וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סבסטיאן רוזנטל שוחרר ממכבי פ"ת

26.5.2007 / 21:17

ההנהלה החליטה לשחררו אחרי המשחק מול בני יהודה. דיאלו יקבל את ההודעה בראשון. אם סופו יבקש לעזוב, הוא ייענה. זוארץ: "לא חייב שקל"

חלוץ מכבי פתח תקוה, סבסטיאן רוזנטל, שוחרר מהקבוצה. ההחלטה לשחרר את החלוץ התקבלה סופית לאחר המשחק הערב מול בני יהודה. מאז התקרית של החלוץ עם המאמן, גיא לוזון, לפני כחודשיים, הוא לא זכה לדקות משחק רבות. כזכור, רוזנטל לא נשאר לאסיפת קבוצה שנערכה במועדון ולא נכלל בסגל הקבוצה בשבועיים שלאחר מכן.

רוזנטל עצמו הגיע בתחילת העונה בקול תרועה רמה, כשברזומה שלו קריירה עתירת השגים. רוזנטל, 30, כונה "השחקן היהודי הטוב בעולם" כששיחק במדי גלזגו ריינג'רס בין השנים 1996-2001, ומאוחר יותר כאשר נדד בין קבוצות שונות ביבשת אמריקה. לרוזנטל אזרחות צ'יליאנית וייתכן כי בעונה הבאה הוא יחפש קבוצה בדרום אמריקה.

מחר (ראשון) יקבל גם הקשר מחוף השנהב, מוחמד דיאלו, הודעה על שחרורו מהקבוצה. לחלוץ פטריק סופו יש חוזה לשלוש שנים, אך אם יבקש לעזוב ללא פיצוי, נראה כי ייענה בחיוב. לגבי הקשר הניגרי, בלסינג קאקו, הסיכויים שיישאר נמוכים בשל עלותו הכוללת הגבוהה, מעל 200 אלף דולר לעונה. העונה שילמה מכבי תל אביב חלק נכבד משכרו וזו הייתה הסיבה שהקבוצה הסכימה לקלוט אותו.

מספר שחקנים בקבוצה התלוננו הערב, לאחר המשחק, כי חל עיכוב בשכר חודש אפריל. היו"ר, שינו זוארץ, שחזר מחו"ל לאחר שצפה בגמר ליגת האלופות, אמר: "אני לא חייב לשחקנים שקל. כולם קיבלו את המשכורות בזמן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully