וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן שושן בספק למקדוניה

אסף שקד ורומן רוזנבלט

26.5.2007 / 23:22

חלוץ בית"ר ירושלים נפצע בהפסד 1:0 למכבי נתניה וייתכן שלא יהיה כשיר למשחק הנבחרת בשבוע הבא. עטר ייצא לארגנטינה לבחון שחקנים

בית"ר ירושלים פגשה הערב (שבת) את מכבי נתניה למשחק הרדיוס האחרון שלה, בווינטר והפסידה לה 1:0. מי שבוודאי יזעם על התוצאה ועל ההרכב של החסרק שהעלו הביתרים, היא מכבי ת"א, שעשויה להפסיד את המקום השני למכבי נתניה. אבל הקבוצה מהבריה סיימה את העונה והיא בדרכה לדרך חדשה.

מאמן בית"ר, יוסי מזרחי, אמר לאחר המשחק: "בחצי הראשון לא היינו במשחק, החצי השני היה יותר טוב, אבל לא ניצלנו מצבים". את העונה מזרחי סיכם במילים "אני באתי לבית"ר כדי לקחת אליפות, וזה מה שעשינו בהפרש גדול. אני עשיתי את שלי בצורה מצויינת, והשאר לא תלוי בי. אני הרבה שנים בכדורגל ודבר מכל הדברים שקרו העונה מסביב כבר לא מרגש אותי. אני ידעתי להפריד בין הדברים המקצועיים לאישיים".

חלוץ הקבוצה, עמית בן שושן, נפצע במהלך המשחק וזמן ההעדרות המשוער שלו הוא בין עשרה ימים לשבועיים. משמעות הדבר היא שבן שושן בספק גדול למשחקה של נבחרת ישראל בשבוע הבא במקדוניה.

נתניה מאושרת מסיום עונה נהדר

ראובן עטר מאמן מכבי נתניה, אמר אחרי המשחק: "לא צריך להפסיד גם במשחקים כאלה. הייתי מעדיף להיות בטדי מלא כי זו חוויה, ומן הראוי שכמו שעושים בכל ליגה, משחקים שהם קצת רגישים יערכו באותו זמן. אנחנו הולכים הביתה שמחים, אבל אנחנו תלויים בתוצאה של הדרבי התל אביבי".

המאמן המתולתל מרוצה ממה שקורה במועדון שלו: "יש בנתניה אווירה טובה, שמתחילה מלמעלה. כשיש תמיכה וגם במשחקים פחות טובים, מרגישים שדברים נעשים מאהבה, זה מחלחל לשחקנים. אם הולכים אחורה לתחילת השנה, אז אלי גוטמן בחר את הסגל ואני מפרגן לו, אבל צריך להסתכל ולהתמקד במה שקרה מאז ובתקופה הטובה שלנו. נרצה לייצג את המדינה באופ"א בצורה מכובדת".

זרי נתניה צפויים להמריא הלילה ומחר בבוקר (ראשון) לחופשת מולדת. מוסא סאנוגו לא צפוי להמשיך בקבוצה. לגבי אנסומבו יעשו ניסיונות אחרונים כדי להגיע עימו לעמק השווה, אבל בקבוצה לוקחים בחשבון שלא ימשיך. ראובן עטר, שימריא בשלישי לארגנטינה ויצפה שם בחמישה משחקים, יעקוב אחר מועמד פוטנציאלי לקישור האחורי וכן לקשר עושה משחק.

ביום שני, אחרי שיוודע לקבוצה באיזה מקום סיימה את ליגה, ייקבע תאריך החזרה מהחופשה. במידה ותסיים הקבוצה שלישית תחזור לאימונים בעוד שלושה שבועות, אם תסיים שנייה תשוב רק בתחילת יולי. בקבוצה יעשו סבב פגישות עם שחקנים שהקבוצה רוצה ביניהם ליאור אסולין ויחיאל צגאיי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully