וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון ג'יימס: "אנחנו לא קבוצה של תירוצים"

גיל קדרון

25.5.2007 / 18:31

השחקן ומאמנו השתוללו אחרי שלא נשרקה עבירה לזכותו של הכוכב במהלך האחרון, אבל בסיום הם החליפו תקליט. סם וינסנט יאמן את שארלוט

יותר פעמים בפלייאוף הזה נגרר הדיון מכדורסל לדברים אחרים, לרבות השעיות מטופשות ושיפוט נוראי. הלילה (בין חמישי לשישי) שוב אנו נאלצים להתרכז באנשי המשרוקית ובהשפעה שלהם על זהות המנצחת בליגה הטובה בעולם.

בפיגור 77:76 במשחק מספר 2 בין דטרויט וקליבלנד, עם 24 טיקים על השעון, לקח לברון ג'יימס את ריפ המילטון לסל, חטף מכה אחת, עוד אחת, עוד שתיים, ולבסוף החטיא (מי שרוצה לצפות שוב - לינק בתחתית העמוד). והשופטים? הם כנראה הסתכלו בדיוק באותו רגע למקום אחר. לארי יוז אסף את הריבאונד והחטיא גם הוא, ואחרי שהטיפ אין של אנדרסון ורז'או לא נכנס, מאמן הקאבלירס מייק בראון השתולל ונכנס למגרש, וספג עבירה טכנית. המשחק נגמר בתוצאה זהה לזו של המשחק הראשון - 76:79 לדטרויט. גם ג'יימס לא ידע את נפשו כשניסה לקבל הסברים מהשופטים מדוע לא הגיעה השריקה. אחרי המשחק, אעפס, הם נשמעו קצת אחרת.

"אנחנו לא עוסקים בתירוצים", אמר קואץ' בראון. "השופטים מקבלים הרבה כסף כדי לעשות את העבודה שלהם, והם לא יכולים לראות את הכל. מבחינתנו אנחנו פשוט צריכים להיות מוכנים למשחק השלישי".

רגע, אז למה הוא התרגז כל כך? "זה היה משחק קשה, עם הרבה אמוציות".

גם לברון, שסיים עם 19, סירב לנבור ברגע המחלוקת והביט קדימה: "זה כבר היסטוריה מבחינתי. היתה לי ולשופט שיחה טובה לאחר מכן, והמשכתי הלאה".

האם להמילטון היה משהו להגיד להגנתו? כריס שרידן מ-ESPN.com שאל אותו אם ביצע עבירה, והגארד של הפיסטונס ציחקק, ואמר: "לא, אתה יודע, רק הרמתי את הידיים שלי אל על", ואז הוסיף עוד צחקוק.

מהלך אחד לפני ההחטאה של לברון קלע ראשיד וואלאס את הנקודות ה-15 וה-16 בג'אמפ מהפינה מעל המלך, לא לפני שניער את ורז'או (14 ו-14 ריבאונדים) ממנו, כשהבריזלאי צולל לפרקט. "יש יותר מדי פלופים, וצריך לשנות את החוקים כך שזה יהיה עבירה טכנית", אמר וואלאס. "זו לא הגנה של רבע אחרון, ואני שמח שהשופטים הוותיקים האלה קלטו את העניין".

חדשות נוספות

אחרי השמועות על לארי בראון, בסופו של דבר החתימה שארלוט את סם וינסנט כמאמן הקבוצה במקומו של ברני ביקרסטף, שפינה את מקומו בסיום עונת 2006/7. וינסנט שיחק 7 שנים ב-NBA, והעביר את העונה שעברה כעוזר מאמן בדאלאס.

"הוא אחד מהכשרונות העולים בעולם האימון", אמר הבעלים של הבובקאטס בוב ג'ונסון. "הוא משלים את הקבוצה שלנו בצורה מצוינת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully