וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני רוצה את רוסו"

רומן רוזנבלט

26.5.2007 / 17:10

צמד של חמד מול הרצליה שלח את מכבי חיפה לאינטרטוטו, רוני לוי חושב על העונה הבאה. לגבי עידן טל: "כששני הצדדים רוצים, הכל אפשרי"

מכבי חיפה יצאה במחזור הסיום של ליגת העל למפגש חוץ מול מכבי הרצליה, במשחק שלא שינה דבר לשתי הקבוצות, פרט לסיכוי של חיפה להשתתף באינטרטוטו במקרה של ניצחון.

רוני לוי נתן הזדמנות לצעירים, וצמד של תומר חמד מלא המוטיבציה סידר לירוקים ניצחון 0:2, אבל גם כאב ראש לא קטן בכל מה שקשור לעונה הבאה. חיפה תצטרך להשתתף בעקבות הניצחון במפעל הלא אטרקטיבי, ולהתחיל את השנה הקרובה חודש מוקדם מהמתוכנן. אז הירוקים ייאלצו לסיים את חופשת הקיץ מוקדם מהרגיל, אבל לפחות האוהדים נהנו מכמה רגעי נחת במשחק האחרון של העונה.

מהלך המשחק

דקה 1: כבר בפתיחה הזדמנות לא רעה להרצליה, כשמוסטרליץ' בעט כדור חופשי מסובב מ-20 מטר הישר לפינה השמאלית, אך אלמדון הדף היטב.

דקה 4: הזדמנות ראשונה גם לירוקים, כשבוקולי העביר כדור מעולה לרפאלוב, שמ-2 מטר בעט הישר לגוף של ניצן.

דקה 11: רפאלוב עם עוד בעיטה למסגרת, ממש מחוץ לרחבה. ניצן שוב היה במקום.

דקה 14: בוקסנבאום חטף כדור מדירסאו ובעט כדור חזק אך מחוץ למסגרת.

דקה 38: גול!! משומר בעט כדור מצד ימין של הרחבה, ניצן היה במקום אבל חמד המשיך את המהלך עם השתלטות על הכדור ובעיטה פנימה. 0:1 לחיפה.

דקה 42: גול!! משומר שוב פרץ מימין, והפעם העביר את הכדור ישירות לחמד שהגיע כטריילר והשלים צמד תוך פחות מארבע דקות. 0:2 לחיפה.

דקה 46: שי ביטון ושלומי טולדו עלו בפתיחת המחצית השניה כמחליפים בהרצליה במקום עדן בן בסט ויאניק קמאנן.

דקה 64: קולאוטי פינה את מקומו על המגרש לאלן מסודי.

דקה 74: עוד חילוף בחיפה, מגרלשוילי נכנס ורפאלוב ירד.

הרכבי הקבוצות:
מכבי הרצליה: איתמר ניצן; חי בן לולו, חיים מלכה, שי מימון, איתן עזריה; דהייו דיויס, דייויד בידוק, עומר בוקסנבאום, עדן בן בסט (שי ביטון 46); יאניק קאמנאן שלומי טולדו 46), איגור מוסטארליץ'.

מכבי חיפה: תום אלמדון, אייל משומר, דקל קינן, מוחמד שחברי, אדורם קייסי; חאבייר דירסאו, כיאל בירם, גוסטבו בוקולי, ליאור רפאלוב (חיים מגרלשוילי 74); תומר חמד, רוברטו קולאוטי (אלן מסודי 64).

לוי: "אני רוצה את רוסו" (רומן רוזנבלט)

רוני לוי אמר לאחר המשחק על התיק שנפל עליו: "אינטרטוטו זה מעמד שננסה לכבד אותו, אנחנו משתדלים לכבד כל מעמד. אבל זו עונה מאוד קשה ואינטנסיבית, נצטרך לעשות חלוקת עומסים".

המאמן הירוק אמר שהוא מעוניין בג'ובאני רוסו. כעת הקרואטי צריך ליזום מהלך ולהיפגש עם יעקב שחר כדי לחזור לכרמל. כמו כן ציין לוי כי ייתכן שעידן טל גם יחזור לקבוצה. לוי אמר כי "כששני הצדדים רוצים אז הכל אפשרי".

פרדי דוד מאמן הרצליה סיכם: "היתה עונה קשה ומתישה, אנחנו מנסים לבנות מסורת ולעצור את הנדנדה של עלייה וירידה כל עונה. לא הרבה האמינו שנשורד בליגה, אני שמח שעשינו את זה ובסטייל. בניה של מועדון, בטח כמו בהרצליה, לא הולכת בקלות. צריך לקרות משהו מאוד בלתי סביר כדי שלא אמשיך בעונה הבאה".

מהראן ראדי יפגש מחר (ראשון) עם הנהלה בניסיון להשאירו בהרצליה, אם כי הפערים הכספיים בין הצדדים גדולים כרגע. ראדי יחל את סבב השיחות של הנהלת הקבוצה עם שחקנים המסיימים חוזה. לאחר שפרדי דוד אמר לאחר המשחק כי ככל הנראה יאניק קמאנאן לא ימשיך בהרצליה בעונה הבאה בשל עלויות כספיות, נפגש קאמנאן עם אריאל שיימן, לשיחה שהוגדרה כטובה מאוד, בין היתר כדי ללבן עניינים אישיים וגדלים הסיכויים שהוא ימשיך לעוד שנתיים נוספות בקבוצה, אם כי מתעניינים בשחקן עוד מספר קבוצות וכנראה במהלך השבוע תהיה התקדמות בעניין.

פרדי דוד טרם החליט לגבי השוער היגינס, אך נראה כי לא ימשיך. לעומר בוקסנבוים מספר הצעות מליגת העל, אך השחקן טרם החליט לאן יפנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully