וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר-נתניה: פרידה מיוסי מזרחי

אסף שקד ורומן רוזנבלט

25.5.2007 / 16:56

במשחקו האחרון של המאמן תינתן מנוחה למספר שחקני הרכב. ההתאחדות סירבה לקיים המשחק במקביל לדרבי, עטר ייצא לארגנטינה

אחרי שהבטיחו את האליפות וחגגו דאבל היסטורי של קבוצת הנוער, תארח מחר (שבת) בית"ר ירושלים את מכבי נתניה באיצטדיון ווינטר, במשחק שינעל את העונה וישלח את שחקני הבירה לחופשה בת חמישה שבועות.

מספר שחקנים קיבלו חופשה ארוכה יותר, ומהסגל של מזרחי, שידריך את בית"ר בפעם האחרונה, יעדרו כמה שחקני הרכב. כבר באמצע השבוע עזבו את הארץ שלושת הברזילאים, והשאירו את בית"ר בסגל מצומם. אל הרשימה מצטרפים גם הבלמים תומר בן יוסף ושמעון גרשון, שנעדרו גם מול מכבי ת"א במחזור שעבר, כמו גם הקפטן איציק קורנפיין והבלם אריק בנאדו, שייכלל בסגל, אך לא אמור לפשוט את האימונית.גם דרק בואטנג ומיכאל זנדברג יפתחו על הספסל.

אבי איבגי יפתח בהרכב בפעם השנייה העונה, הפעם בתקווה לא לקבל שלושער, כמו מול מכבי פ"ת. בחוליית ההגנה יעלה לראשונה העונה בהרכב הבלם איתן טיבי לצידו של דוד אמסלם. בחוליית הקישור יבצע מזרחי שינוי אחד מההרכב שפתח מול מכבי ת"א, כאשר קובי מויאל הצעיר יפתח לצידו של גל אלברמן. את אגף שמאל יאייש אבירם ברוכיאן, ואילו באגף ימין יעלה ויבוא מילובאן מירוסביץ', במה שעשוי להיות משחקו האחרון במדי המנורה.

בחוד ימשיכו ברק יצחקי ועמית בן שושן לשתף פעולה, כשעל הספסל ימתין טוטו תמוז, שלאחר שלושה משחקים שלא נכלל בסגל - חוזר לספסל.

הרכב משוער: אבי איבגי, איתן טיבי, דוד אמסלם, יואב זיו, רוני גפני, קובי מויאל, גל אלברמן, מילובאן מירוסביץ, אבירם ברוכיאן, עמית בן שושן וברק יצחקי

נתניה נגד ההתאחדות

התאחדות לכדורגל הודיעה אתמול (חמישי) כי לא תיענה לדרישתה של מכבי נתניה לקיים את משחקה מול בית"ר ירושלים במחזור הסיום של ליגת העל במקביל לדרבי התל אביבי, כדי לא לפגוע במאבקם של הנתנייתים על המקום השני בטבלה. מההתאחדות נמסר כי: "אין בנסיבות הקיימות, לרבות העובדה כי לכל הקבוצות המעורבות במשחקים המקבילים ישנו אינטרס ברור לנצח, בכדי להצדיק שינוי מועדים של משחקים".

בנתניה הגיבו לדברים: "כרגיל, מה שהובטח לנו בשיחת טלפון שונה מהמתרחש במציאות, וזו לא הפעם הראשונה. הקבוצה שוקלת לפנות למוסדות אופ"א ופיפ"א על מנת לקבול על דרך ההתנהלות של ההתאחדות לכדורגל אשר מציבה שיקול כספי לפני שיקול של הגינות וטוהר המשחק ובכך חוטאת לתפקידה ולעצם מהות קיומה". המשחק יתקיים בשבת, 19:30 באצטדיון וינטר.

בינתיים ממשיכה נתניה ממשיכה להתאמן לקראת המשחק מול בית"ר ירושלים, בזמן שקבוצות אחרות נחות במהלך השבוע. גם אתמול וגם אתמול (רביעי) קיימה הקבוצה אימונים סדירים לקראת המשחק, זאת בשל החשיבות שלו והידיעה כי המקום השני הוא בר השגה. אם נתניה לא תפסיד במשחק, היא תהיה הקבוצה היחידה העונה שלא הפסידה לאלופה.

הנהלת הקבוצה הודיעה כי המאמן ראובן עטר ייצא בימים הקרובים לארגנטינה, שם ישהה לתקופה ממשוכת בניסיונו לצרף שחקנים זרים לחלק הקדמי.

דדי בן דיין, המוזמן הטרי לנבחרת, לא התאמן ביום רביעי וזכה לטיפולים. אבישי ז'אנו נעדר בשל סיבות אישיות, ואילו ישראל זביטי כבר נמצא מספר ימים באוקראינה, לשם נסע כדי לבקר באומן.

בתחילת השבוע הבא, עם היוודע המיקום הסופי של הקבוצה, צפויה ההנהלה להחליט על המיקום של מחנה האימונים והתאריכים הסופיים שבו ייערך. בין השלב המוקדם הראשון והשני של גביע אופ"א יש פער של כמעט חודש, דבר שעשוי להשפיע על תאריך תחילת המחנה. כמוכן, גם המגעים עם מועמדים לחיזוק הקבוצה ייכנסו להילוך גבוה יותר בשבוע הבא. הקבוצה ערכה אימון בשעות הצהריים. מזואה אנסומבו חזר להתאמן וצפוי להיות כשיר.

הרכב משוער: לירן שטראובר, אורי אוזן, לואיס מרין, אבי סטרול, דדי בן דיין, מזואה אנסומבו, אמיר טגה, זנו בונדאה, אופיר חיים, איתי שכטר, אוקוצ'ה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully