וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסארלה: "אם לא נזכה עד דצמבר בתואר, אני הולך"

יניב בינו

26.5.2007 / 15:58

מאמן ריבר פלייט לא יחכה לסיום חוזהו אם לא יביא את המיליונרים אל הבאר והתייחס להאשמות על נאמנותו: "בני קבור עם חולצה של ריבר"

במסיבת עיתונאים שנשא אמש (שישי) מאמן ריבר פלייט, דניאל פסארלה, הכריז כי אם לא ישיג תואר עם הקבוצה עד סוף עונת האפרטורה יפנה את מקומו. "אם לא נזכה בתואר עד דצמבר 2007, אני הולך".

פסארלה התמנה לקדנציית האימון השנייה שלו אצל המיז'ונרס בתשעה בינואר 2006, אך לא הצליח לזכות עימם באף תואר. את ליגת הקלאוסורה של 2006 סיים במקום החמישי. את האפרטורה של העונה סיים שלישי, שש נקודות מבוקה ג'וניורס והאלופה, אסטודיאנטס. גם העונה הזאת הסתיימה כבר מבחינת האדומים-לבנים, אחרי שבמחזור הקודם נחלו הפסד לאלופה וכעת הם מרוחקים מהפסגה תשע נקודות כשנותרו ארבעה מחזורים לסיום.

לפני הסופרקלאסיקו הראשון באוקטובר 2006 (שהסתיים בניצחון על בוקה 1:3) האריך נשיא המועדון חוזה מריה אגילר את חוזהו עד קיץ 2009. אבל המאמן אמר: "אני מבקש סבלנות מהאוהדים. זאת מדינה שממהרים לפטר בה אנשים. מצד אחד אני רוצה לכבד את החוזה, אבל יש לי לב של אוהד. לעולם לא באתי לריבר בעבור הכסף. ריבר נמצאת עמוק בתוכי".

הקיסר, שחגג אמש יומולדת 54, התייחס גם לטענות על נאמנותו לאדומים-לבנים, זאת בין היתר לאחר שבעבר הצהיר כי בילדותו אהד את בוקה ג'וניורס: "את הבן שלי (סבסטיאן – י.ב.) קברתי עם חולצה של ריבר, עכשיו מובנת האהבה שלי לקבוצה?"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully