגו יסלול את דרכו לבית"ר". יצחק שום מועמד, וארזי תומך בעזורי על פני אוחנה. גאידמק, מי יאמן את האלופה?

האם אוהדי בית"ר ירושלים צריכים להחזיק היום (ראשון) אצבעות לריאל בטיס מול סלטה ויגו במסגרת הליגה הספרדית? כנראה שכן, במיוחד אם הם רוצים לראות את לואיס פרננדז על הקווים באצטדיון טדי בעונה הבאה.

קבוצתו של פרננדז, שנמצאת מרחק 4 נקודות מהקו האדום, זקוקה הערב לניצחון בויגו על מנת להבטיח את הישארותה בליגה, 2 מחזורים לפני תום העונה. בסביבתו של פרננדז אישרו בסוף השבוע כי נציגים של גאידמק גיששו אצלו לגבי חזרה לירושלים, אך המאמן הצרפתי העדיף לא להתעסק בשמועות על מעברו לירושלים ולהתמקד במשימת הישארותה של בטיס בליגה.

"לואיס רוצה קודם כל להשלים את המשימה שלשמה הגיע לבטיס, ורק אחרי זה הוא יתפנה לדבר על כל הנושאים שמסביב", אמר היום אחד האנשים הקרובים למאמן, "אם לואיס ירשום היום ניצחון בויגו הוא למעשה יוריד אותם לליגה השנייה וישאיר את הקבוצה שלו בליגה הראשונה. יתכן כי בסיום המשחק הוא יודיע על סיום דרכו בבטיס דבר שיסלול את חזרתו לירושלים. כרגע גאידמק לא פנה באופן רישמי ללואיס, אבל אני מאמין שאחרי שלואיס יתן את האור הירוק שהוא לא ממשיך עונה נוספת, תגיע הפנייה".

גיורא שפיגל שנמצא בקשרים טובים מאוד עם פרננדז, רוצה מאוד לעבוד איתו בצוותא בבית"ר ירושלים, אך במקביל לאופציה הצרפתית מכין שפיגל אופציה ישראלית בדמותו של יצחק שום. אם לא יתרחשו אירועים מפתיעים ביממה הקרובה בגזרת פרננדז, צפוי גאידמק לערוך במהלך השבוע הקרוב פגישת היכרות עם יצחק שום על מנת לקבל החלטה מבין כל האפשרויות העומדות בפניו.

יו"ר בית"ר ירושלים, אלי ארזי, לעומת זאת, מגלה תמיכה גדולה מאוד במנג'ר הנוער, גיא עזורי. בשיחה עם מקורביו בסוף השבוע האחרון אמר ארזי: "אני מעדיף את גיא עזורי כמאמן על פני אלי אוחנה. גיא הוכיח את עצמו במסגרת הנוער, זכה בדאבל וראוי להערכה הגדולה ביותר".

עזורי, שזכה ביום חמישי האחרון בדאבל היסטורי עם קבוצת הנוער של בית"ר ירושלים, שומר על שקט. "אני לא מתעסק במה שיקרה איתי בעונה הבאה", הוא אמר ביום חמישי, "אשמח לעבוד עם הקבוצה הבוגרת, אבל כרגע יש לי בית חם מאוד במחלקת הנוער".

הערב תקיים הקבוצה נשף סיום עונה במגדל דוד בירושלים. אל הנשף הוזמנו כל אנשי הקבוצה עם בנות זוגתן בארוחה שתהיה פרידה מעונת 2006-2007.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully