וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברדה עשוי להיכלל בסגל לדרבי

לי בוץ

25.5.2007 / 14:15

חלוץ הפועל ת"א ערך אימון חלקי לקראת המפגש מול הצהובים. דני בונדר וביברס נאתכו ימשיכו לקבל קרדיט בהרכב, לוסיאנו דה ברונו יפתח בחוד

חלוץ הפועל ת"א, אליניב ברדה, גרם הבוקר (שישי) למעט נחת בקרב הצוות המקצועי, זאת בעקבות השיפור שחל במצבו. כזכור, ברדה נפצע בגמר גביע המדינה והאבחנה הראשונית היתה כי הוא סיים את העונה, אך לאחר בדיקת האולטרסאונד התברר כי הוא סובל מקרע קטן בשריר. היום ערך החלוץ אימון כמעט מלא, וכפי שזה נראה כרגע הוא צפוי להיכלל בסגל לדרבי התל אביבי ביום ראשון. עם זאת, רק לאחר האימון המסכם מחר יקבל המאמן ניר לוין בשיתוף עם הצוות המקצועי והרפואי החלטה סופית בעניינו.

מי שייעדרו בוודאות מהמפגש מול היריבה העירונית הם ואליד באדיר המוצהב, ואיבזיטו אוגבונה, חאבייר פאאס ושי אבוטבול הפצועים. אוגבונה, שהפתיע את כולם עם אימון ריצה בערב החג, לא מתאמן ביומיים האחרונים, פאאס סובל מקרע בשריר התאומים ועורך אימוני ריצה בלבד בשבועיים האחרונים, ואילו אבוטבול מתקשה להחלים מהנקע בקרסול ולא הגיע לאימון היום. הקשר שוקל אפשרות להמריא לבלגיה לקבל טיפול אצל פרופסור מרטנס, אך ימתין עם זה עוד מספר ימים.

בעקבות הסגל הדליל מי שימשיכו לקבל את הקרדיט ביום ראשון הם דני בונדר, שישתף פעולה עם רמי דואני במרכז ההגנה, וביברס נאתכו, שיפתח לצידו של יוסי אבוקסיס בקישור האחורי. ברוך דגו, סלים טועמה וגילי ורמוט ישלימו את הקישור ההתקפי, כשגם השבוע האדומים ישחקו ללא חלוץ, כשמי שיתופקד בחוד יהיה לוסיאנו דה ברונו. איבן יוליץ', שיעזוב את וולפסון בתום העונה, ימתין להזדמנות על הספסל, כמו גם טל חן, אותו ישמור לוין כמחליף לאבוקסיס במידה והאחרון לא יוכל לסיים 90 דקות.

בקרב שחקני הקבוצה קיימת דריכות גדולה לקראת המשחק, ולאחר שני דרבים בהם לא ניצחו העונה האדומים רוצים להעניק לאוהדים נצחון. כמו כן, השחקנים עוקבים בריכוז וקשב רב אחר ההתרעות של אנשי מכבי ת"א מפני נהמות וזריקת חפצים כלפי ברוך דגו, לצד בקשות להרגיע את הרוחות בקרב האוהדים. "אי אפשר להרגיע אוהדים לפני דרבי", אמר אחד השחקנים לוואלה! ספורט. "האוהדים מחכים לזה כל השנה וכל מה שנגיד, לא ישנה את הדברים שהם תכננו. הדרך היחידה להרגיע את האוהדים שלנו תהיה עם נצחון, ונקווה שנצליח לעשות את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully