וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדאל: "פדרר יכול לנצח אותי שוב"

26.5.2007 / 10:57

נדאל מגיע עם הרבה ביטחון לרולאן גארוס, אבל יודע שיהיה לו קשה. סרינה מתרברבת, הנין מתרגשת, שראפובה מקרטעת, מונפילס בוער

העולם טניס נרגש לקראת טורניר הרולאן גארוס, שייפתח ביום ראשון בפאריס. בשנים האחרונות, ככל שמדובר בחימר, בסבב הגברי יש פייבוריט אחד וברור: רפאל נדאל. הסופרמן הספרדי אומנם הפסיד לפדרר בגמר המבורג לפני שבועיים, אבל ההפסד הזה, אחרי 81 (!!!) ניצחונות רצופים על החימר, לא פגעו לו בביטחון.

"חזרתי לברצלונה אחרי ההפסד, שכחתי קצת מטניס, שיחקתי פלייסטיישן, שיחקתי גולף, ביקרתי חברים", אמר הפנומן בן ה-20, שעדיין נשאר מלא ביטחון למרות אותו הפסד, "זה היה משחק קשה, אבל 81 משחקים זה שיא מדהים, ואני מתכוון להתחיל רצף חדש".

"פדרר ניצח כי הוא שיחק מצוין, וזה יכול לקרות שוב", אמר נדאל, שזכה בשנתיים האחרונות בפאריס, "קורה שמפסידים בגמר, ולמרות זאת, אין ספק שזו עונת החימר הטובה בקריירה שלי".

גם השוויצרי מנסה לשדר ביטחון לקראת הטורניר. "הביטחון שלי חזר אחרי המבורג", אמר פדרר, "לא כל יום אפשר לנצח את נדאל, אבל כרגע אני לא מתרכז רק בו, אלא בכל השאר שישחקו מולי".

סרינה מסתערת

סרינה וויליאמס מסתערת על הרולאן גארוס. הטניסאית האמריקאית מספרת כי היא מפנה את כל מאמציה לקראת הטורניר הפריסאי, שייפתח ביום ראשון.

"אליפות צרפת הפתוחה נמצאת אצלי בעדיפות ראשונה, בגלל שזכיתי שם רק פעם אחת ב-2002 והגביע עומד לבד בארון", אמרה סרינה, "לכל שאר הגביעים יש חברים, ורק הוא בודד. אני רוצה שיהיו לי לפחות שניים מכל אחד".

האחות הצעירה לבית וויליאמס (25) חוזרת בחודשים לכושר המצוין שהקנה לה שמונה תארי גראנד סלאם. "הזכייה באוסטרליה העניקה לי הרבה ביטחון", אמרה הנאחס של שחר פאר, "ועכשיו אני גם הרבה יותר מנוסה, ואני באמת נהנית מטניס".

מועמדת נוספת לזכייה בטורניר היא ז'סטין הנין, שזכתה שלוש פעמים ברולאן גארוס בארבע השנים האחרונות. הבלגית מאמינה שהיא נמצאת בכושר פיזי מספק לקראת הטורניר. "אני בת 25, והגוף שלי לא מתפקד כמו פעם", אמרה הנין, "אבל כולם יודעים שחימר זה המשטח המועדף עליי".

טורניר איסטנבול: רזאי קוטלת

הצרפתייה ארוואן רזאי ממשיכה להדיח תותחיות באיסטנבול. הפעם רזאי פגשה את מריה שראפובה המתקמבקת, שדורגה ראשונה בטורניר, וגברה עליה 2:6, 4:6 בחצי הגמר.

הצרפתייה, שלא דורגה בטורניר, הדיחה כבר את ונוס וויליאמס בסיבוב השני, ותפגוש בגמר הראשון שלה את אלנה דמנטייבה, שגברה בחצי הגמר השני על האוקראינית אלונה בונדרנקו 6:7, 2:6.

טורניר פורטסצ'אך: מונפילס בוער

גם גאל מונפילס ממשיך להדיח את המדורגים הבכירים, והפעם הצרפתי המוכשר גבר בחצי גמר טורניר פורטסצ'אך על לייטון יואיט 4:6, 5:7, והוכיח שהוא בכושר מצוין לקראת הרולאן גארוס.

מונפילס, שהדיח גם את אנדי רודיק, יפגוש בגמר האוסטרי את חואן מונאקו הארגנטינאי. מונאקו, שהדיח ברבע את האלוף הקודם ניקולאי דוידנקו, גבר בחצי הגמר 4:6, 4:6 על לואיס הורנה הפרואני.

טורניר שטרסבורג: מורסמו חוזרת

אמלי מורסמו הצליחה לעלות לגמר טורניר שטרסבורג, אחרי שגברה 3:6, 7:6, 3:6 בדרבי הצרפתי על מריון ברטולי. מורסמו, המדורגת ראשונה בעולם לשעבר, תפגוש בגמר את אנבל מדינה גאריגס. הספרדייה העפילה על חשבון ילנה יאנקוביץ', שנאלצה לפרוש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully