וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ורק שמעון לא מרוצה

ספאחיה החמיא, שמיר התרגש, ורק מזרחי ממשיך להתלונן על הפיינל פור. ליאור אליהו התאמן וצפוי לשחק למרות השבר באצבע

ברני ארדוב

צילום ועריכה: אמיר לב

נוון ספאחיה, מאמן מכבי תל אביב, ישב על בימת הנואמים והתכבד לפתוח את מסכת הדוברים במסיבת העיתונאים שערכה הבוקר (ראשון) מנהלת הליגה. לפני שהתפנה לעסוק בעניינים המקצועיים, הודה ליו"ר מנהלת הליגה, אבנר קופל, על ה"ארגון המרשים של אירועי הימים האחרונים. זו המדינה השישית שאני מאמן בה וכזה דבר עוד לא ראיתי". שמעון מזרחי, שישב בשולחן ממולו, עיוות את פניו. "לא ראית דבר כזה כי אין שום פיינל פור במדינה אחרת", עקץ הנשיא המיתולוגי. קופל חייך במבוכה.

שניידר מפתיע

ארבעת המאמנים והקפטנים של הקבוצות שהעפילו לפיינל פור – מכבי ת"א, הפועל ירושלים, בני השרון וגליל עליון - הצטופפו על הבימה, אך דברים יוצאי דופן, כמצופה, לא נאמרו. הבשורה הגדולה ביותר יצאה מפיו של שאול שניידר, מנכ"ל המועצה להסדר ההימורים בספורט, שהודיע כי בעונה הבאה ירוכזו משחקי ליגת העל בכדורסל ליום ראשון, בעוד שהמשחק המרכזי מליגת העל בכדורגל ישוחק ביום שני. פרט לכך, סיפר קופל כי 1,500 כרטיסים לפיינל פור נותרו מיותמים בקופות, אף ש"אנחנו מעריכים כי הכרטיסים הללו יימכרו ביומיים הקרובים".

שמיר אופטימי

במסיבת העיתונאים עצמה הסתפקו הדוברים במשפטים קצרים וממצים. "אני שמח מאוד לשחק שוב מול אגדה כמו עודד קטש", פירגן ספאחיה לקולגה. "באשר לקבוצה שלי, אנחנו עשינו העונה הרבה. הפסדנו רק פעמיים, בנקודה, באותו שבוע. פרט לכך שיחקנו ברמה המוכרת של מכבי ואני מקווה שגם נסיים את העונה בצורה הזאת".

"ברכות לכל המשתתפות בפיינל פור", הוסיף מאמן הפועל ירושלים, דן שמיר. "הייתה לנו עונה מעניינת, מאוד מוצלחת, עם הרבה רגעים גדולים. היו גם ירידות אבל הכל מתנקז ליום שלישי, ובתקווה שגם לחמישי. בחצי הגמר נשחק מול בני השרון, קבוצה שפגשנו העונה כבר ארבע פעמים, כאשר שני המשחקים האחרונים נגמרו ממש עם הבאזר. אני בטוח שיהיה משחק מעניין, ומקווה שניפגש כאן גם ביום רביעי ונדבר על הגמר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

בירנבוים פסימי

מאמן בני השרון, אפי בירנבוים, נשמע מעט פסימי. "אם אתם שואלים אותי על הסיכויים שלנו, אז אני רואה את טבעת האליפות כרגע והיא נמצאת מרחק נגיעה ממני, אבל האמת שאני מרגיש שהיא למעשה רחוקה כפי שהייתה רחוקה ממני טבעת הנישואין בגיל 20. בכל מקרה, אני מאוד גאה בשחקנים ובמועדון שלי. זה לא היה לגמרי מובן מאליו בתחילת העונה שנעפיל לשני אירועי השיא של הכדורסל הישראלי. עשינו כברת דרך ארוכה". קפטן הקבוצה, ארז כץ, שמר על הקו. "בתחילת השנה הצבנו לעצמנו מטרה, להגיע לפיינל פור, ועשינו את זה. מבחינתנו, עכשיו הכל זה אקסטרות ובונוסים. הקצפת היא ביום שלישי, ואני מקווה שנגיע גם לדובדבנים בחמישי".

קטש ריאלי

"הגענו לכאן עם הבאזר ועברנו לא מעט תהפוכות השנה", סיכם מאמן הגליל, עודד קטש. "אני בהחלט גאה בשחקנים שלי על הדרך שעברנו. ראשי הקבוצה האמינו בנו לאורך כל הדרך, ובשקט ובצניעות הגענו להיכן שהגענו. האמת, כל יתר הקבוצות כאן היו מוכנות לכך שיגיעו לפיינל פור, אבל אנחנו מרגישים קצת חדשים וצריכים לעכל את זה יותר. נוון ספאחיה אמר שהוא שמח לשחק מול הגליל, אבל אני לא יכול לומר דברים דומים, כי אני בהחלט לא שמח לשחק נגד מכבי".

שארפ מקצוען

לקראת סיום נשאל דרק שארפ האם סדרת גמר-סל איננה עדיפה בעיני השחקנים על השיטה הקיימת. "תראו", השיב המתאזרח, "אני יודע שמבחינת האוהדים היה עדיף לשחק סדרות, אבל מבחינת המנהלת אולי עדיף פיינל פור, כי כך כולן יכולות לנצח. זה משחק אחד, הרקורד שהיה לך לא משנה. זה אולי טוב לליגה אבל לקבוצות שמצפים מהן לעשות דברים גדולים, הסיכויים קטנים. זה המצב, אנחנו מקצוענים, ונצטרך להתמודד איתו".

אליהו צפוי להתלבש מול גליל

ליאור אליהו, פורוורד מכבי תל אביב ששבר את אגודל יד ימין במהלך אימון הקבוצה בשבוע שעבר, לא יהיה כשיר לחלוטין לפיינל פור, אולם צפוי להתלבש למשחק חצי הגמר מול גליל עליון ויהיה מוכן לקריאה מצוות המאמנים. אליהו, כפי שפורסם עוד בשבוע שעבר, יחבש בסד מיוחד. בכל מקרה, חלקו באירוע לא אמור להיות משמעותי.

עדכון אחרון: 23:08

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully