וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירנו בקוסטה ריקה

רומן רוזנבלט

26.5.2007 / 15:04

לואיס מרין דיווח בגאווה במולדתו על העונה שעבר בנתניה ("עשינו היסטוריה"), על הכדורגל בישראל ("מתפתח") ועל הסכסוך ערבי-ישראלי

בלמה של מכבי נתניה, לואיס מרין, הפך השנה לאחד הזרים המוערכים בישראל ולבלם הכי טוב בארץ על פי רוב הפרשנים. גם במולדתו, קוסטה ריקה, התרשמו מהעונה הטובה שעוברת על הבלם הבינלאומי, שמחזיק בשיא ההופעות בנבחרת (123 הופעות).

באתר האינטרנט גדול במדינה, "נאסיון", התפרסם היום (שבת) ראיון עם מרין, שם צוין כי הגיע לישראל כדי להתרענן לאחר הכישלון של הנבחרת עם שלושה הפסדים במונדיאל האחרון בגרמניה, ושנבחר על ידי כלי תקשורת רבים לבלם הטוב בישראל העונה.

"הייתה עונה טובה עבורי ולקבוצה שלי שעשתה היסטוריה מבחינתה", אמר מרין, "ההמשכיות חשובה עבורי, ואני נשאר פה לעוד שנה אחרי ששיחקתי במשך כל העונה מלבד משחק אחד בשל פציעה. זו הייתה שנה של הצלחה וכעת ננסה להמשיך את החוויה הבינ"ל בגביע אופ"א".

הבלם מגלה בקיאות בהיסטוריה של מכבי נתניה. "הכדורגל בישראל מתפתח כל הזמן", אמר מרין, "בשבת האחרונה השגנו את הכרטיס לגביע אופ"א, לאחר שנים שהמועדון לא בלט בליגה המקומית. הנשיא שלנו שינה את זה כשהביא בקיץ 15 שחקנים חדשים. עברנו פה כבר את החוויה של העימות הישראלי-ערבי (מלחמת לבנון השניה). אנחנו מכירים את המדינה ויש לנו הרבה חברים".

מרין צפוי לחזור כבר מחר לחופשת מולדת בקוסטה ריקה, והוא צפוי לחזור ב-20 ביוני לתחילת האימונים בנתניה. "אשמח לחזור לנבחרת", אמר מרין, "אני נמצא בכושר טוב, יכול להתמודד ברמה גבוה ולשחק ללא בעיות, אבל זה תלוי כמובן במאמן הרנן מדפורד והצוות המקצועי. נמתין ונראה אם תיפול בחלקי ההזדמנות לשחק שוב נבחרת".

כמו כן, מרין ציין כי ישמח לחזור לשחק בליגה הקוסטה ריקנית בעתיד לאחר שיסיים את תקופתו בנתניה, ושירצה לסיים את דרכו בנבחרת במונדיאל 2010.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully