וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן יוסף נופה מהנבחרת, שפונגין בספק למקדוניה

לי בוץ ורומן רוזנבלט

27.5.2007 / 15:00

הבלם מצטרף אל דוידוביץ' הפצוע, המגן מתח שריר בדרבי ועלול להחמיץ את המשחק בשבת. משומר, סטרול ושטראובר נקראו לדגל

נבחרת ישראל תתכנס מחר לפתיחת ההכנות לקראת שני משחקי החוץ מול מקדוניה ואנדורה ב-2 וב-6 ביוני בסגל מאולתר משהו. פרט לשמעון גרשון ויניב קטן, שלא זומנו בעקבות פציעות, הבוקר (ראשון) התבשר הצוות המקצועי כי שוער מכבי חיפה, ניר דוידוביץ', אינו כשיר ולא יוכל להכלל בסגל לשני המשחקים, זאת מאחר והוא סובל מדלקת חריפה בברך. השוער נצטווה לנוח בשבוע הקרוב, שלאחריו יתברר אם הוא ייאלץ לעבור ניתוח נוסף בברכו הפגועה.

מי שיחליף אותו בסגל הוא שוער מכבי נתניה, לירן שטראובר, שיילחם על אפודת השוער השני יחד עם שוער מכבי פ"ת, אוהד כהן.

כמו כן, בלם בית"ר ירושלים, תומר בן יוסף, נופה מהסגל בעקבות פציעה, כשאבי סטרול ואייל משומר הוקפצו לנבחרת על מנת לעבות את ההגנה.

סטרול, לו הופעה אחת בלבד במדים הלאומיים, אמר היום: "אני שמח מאוד על הזימון ומוכן לשרת את הדגל. אני מגיע במלוא המוטיבציה לעזור לנבחרת".

גם משומר היה נרגש מהזימון: "ההרגשה נפלאה ואני שמח מאוד. אני שמח לייצג את המדינה, וחובת ההוכחה היא עליי. מקווה שאצדיק את האשראי ואקבל זימונים גם בעתיד. כמו כן, אני שמח שיש לי כמה חברים מהקבוצה שיעזרו לי להתאקלם".

שניים נוספים שמדאיגים את קשטן וסיני הם יובל שפונגין ועמית בן שושן, שבספק למקדוניה. מגן מכבי ת"א מתח שריר בדרבי, בעוד שקשר בית"ר ירושלים נפצע אתמול במהלך משחקה של קבוצתו מול מכבי נתניה. בן שושן צפוי לעבור צילום ברגלו, שייקבע מהי חומרת הפציעה, בעוד שמצבו של שפונגין יתברר רק מחר.

בעקבות מכת הפציעות, ייתכן ושחקני הנבחרת הצעירה ייאלצו להישאר בסגל גם במשחק מול אנדורה, למרות הבטחתו של יו"ר ההתאחדות אבי לוזון שישוחררו לטובת הנבחרת הצעירה מיד לאחר במשחק במקדוניה.

סגל הנבחרת:
שוערים: דודו אוואט (דפורטיבו לה קורוניה), אוהד כהן (מכבי פ"ת), לירן שטראובר (מכבי נתניה).

הגנה: טל בן חיים (בולטון וונדררס), אריק בנאדו, יואב זיו (בית"ר ירושלים), דקל קינן ואייל משומר (מכבי חיפה), יובל שפונגין, אבי יחיאל (מכבי ת"א), דדי בן דיין ואבי סטרול (מכבי נתניה).

קישור: יוסי בניון (ווסטהאם יונייטד), עידן טל (בולטון וונדררס), מיכאל זנדברג, גל אלברמן (בית"ר ירושלים), ואליד באדיר (הפועל ת"א), יוסי שבחון (מכבי ת"א).

התקפה: עמית בן שושן, טוטו תמוז, ברק יצחקי (בית"ר ירושלים), רוברטו קולאוטי (מכבי חיפה), עומר גולן (מכבי פ"ת), פיני בלילי (סיבאספור), בן סהר (צ`לסי).

מקדוניה: מגמה התקפית מול ישראל (אלי שווידלר, "הארץ")

נבחרת מקדוניה תחל מחר (שני) בהכנותיה למשחק מול ישראל, כשמאמן הנבחרת, סרצ'קו קטנץ, צפוי לנסות מספר הרכבים בגלל פציעות שיש לנבחרת במערך ההגנה ובחוד.

אלא שכבר כעת ברור שמקדוניה תעלה מול ישראל בהרכב התקפי יותר מאשר עלתה בשני משחקי הבית הקודמים שלה נגד אנגליה (0-1) ורוסיה (0-2).

גוראן פאנדב, קשר לאציו, שמקומו בהרכב מובטח, התייחס אתמול למשחק מול ישראל בתקשורת המקומית. "נשאף לא רק להציג כדורגל ראוי, אלא גם לתוצאה טובה", אמר פאנדב, "ספק אם נוכל להשיג כרטיס ליורו 2008, אבל אנחנו חייבים לתפוס מקום הכי גבוה שנוכל".

עדכון ראשון: 13:31, 25/05/07
עדכון אחרון: 00:00, 27/05/07

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully