וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלאכי המוות של הברונקס

26.5.2007 / 11:21

האיינג'לס הגיעו לניו יורק וניצחו את היאנקיז 6:10. מאטסוזקה הסריח, אבל בוסטון ניצחה את טקסס. וושינגטון ממשיכה להיות לוהטת

ניו יורק יאנקיז - לוס אנג'לס איינג'לס 10:6

אם תשאלו את ג'ו טורה, אין לו אויב גדול יותר מהאיינג'לס. המלאכים שומרים על מאזן חיובי בעונה הרגילה מול טורה, 52:56, מאז הגיע ליאנקיז, שלא לדבר על כך שפעמיים הדיחו את ניו יורק בפלייאוף. "אין ספק שאנחנו הנאחס שלהם", אמר מייק סושה, מאמן לוס אנג'לס. ולאדימיר גררו רשם שלוש חבטות, שון פיגינס וקייסי קוצ'מן חבטו להומרים וג'רד וויבר זכה בניצחון אחרי חמישה אינינגים, בהם הכיש חמישה חובטים. הומר מספר 19 העונה לאלכס רודריגז, הפסד לטיילר קליפארד.

ובינתיים מתחממים העניינים בגזרת הפסים. ג'ורג' סטיינברנר נותן גב לטורה, ובאותה נשימה אומר ש"בריאן קשמן הולך על חבל דק", כשהוא רומז לפיטורים צפויים של המנכ"ל. כשנשאל סטיינברנר לגבי ג'ייסון ג'יאמבי, אמר: "הוא היה צריך לסתום את הפה שלו". רוג'ר קלמנס אמור לפתוח שוב בטריפל איי, לאחר שלא שיכנע במשחק הקודם. עדיין לא ברור מתי ייכנס לרוטציה.


טקסס - בוסטון 10:6

דייסקי מאטסוזקה נכנע לאינינג רביעי בן חמש ריצות, אבל למזלו ההתקפה של בוסטון הייתה טובה דיה כדי לתת לו ניצחון. מאטסוזקה נטש אחרי חמישה אינינגים בלבד, עם W שביעי העונה, למרות ERA מרקיע שחקים של 4.43. קווין יוקיליס, מני רמירז ודייויד אורטיז רשמו חבטות מפתח במשחק. פרנק קטלנוטו ורמון ואסקז עם הומרים לריינג'רס.


בולטימור - אוקלנד 3:2

אריק בדארד הגיש שבעה ושמונה, אבל מולו עמד דני הארן בכושר שיא. הארן המצוין הגיש שבעה וטיגן שלושה בלבד, אבל רק שני חובטים פגעו בכדורים שיצאו מידו לסינגל. ניק סווישר עם הומר לאוקלנד, קווין מילאר עם אחד לבולטימור, שמירה שניה העונה לאלן אמברי.


דטרויט - קליבלנד 7:4

המשחק הראשון בסדרה בין שתיים מהקבוצות האיכותיות בליגה הסתיים בניצחון האינדיאנס, הודות להומרים של קייסי בלייק, ויקטור מרטינז וג'וש בארפילד. 6.1 אינינגים לפול בירד בניצחון, שמירה מספר 15 העונה לג'ו בורובסקי. 5.2 אינינגים והפסד לנייט רוברטסון המתדרדר.


מינסוטה - טורונטו 3:4

יממה אחת בלבד לאחר שהשווה את מאזנו לזה של לו גריג ופרד מקגריף, פרנק תומאס חבט להומר מספר 494 בקריירה ונותר לבדו במקום ה-21 בהיסטוריה. זה לא עזר, לאחר שטוריי האנטר ניצל שגיאה של המחליף סקוט דאונס באינינג השביעי, וחבט לאחריה לסינגל שניצח את המשחק. מאט גורייר עם הניצחון, ג'ו ניית'ן עם ההפסד, הומר למייקל קדאייר במינסוטה.


קנזס סיטי - סיאטל 10:2

המארינרס מעמידים עונה סבירה עד עכשיו, וחזרו למאזן חצוי של 22 נצחונות והפסדים. אישירו סוזוקי וחוזה וידרו עם הומרים, פליקס הרננדז עם הניצחון וגיל מש מתחיל לשוב למימדים הטבעיים שלו. מש, עם הופעה רעה שניה ברציפות, הרשה שבע ריצות לקבוצתו לשעבר ורשם את ההפסד.


שיקגו וייט סוקס - טמפה ביי 4:5

ג'ו קרידי רשם באינינג תשיעי חבטת הקרבה, וזה כל שהוא היה צריך כדי להפריד שוויון 4:4 ולהעניק לגרביים את הניצחון. לואיס טררו עם הומר בשיקגו, אלייז'ה דיוקס לטמפה ביי. בובי ג'נקס רשם את הניצחון, צ'אד אורבלה את ההפסד.

מתפרעים בלוס אנג'לס

לוס אנג'לס דודג'רס - שיקגו קאבס 8:9

משחק חולני בדודג'רס סטדיום. לוס אנג'לס עלתה ל-0:5 מבטיח, אבל ספגה ריצה באינינג השישי ועוד שבע בשביעי, ונכנסה לפיגור 8:5. סגור? לא נגד בובי האורי, וויל אומן ואנחל גוזמן, שהרשו ארבע ריצות בתחתית האינינג השמיני, כדי להעניק לרודי סיאנז את הניצחון. טקאשי סאיטו סיפק את השמירה, ג'ף קנט עם הומר ללוס אנג'לס. שישה וחמישה לדרק לואו בדודג'רס, טד לילי הועזב אחרי 4.1 אינינגים בלבד, אבל נחלץ מההפסד.


אריזונה - יוסטון 3:13

גם במשחק הזה היו הרבה ריצות, אבל לא ממש דרמות. מארק ריינולדס חבט לשני הומרים, כשאריזונה רושמת שמונה ריצות באינינג השישי, ומוציאה את המשחק מהישג ידם של האסטרוס. ניצחון לאדגר גונזאלס, הפסד לוודי וויליאמס.


סן פרנסיסקו - קולורדו 5:3

קאז מאטסוי לא נמנה על העילית של הליגה (איכס, שחקן נוראי), מה שלא הפריע לו לחבוט סינגל מנצח באינינג התשיעי, ולהעניק ניצחון לג'רמי אפלדט. בריאן פואנטס זכה בשמירה ה-14 שלו העונה, ארמנדו בניטז עם ההפסד. 6.2 אינינגים למאט קיין בפריסקו.


סט. לואיס - וושינגטון 5:4

הנשיונאלס ממשיכים לבעור, עם ניצחון 11 ב-15 משחקים. מייכה בואי עם חמישה אינינגים, צ'אד קורדרו עם השמירה ואלה היו רק שניים משבעה מגישים ששיתפה וושינגטון בניצחון. בריאן שניידר חבט להומר על אנתוני רייס, בעל המאזן הנורא 8:0. אלברט פוחולס וג'ים אדמונדס עם הומרים לקרדינלס.


סן דייגו - מילווקי 6:8

קווין קוזמנוף הרוקי מתחיל להתעורר, ועם גראנד סלאם באינינג החמישי סייע לפאדרס לעבור את הברוורס. 5.2 אינינגים הספיקו לגרג מדוקס, סקוט ליינברינק זכה בשמירה ראשונה העונה בעקבות המנוחה של טרבור הופמן, שהגיש בימים שלפני כן. מרקוס ג'יילס חבט גם הוא להומר בסן דייגו, הצמד פילדר את הארדי עשו זאת במילווקי. לכל אחד מהם יש 15 העונה.


סינסינטי - פיטסבורג 10:4 (אחרי עשרה אינינגים)

מסוג המשחקים של "זה לא כמו שזה נראה", כי אחרי תשעה אינינגים הייתה התוצאה 2:2. אבל אז בא העשירי, ובו השרישו הפייראטס שמונה ריצות כדי לנצח את המפגש. ארבעה הומרים היו במשחק, כולם ב"מועד החוקי". קן גריפי ג'וניור חבט ל-574 שלו בקריירה, ברנדון פיליפס הוסיף הומר לסינסינטי. בפיטסבורג עשו זאת ג'ייסון ביי וקסאווייר ניידי על ארון הראנג, שרשם שמונה וחמישה. שבעה ושישה לפול מאהולם בפיטסבורג.


אטלנטה - פילדלפיה 8:3

אחרי פתיחת עונה טובה מאוד, טים הדסון ממשיך ליפול. הדסון רשם הפסד שני ברציפות, כשיצא עם חמש ריצות חובה ב-6.2 אינינגים. מהצד השני הפגיז ג'יימי מוייר עם שבעה וארבעה. ריאן הווארד חזר מרשימת הפצועים, מי שנכנס לשם הוא המגיש ברט מאיירס, שנפצע בפלורידה. ג'ייסון וורת' עם הומר לפיליז.


פלורידה - ניו יורק מטס 6:2

כמו המשחק בסינסינטי, גם זה היה שקול עד לאינינג האחרון בו. אחרי 1:1 באינינג התשיעי, המטס רשמו שתי ריצות עם שגיאות של המארלינס, קרלוס בלטראן הוסיף דאבל וחמש ריצות סגרו את הסיפור. שישה וארבעה לאורלנדו הרננדז, ניצחון לארון היילמן, ששבר שמירה אבל זכה ב-W אינינג אחד לאחר מכן. 7.2 אינינגים כוחניים של שמונה הכשות לסרג'יו מיטרה בפלורידה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully