וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דשאן עזב את יובה רשמית, האוהדים זועמים

27.5.2007 / 12:16

"הפרידה היתה הדדית", הודיע המועדון. ביציעי הדלה אלפי זועמים: "במקום להודות לו, ההנהלה לא נהגה בהגינות, וביישה את הקבוצה"

אחרי חרושת שמועות, הודעות סותרות וערפל רב, היום (ראשון) זה הפך לרשמי: מאמן יובנטוס דידייה דשאן עוזב את הדלה אלפי. אמש (שבת) הכחיש המועדון שהמאמן הצרפתי פוטר, אך בסופו של דבר שיחרר אישור רשמי בו הודיע כי "הפרידה היתה הדדית".

התקשורת האיטלקית סבורה שעזיבתו של דשאן נעוצה במחלוקת עם המנהל הספורטיבי אלסיו סקו בקשר לרכש ובניית הסגל בקבוצה. אוהדי הגברת הזקנה תמכו בדשאן במהלך הניצחון הביתי 0:2 על מאנטובה, ומחו באוזניי התקשורת האיטלקית. "אנחנו מאמינים בדשאן, וחושבים שהמועדון נהג בו שלא בהגינות, במקום להודות לו. אנו דורשים מהבעלים לנקוט בצעדים חמורים נגד ההנהלה, שמביישת מסורת מפוארת בת 109 שנים".

גם מאמן אלופת איטליה רוברטו מאנצ'יני לא מבין את הצעד של יובה: "הוא העלה את הקבוצה לסרייה A שלושה מחזורים לפני הסיום, על אף מינוס 9 הנקודות מתחילת העונה. אפשר לבקש יותר מזה? אני חושב שהנהלת יובנטוס פעלה בחיפזון". האוהדים הבהירו כי לא יסכימו לחזרתו של פאביו קאפלו לשורות המועדון, אבל לא נרשמה כל התנגדות פומבית לשמו של אלוף העולם מרצ'לו ליפי, שכבר עלה בתקשורת האיטלקית.

אגב, אם כבר הזכרנו את מאנצ'יני, מאמן האלופה אמר היום לתקשורת האיטלקית כי מאוד לא אהב את התנהגותה של מילאן ואוהדיה אחרי זכייתם באליפות אירופה. "אני חושב שהם יודעים שזה גרם להם להיראות רע", אמר מאנצ'יני אחרי שראה את מאסימו אמברוסיני מחזיק סטיקר שעליו נכתב "אתם יכולים לדבוק באליפות שלכם".

"האוהדים שלנו", אמר מאנצ'י, "לא יעשו דבר כזה לאף קבוצה, כי פשוט לא עושים דברים כאלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully