וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרכבת מבוסטון מתחילה להתרחק

27.5.2007 / 15:34

הרד סוקס ניצחו בטקסס 4:7, ופתחו פער שיא על היאנקיז, שהפסידו שוב לאיינג'לס. דלגאדו התעורר, המטס עברו את פלורידה

טקסס - בוסטון 7:4

חמש ריצות באינינג השישי העניקו לרד סוקס מהפך וניצחון על הריינג'רס, ולא פחות חשוב מכך - יתרון עצום של 11.5 משחקים על פני היאנקיז בטבלת המזרח. מני רמירז רשם ארבע חבטות ו"נכנס לגרוב", כהגדרתו של שחקן הבסיס השלישי, מייק לואל. טים וייקפילד רשם את הניצחון וג'ונתן פפלבון את השמירה. ויסנטה פאדייה היה טוב במשך חמישה אינינגים, בטרם התפרק בשישי בטקסס.


ניו יורק יאנקיז - לוס אנג'לס איינג'לס 3:1

קלווים אסקובר הגיש פנינה בשורות המלאכים, עם שבעה אינינגים ושמונה הכשות, וגארי מתיוס ג'וניור חבט לטריפל כבר באינינג הראשון כדי לסייע לאיינג'לס לעלות ליתרון 0:3. צ'ין מינג וונג, להוציא את האינינג הזה, היה מבריק וסיים עם שמונה ושישה, אבל אסקובר השבית את המחבטים מהברונקס. שמירה מספר 15 לפרנסיסקו רודריגז.


דטרויט - קליבלנד 6:3

המרכז הצמוד ממשיך להיות לוהט, כשהומר של דייויד דלוצ'י באינינג השמיני שבר שוויון 3:3, והעניק ניצחון לסי סי סבאתיה, שסיים עם שבעה ושישה. גם ויקטור מרטינז חבט להומר בשבט, ג'ו בורובסקי עם שמירה מספר 16 העונה. הומר למרקוס ת'יימס מדטרויט, הפסד לג'ייסון גרילי.


קנזס סיטי - סיאטל 9:1

וואלה, המארינרס עם מאזן חיובי ומרגישים טוב. צ'יי סונג בייק הגיש שבעה וקטל שבעה, וכל זאת ב-98 הגשות. קנג'י ג'וג'ימה חבט לגראנד סלאם ראשון בקריירת ה-MLB שלו, ריצ'י סקסון הוסיף הומר בן שלוש ריצות. הפסד לבריאן באניסטר.


מינסוטה - טורונטו 9:8 (אינינג 13)

לייל אוברביי חבט לסינגל באינינג ה-13 והעלה את הבלו ג'ייז למקום השני במזרח, 11 משחקים מאחורי הרד סוקס. הבשורה הטובה יותר לטורונטו היא שרוי האלאדיי צפוי לחזור ולהגיש ביום חמישי. אוברביי גם רשם הומר, יחד עם ארבעה ריביז, והאפיל על יום מצוין של מייקל קדאייר, עם הומר וחמש הכנסות. הומרים גם לאלכס ריוס, מאט סטיירס ורויס קלייטון מטורונטו, ניצחון לבריאן טולה, הפסד למאט גורייר.


בולטימור - אוקלנד 3:8

הומר ושני ריביז למיגל טחאדה, כשבניצחון זכה בריאן בורס. ניק סווישר וטראוויס באק עם הומרים לאוקלנד, הפסד לג'ו קנדי.


המשחק בין שיקגו וייט סוקס לטמפה ביי נדחה.

כשקרלוס מתעורר

פלורידה - ניו יורק מטס 7:2

קרלוס דלגאדו נותן עד כה עונה לא מרשימה, אבל הלילה הוא פרץ בגדול. הסלאגר חבט לשני הומרים ולחמישה ריביז, והעניק במו אלתו ניצחון למטס. טוב, גם שישה אינינגים ושמונה אוורורים של ג'ון מיין עשו את העבודה. ווס אוברמולר היה הקרבן של דלגאדו, ורשם את ההפסד.


סן דייגו - מילווקי 3:6

הפאדרס ממשיכים לנצח משחקים צמודים, וטרבור מתקדם לשמירה ה-500 שלו בקריירה, כשכעת הוא רחוק ארבע בלבד מהטארגט. ג'סטין ג'רמאנו עם הניצחון, הומרים של מייק קמרון וחוזה קרוז ג'וניור סייעו למטרה. ריאן בראון וג'ף ג'נקינס חבטו להומרים, אבל לא מילטו את קלאודיו ורגאס מהפסד.


סן פרנסיסקו - קולורדו 6:1

ארון קוק הכין מטעמים, והרוקיז שוב ניצחו בפריסקו. הטבח בישל תשעה אינינגים מצוינים, והאפיל כליל על מאט מוריס, שרק שתיים משש ריצות החובה של הג'איינטס נרשמו לחובתו. מאט הולידיי זרח בהתקפת קולורדו עם שתי חבטות ושלושה ריביז.


אריזונה - יוסטון 4:5

ברנדון ווב התפלצת הכוחנית הגיש שבעה אינינגים וניטרל שמונה חובטים, חוזה ולוורדה ממשיך עם העבודה החייתית בעמדת הקלוזר (שמירה מספר 18), והדי באקס נראים עלא כיפאק. הומר ושלושה ריביז לקרלוס לי ביוסטון, כריס סמפסון עם ההפסד.


סט לואיס - וושינגטון 6:8

האינינג הרביעי הניב חמש ריצות לציפורים האדומות, ועשה סוף לרצף הנצחונות, ארבעה במספר, של הנשיונאלס. שתי חבטות ושלוש ריצות לאלברט פוחולס, שמתחיל להתעורר מפתיחת עונה מבחילה. בראד תומפסון עם הניצחון, ג'ייסון איזרינגהאוזן עם השמירה. לבאל ספרינגר רשם את כל שמונה ריצות החובה ואת הפסד הנשיונאלס.


סינסינטי - פיטסבורג 9:5

ארבע ריצות כבר באינינג הראשון סידרו לפייראטס ניצחון נחמד. ברונסון ארויו, בכושר רע מאוד, צלח ארבעה אינינגים בלבד, כשהוא נותן הומרים לקסאווייר ניידי ולאדם לה רוש. סקוט האטברג, אדווין אנקרנסיון ואלכס גונזאלס עם הומרים לרדס. ג'ון גראבו החליף את שון צ'אקון החלש באינינג הרביעי וקצר את הניצחון.


לוס אנג'לס דודג'רס - שיקגו קאבס 4:2

קרלוס זמבראנו הגיש כמו כריש, עם 7.2 אינינגים ושמונה חשמולים, אראמיס רמירז ומארק דה רוסה חבטו להומרים בזה אחר זה, והשלושה היו הגורמים העיקריים לניצחון על מארק הנדריקסון והדודג'רס. שמירה מספר 11 העונה לריאן דמפסטר. ווילסון בטמיט עם הומר ללוס אנג'לס.


אטלנטה - פילדלפיה 6:4

אחרי 49 משחקים ופתיחת עונה צולעת, סופסוף הפיליז במאזן חיובי, לראשונה העונה. האחראי העיקרי היה שיין ויקטורינו, עם טריפל והומר ושלוש חבטות בסך הכל. שישה אינינגים לאדם איטון ושמירה לאנטוניו אלפונסקה, שהחליף את ברט מאיירס בעמדת הקלוזר. באדי קרלייל עם ההפסד, הומר וארבעה ריביז לאדגר רנטרייה. בובי קוקס, מאמן אטלנטה, הורחק בפעם ה-130 בקריירה, ועוד פעם אחת שבה יעוף מהמגרש ישווה את שיאו של ג'ון מקגרו, העומד על 131. מרשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully