וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוטה צימקה ל-2:1 מול סן אנטוניו

27.5.2007 / 7:21

יוטה שמרה על המאזן המושלם בבית בפלייאוף, ניצחה 83:109 את סן אנטוניו וצימקה ל-2:1 בסדרה. וויליאמס, שקלע 31: "אנחנו עדיין פה"

משהו טוב קורה ליוטה כשהיא חוזרת לסולט לייק סיטי. הלילה (ראשון) הג'אז עלו למשחק השלישי בסדרת גמר המערב כשהם בפיגור 2:0, ולראשונה בסדרה, מול הקהל הביתי הנלהב, הצליחו להציג את הביטחון הדרוש כדי לגבור על קבוצה גדולה כמו סן אנטוניו. יוטה ניצחה 83:109, צימקה את הסדרה ל-1:2, אבל הכי חשוב מבחינתה - החזירה לעצמה את האמונה.

דרון וויליאמס שוב הוליך את רשימת הקלעים של הג'אז עם 31 נקודות ו-8 אסיסטים, קרלוס בוזר סיפק שוב מספרים מרשימים של 27 נקודות ו-12 ריבאונדים, ויוטה כבר במאזן 0:7 ביתי בפלייאוף העונה, ו-0:3 על סן אנטוניו לאורך העונה. "זה שפיגרנו 2:0 לא אמר שנכנענו", ידע להגיד וויליאמס בסיום, "עכשיו הניצחון הזה הוא משמעותי מאוד לביטחון שלנו".

ביוטה קודם כל נושמים לרווחה על כך שהסדרה לא תיגמר בסוויפ, אבל במקביל מתחילות לנשב בסולט לייק סיטי רוחות אופטימיות, והאוהדים מתחילים להיזכר שגם מול יוסטון הם פיגרו 2:0, בטרם ניצחו את הסדרה ב-7 משחקים.

הספרס בעיקר התגעגעו הלילה ליכולת המוכרת של טים דאנקן מהשבועות האחרונים, שהפעם הסתבך בבעיית עבירות והסתפק ב-16 נקודות, 8 ריבאונדים ו-8 איבודים. "הם פשוט שיחקו יותר טוב מאיתנו היום", הודה דאנקן, "הם היו אגרסיבים, פיזים וקלעו היטב. קשה לשחק בצורה כזו אגרסיבית כשאתה סובל מבעיית עבירות".

ההבדל מבחינת יוטה היה התרומה שהם קיבלו הפעם מהספסל, שהוכיח שלסלואן יש יותר מהצמד בוזר את וויליאמס. גיריצ'ק תרם 11, מילסאפ והרפרינג קלעו 8 כל אחד, ודרק פישר סוף סוף נתן משחק סביר עם 11 נקודות, שהזכירו מה מצפים ביוטה משחקן מנוסה כמוהו.

טוני פארקר קלע 25 וחילק 7 לסן אנטוניו, ג'ינובילי הוסיף 14 באחוזים חלשים (4 מ-12), אבל חוץ משלושת הכוכבים של סן אנטוניו, אף שחקן אחר בקבוצה לא תרם יותר מ-5 נקודות. "התוצאה הסופית לא ממש חשובה", אמר גרג פופוביץ' בסיום, "מה שחשוב זה הצורה שבה שיחקנו".

עכשיו ביוטה מחכים למשחק הרביעי (בלילה שבין שני לשלישי) בתקווה להשוות את הסדרה, ודרון וויליאמס נשמע אופטימי: "אנחנו עדיין פה, כנגד כל הסיכויים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully