וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נירנברג זכתה בגביע הגרמני

26.5.2007 / 23:36

גברה 2:3 על שטוטגארט לאחר הארכה ומשחק דרמטי ומנעה ממנה להשלים זכייה בדאבל. כריסטיאנסן כבש לניצחון בדקה ה-109

זהו, תמה לה העונה הגרמנית הנפלאה. שבוע אחרי הסיום הדרמטי של הליגה, הגיעו שטוטגארט ונירנברג לאצטדיון האולימפי בברלין למאבק על התואר האחרון, הגביע. שטוטגארט רצתה לסיים עונה נפלאה עם תואר כפול, נירנברג מצידה, באותה טובה לכשעצמה שהסתיימה במקום השישי, רצתה לזכות בתואר ראשון מזה 38 שנים.

הפתיחה הצביעה על דאבל. הקבוצה של ארמין פה שלטה ובדקה ה-20 אף כבשה מרגלי קאקאו, שהכניע את רפאל שאפר אחרי כדור רוחב. 7 דקות החזיק מעמד היתרון של שטוטגארט לפני שמארק מינטל הגיע ראשון לכדור רוחב והישווה. בדקה ה-31 השתנה מאזן הכוחות דווקא לטובת נירנברג. קאקאו היכה שחקן יריב בחזהו וספג אדום, למרות שצהוב היה בהחלט מספיק.

שטוטגארט נותרה ב-10 שחקנים, אבל הצליחה להישאר במשחק עד הדקה ה-47. כדור קרן מצא את מרקו אנגלהארט, שנגח חזק לרצפה ופנימה. 1:2 לנירנברג. כשנראה היה שהמשחק גמור נשלח מריו גומז המחליף לרחבה בדקה ה-80, שאפר יצא והכשיל אותו בגליץ' מיותר. פאבל פארדו המכסקיני דייק מהנקודה הלבנה ועשה 2:2 בדרך להארכה. למרות זאת, נירנברג לא נשברה ושער של יאן כריסטיאנסן בדקה ה-109 העניק לנירנברג את הגביע.

נירנברג היא אמנם קבוצה מכובדת בכדורגל הגרמני. יש לה 9 אליפויות ו-3 גביעים, אבל מאז שנות ה-60 היא לא זכתה בכלום ואף בילתה מספר שנים בליגת המשנה. עתה, 38 שנים לאחר האליפות של 1968, היא יכולה להתגאות בתואר נוסף.

* סקוטלנד. סלטיק זכתה בגביע ה-34 בתולדותיה אחרי ניצחון 0:1 על דנפרמלין משער של ז'אן-ז'ואל פרייה דומבה בדקה ה-85. הזכייה הבטיחה לסלטיק את הדאבל ה-14 שלה.

* רוסיה. צסק"א מוסקווה - זניט סט פטרסבורג 2-0, סמארה - דינמו מוסקווה 3-2, קאזאן - לוך אנרגיה 3-0, חימקי - ספרטק 3-0. הצמרת אחרי 12 מחזורים: צסק"א 20, סמארה 19, זניט 19, ספרטק 19.

* רומניה. ראפיד בוקרשט זכתה בגביע אחרי 0:2 נגד פוליטכניקה טימישווארה.

* קרואטיה. דינמו זאגרב זכתה בגביע אחרי 1:1 נגד סלאבן קופריבינצ'ה בגומלין (1:2 בסיכום שני המשחקים) והשלימה דאבל.

* ידידות. קרייג בלאמי הבקיע צמד ב-2-2 של וולס מול ניו זילנד. ונצואלה - הונדורס 2-1, זמביה - נמיביה 2-1, אריתריאה - סודאן 1-1.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully