וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אגרסיביות, זה כל הסיפור

27.5.2007 / 12:49

"בניגוד למשחקים הקודמים, פשוט היינו אקטיביים", אמר פישר על ה-83:109 של הג'אז על הספרס. דאנקן: "הכל התחבר להם"

אחרי שנקלעו לפיגור 0:2 מול סן אנטוניו ספרס בגמר המערב, ידעו ביוטה שמשחק מספר 3 הופך לקריטי, ואם הם רוצים להמשיך לנגן, כדאי מאוד שהניצחון יהיה בצד שלהם.

זה התחיל רע, עם פיגור 8 ברבע הראשון, אולם בתום 48 דקות המורמונים עלצו עם 83:109, שצימק את הסדרה ל-2:1.

"לא היו הבדלים גדולים בתוכנית המשחק בהשוואה לשניים הקודמים, אלא פשוט היינו יותר אקטיביים", תימצת דרק פישר את כל הסיפור. הגארד של יוטה קלע 11 נקודות, ונשמע מרוצה מאוד מהניצחון. "תמיד קיננה בנו ההרגשה כי אנחנו יכולים לנצח את הקבוצה הזו, אבל עד שאתה לא מנצח אותם בפלייאוף, קשה כל הזמן לספר לעצמך שאתה יכול לעשות את זה". האקטיביות הזו התבטאה ב-12 חטיפות ו-5 חסימות, לעומת 6 ו-4 בלבד לאורחים.

דרון וויליאמס זרח בשורות הג'אז עם 31 נקודות ו-8 אסיסטים, ונעזר בקרלוס בוזר, שסיפק שוב מספרים מרשימים של 27 נקודות ו-12 ריבאונדים. נראה שבסולט לייק סיטי מתחילים להתרגל לצמד החדש של העיר מאז קארל מאלון וג'ון סטוקטון. "לפגר 2:0 מול הספרס, ולבוא ולעשות מה שדרוש כדי לנצח, מחדיר בנו ביטחון", אמר מאמן הג'אז ג'רי סלואן.

הג'אז שיחקו אחראי יותר, איבדו 12 כדורים בלבד לעומת 19, ולקחו רק 9 זריקות מהשלוש (מהן קלעו 6) לעומת 21 של הספרס (שקלעו רק 7).

"הם פשוט שיחקו יותר טוב", הודה טים דאנקן, "הם היו אגרסיבים, פיזיים וגם קלעו היטב. כל הדברים התחברו להם יחד". את מאמן הספרס גרג פופוביץ' מעניינים דברים אחרים: "לאיזה רבע חשבתי שהשתוונו להם ברמת האגרסיביות והמנטליות, אבל בסופו של דבר התוצאה הסופית לא חשובה, אלא הדרך בה שיחקנו".

עד המשחק הרביעי (בלילה שבין שני לשלישי) יש לפופוביץ' מספיק זמן כדי להחזיר את קבוצתו למסלול הנכון מבחינתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully