וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לכתר שלי שלוש פינות - יניב עזרן מלך השערים

26.5.2007 / 18:22

כבש שלושער וטיפס לראש טבלת מלך השערים, במשחק מדהים בין הכח ר"ג ומ.ס. אשדוד שהסתיים בתיקו 4:4. עזרן: "שמח שיש לנו תואר העונה"

המחזור האחרון בליגת העל סיפק לנו מפגש מרתק בין הכח עמידר רמת גן ומ.ס. אשדוד, שנפרדו בסופו של דבר ב-4:4 במשחק רב תהפוכות ושערים. למשחק, אגב, נמכרו תשעה כרטיסים.

לשתי הקבוצות לא היה על מה להילחם. הכח, למרבה צערה וצער אוהדיה, נשרה לליגה הלאומית בשבוע שעבר. אחרי שהמאמן אורי מלמיליאן הודיע כי לא ימשיך בעונה הבאה, לשחקניו נותר רק להיפרד ממנו בצורה נאותה, עם ניצחון, אבל גם את זה הם לא הצליחו לעשות, למרות שכבר הוליכו 0:2.

הקבוצה של אלון חזן יכולה לרשום בדפי ההיסטוריה עונה בהחלט נאה. היא פתחה את העונה מצוין, נחלשה לאחר מכן ואז התייצבה במקום הראוי לה, אמצע הטבלה. השלישייה הקדמית של הקבוצה, שכוללת את שי הולצמן, יניב עזרן ועידן שריקי עשתה חיל העונה וכבשה ביחד 38 מ-49 שערים. שלושתם נלחמו נגד ליאור אסולין על מלכות השערים. יניב עזרן, לו היו 12 שערים לפני המשחק, כבש שלושער ועלה לצמרת עם 15.

סביר להניח כי בעונה הבאה שלושת השחקנים הללו כבר לא ישתפו פעולה ביחד לאור העניין הרב שהביעו בהן הרבה קבוצות בליגה.

שתי הקבוצות באו למשחק כאילו זה כדורגל חופים. הכח עלתה ליתרון מהיר עד הדקה ה-19 משערים של ליברמן ועידן ורד, שהוא בנו של הבעלים, נמרוד ורד. יניב עזרן צימק בדקה ה-27. הקבוצה של חזן השלימה את המהפך עם שערים של גוסו גוסו ועזרן, אבל הסגולים השוו. ארבע דקות לסיום החזיר עזרן את היתרון לאשדוד. אלא שהכח שלא רצתה לרדת עם הפסד כבשה עוד אחד בתוספת הזמן.

מהלך המשחק

דקה 4 - אושרי גיטא כבש שער, אלא שהקוון פסל אותו בטענת נבדל.

דקה 15 - גול! הסגולים נזכרו לשחק מאוחר מדי העונה. דודי ליברמן בעט כדור מכ-20 מטרים פנימה. 0:1 להכח.

דקה 17 - גול! הבן של הבעלים, עידן ורד, בהופעה הראשונה שלו בבוגרים, הכפיל את התוצאה, כשהגנת אשדוד שכחה לחזור בזמן אחורה. 0:2 מפתיע להכח.

דקה 27 - גול! המשחק חסר החשיבות המשיך להוליד שערים. יניב עזרן, שמתמודד על מלכות השערים, כבש מבישול של רביבו. 1:2 להכח.

דקה 60 - גול! אשדוד, שפתחה את המשחק בכי רע, השוותה משער של גוסו גוסו, אחרי בישול של יניב עזרן. 2:2.

דקה 62 - גול! מהפך! הכח המשיכה להוכיח איזה קבוצה נרפית היא, כששמטה יתרון של שני שערים. יניב עזרן כבש את שערו ה-14 העונה והעפיל לראש טבלת מלך השערים. 2:3 לאשדוד.

דקה 69 - גול! מור גולן, שנכנס כמחליף דקתיים קודם לכן, איזן אחרי המהפך של אשדוד. 3:3.

דקה 86 - גול! יניב עזרן המשיך להפגיז וכבש את השלישי שלו במשחק וה-15 העונה, כדי להחזיר את קבוצתו ליתרון. 3:4 לאשדוד.

דקה 90 - גול! הכח לא ויתרה וכדי לא לרדת עם הפסד ללאומית, חתמה את המשחק עם שער שיוויון של אושרי גיטא. 4:4.

הרכבי הקבוצות:

הכח עמידר רמת גן: מרשל אודה; דניאל היידמן, איציק כהן, רובי רגב (אדריאן גמאן, 18), שוקי נגר; סביטי ליפנייה, דודי ליברמן (יוסי רוזן, 46), אבי תקוה (מור גולן, 64), דן רומן, עידן ורד; אושרי גיטה.

מ.ס אשדוד: יניב בן ישי (רון שבירו, 80); אמיר אלקריף (תומר חליבה, 52), גורה טל, אושרי אלפסי, תומר ברוקס; יוסי אופיר (דאודה דויפ, 60), דוד רביבו, ז'אן ז'אק גוסו גוסו; יניב עזרן, שי הולצמן, עידן שריקי.

חזן: "חבל לגמור בחוסר אחריות"

אלון חזן, מאמן אשדוד, היה מאוכזב בסיום: "זה לא משנה אם המשחק קובע או לא, צריך לשחק כמו קבוצה. בחלק מהמשחק השחקנים נראו כאילו הם רק רוצים את חוף הים וחבל, רצינו לגמור את העונה בניצחון וחבל לגמור אותה עם שער של חוסר אחריות. בסך הכל העונה היתה טובה, ננסה לשפר בעונה הבאה. אני ממשיך באשדוד".

מאמן הכח אורי מלמיליאן, שלו היה זה המשחק האחרון בקבוצה, אמר: "זה משחק לפרוטוקול. יש בהכח אנשים יקרים שרק אחרי שמכירים אותם מבינים כמה הם גדולים, ואני מאחל להם הצלחה בעונה הבאה. אני עוד לא יודע מה יהיה איתי בעונה הבאה, אני נשאר בארץ ולא משנה אם אעבוד או לא".

יניב עזרן היה מאושר מהתואר: "זו הרגשה נהדרת. אני רוצה להודות לחברים שלי שעזרו לי לאורך כל העונה והוכיחו איזה פירגון יש בקבוצה, גם היום עם הבישולים של עידן ושי. אני רוצה להודות גם למאמן אלון ולצוות ההנהלה ושמח שלפחות תואר אחד יש לנו העונה. השנה התחלנו טוב והיו הרבה ציפיות מאיתנו, אבל לא שמרנו על יציבות וחבל. אני בטוח שאשדוד תהיה חזקה בשנים הבאות, גם אם לא אהיה כאן".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully