וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשארד לואיס יהפוך לשחקן חופשי

26.5.2007 / 15:42

כוכב הסוניקס ניצל את האופציה בחוזהו, וייצא לשוק. דוראנט עוד לא נבחר אבל כבר משגע את כל סיאטל, מוטומבו מסרב לפרוש

רשארד לואיס הודיע להנהלת סיאטל כי הוא מנצל את האופציה להשתחרר מחוזהו בקבוצה, ויהפוך לשחקן חופשי ב-1 ביולי. בתחילת פברואר דחה הכוכב (22.4 נקודות, 6.6 ריבאונדים) הצעה להארכת חוזה לשנתיים תמורת 25 מיליון דולר, במקום ה-21 שנותרו לו, ואתמול (שישי) הודיע רשמית על כוונתו לבדוק מה יש לשוק החופשי להציע לו.

הסוניקס רוצים להחתימו על חוזה חדש, ונשיא הקבוצה לני ווילקינס, טען כי "אי אפשר להאשים אותו על כך שהוא רוצה לבדוק את האופציות שלו, אבל אנחנו נמשיך להיות איתו בקשר".

לואיס, שאת כל 9 שנותיו בליגה העביר בסיאטל, חתם בתחילת עונת 2003/4 על חוזה לשבע שנים תמורת 60 מיליון דולר. בעוד כל קבוצות הליגה יכולות להציע לו חוזה לחמש שנים, הסוניקס יכולים להציע לו חוזה לשש שנים. מלבדו, גם וינס קרטר צפוי להשתחרר מחוזהו, ויחד עם צ'ונסי בילאפס וג'ראלד וואלאס, ואולי גם מייק ביבי, הם יהיו השחקנים החופשיים המבוקשים ביותר הקיץ.

סיאטל בטירוף

עוד בסיאטל, מאז שהסוניקס קיבלו את הבחירה השנייה בדראפט, והבטיחו (כנראה) את הגעתו של כוכב המכללות קווין דוראנט, העיר בטירוף. "זה אירוע שיכול לשנות לחלוטין את פני המועדון", אמר לני ווילקינס.

לפתע נרשמת התעניינות אדירה במנויים לעונה הבאה, וזאת על אף העובדה שהקבוצה עברה שנה זוועתית, שטרם ברור מי יאמן אותם בעונה הבאה או זהות ה-GM, ושהם צפויים לעזוב בקיץ הבא. כזכור, הבעלים קליי בנט כבר הודיע כי הוא נוטה לעזוב לאוקלהומה סיטי או קנזס סיטי, לאחר שנפלה תוכניתו לממן אולם חדיש בעלות של 300 עד 500 מיליון דולר בכסף ציבורי.

ובכל זאת, סיאטל מתרגשת מהאפשרות לחזור לצמרת המערב. "ההגרלה הזו היא פשוט מתנה מאלוהי הכדורסל", סיכם סגן הנשיא, בריאו בירנס.

אלוג'ואן משכנע את מוטומבו

* סטן ואן גנדי סירב להצעה לאמן את אינדיאנה, וכעת הוא מביע "עניין רב" בעמדת המאמן באורלנדו, לאור עזיבתו של בריאן היל. ואן גנדי אימן במשך שנתיים את מיאמי, ולכן אמר: "זה לא מצריך שינוי גדול מדי בחיים שלי ושל משפחתי".

* חברו של ג'רמיין אוניל, סטיבן ג'קסון, שהועבר במהלך העונה לגולדן סטייט, אמר לתקשורת שאוניל מעוניין לעזוב את הפייסרס. הנשיא לארי בירד לא התלהב מהרעיון, אבל גם לא שלל אותו. "אני מקווה שהוא יחזור בעונה הבאה", אמר. "הוא לא מסוג השחקנים שפשוט מוותרים עליהם".

* דיקמבה מוטומבו שקל לפרוש, אבל שיחה עם האקים אולג'ואן שכנעה אותו להמשיך לשחק גם בגיל 40, עמוק לתוך העונה ה-17 שלו. "הדברים שהאקים אמר נתנו לי המון מוטיבציה", סיפר הסנטר. "וגם המשפחה שלי רוצה שאמשיך, אז הודעתי לבעלים של יוסטון שאני רוצה להמשיך לשחק עבור הקבוצה שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully