וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רולאן גארוס: פאר תפתח מול יריבה אסטונית

25.5.2007 / 13:31

שלוש הנציגות הישראליות הוגרלו בסיבוב הראשון של הטורניר. פאר, המדורגת 15 בטורניר, תפגוש את קנאפי האסטונית (55 בעולם)

הגרלת הרולאן גארוס נערכה היום (שישי) בפאריז, בהשתתפות שלוש טניסאיות ישראליות. שחר פאר (מדורגת 15 בטורניר), תפגוש בסיבוב הראשון את קאיה קאנפי האסטונית בת ה-22, המדורגת 55 בעולם. שתי הטניסאיות נפגשו רק פעם אחת בעבר, בטורניר פראג בשנה שעברה, אז ניצחה פאר בקלות 3:6, 0:6.

אם תנצח את קאנפי תחכה פאר בשלב הבא למנצחת בין אדינה גאלוביטס הרומניה לרוסיה ואסיליסה ברדינה. בסיבוב השלישי עשויה פאר לפגוש את הסלובקית קטרינה סרבוטניק (17 בטורניר), ואם תגיע לשמינית הגמר צפויה לחכות לה שם הרוסיה סבטלנה קוזנצובה, אותה ניצחה כזכור בטורניר הגראנד סלאם האחרון באוסטרליה. אם תפתיע ותעפיל לרבע הגמר יכולות לחכות לה שם אנה איבנוביץ' הסרבית (7 בטורניר) או דניאלה האנטוחובה.

ציפי אובזילר הוגרלה בסיבוב הראשון מול מלינדה צינק ההונגריה (123 בעולם). במידה ותנצח, תכחה לה בסיבוב השני ככל הנראה דינארה סאפינה הרוסיה (10 בטורניר). אנה סמאשנובה תפגוש את נוריה לאגוסטרה ויוס הספרדיה (268 בעולם). ניצחון יסדר לה כנראה מפגש מול טטיאנה גארבין האיטלקיה (19 בטורניר) בסיבוב השני.

גברים: משוכה קשה לנדאל בסיבוב הראשון

אלוף הרולאן גארוס בשנתיים האחרונות, רפאל נדאל (2 בטורניר), יפתח במירוץ להגנה על התואר מול יריב לא קל בכלל, חואן מרטין דל פוטרו הארגנטינאי (58 בעולם). דל פוטרו הוא אחד המזנקים הגדולים בדירוג העולמי בשנה האחרונה ונחשב כדבר הבא בטניס הארגנטינאי. אם לא יהיו הפתעות מיוחדות, נדאל צפוי לפגוש בשמינית הגמר את לייטון יואיט, שגנב לו מערכה לאחרונה. ברבע הגמר צפוי לו קרב מול ג'יימס בלייק האמריקאי (8 בטורניר) או תומאס ברדיץ' הצ'כי (10 בטורניר).

רוג'ר פדרר, שמקווה סוף סוף לזכות בתואר החשוב בעולם על החימר, יפתח את הטורניר מול מייקל ראסל האמריקאי (71 בעולם), שרשם את הישגו הטוב בקריירה דווקא ברולאן גארוס, כשהגיע עד לשמינית הגמר ב-2001. בסיבוב השלישי צפוי לו משחק לא קל בכלל מול ז'וליאן בנטו הצרפתי (30 בטורניר) ובשמינית הגמר יחכה לו כנראה מיכאיל יוז'ני הרוסי (13 בטורניר) או אלוף הטורניר לשעבר חואן קרלוס פררו (17 בטורניר). ברבע הגמר צפוי השוויצרי להתמודד נגד איבן ליוביצ'יץ' הקרואטי (3 בטורניר) או טומי רוברדו הספרדי (9 בטורניר).

אף אחד לא יופתע אם אנדי רודיק (3 בטורניר) יודח כבר בסיבוב הראשון, שם מחכה לו איגור אנדרייב הרוסי, שאוהב את החימר והיה האחרון שניצח את רפאל נדאל, שלפני שזה פתח ברצף של 81 ניצחונות רצופים על המשטח הזה. ניקולאי דוידנקו הרוסי (4 בטורניר) יפתח מול סטפאנו גלבאני האיטלקי ואמור להמשיך לפחות עד לשמינית הגמר, ככל הנראה למשחק מול דויד נלבנדיאן הארגנטינאי (15 בטורניר).

נשים: הנין מול סרינה ברבע הגמר?

ז'סטין הנין (1 בעולם), שזכתה ברולאן גארוס שלוש פעמים בעבר, תפתח את המסע אל עבר התואר הרביעי מול אלנה וסנינה הרוסיה (67 בעולם). היא צפוייה להגיע בקלות לשמינית הגמר ולהתמודד שם מול נה לי הסינית (16 בטורניר). ברבע הגמר תחכה להנין ככל הנראה סרינה וויליאמס (8 בטורניר). האמריקאית תפתח מול צבטנה פירונקובה הבולגריה ותצטרך לעבור בסיבוב השלישי ככל הנראה את פרנצ'סקה סקיאבונה האיטלקיה (23 בטורניר).

מריה שראפובה הרוסיה (2 בטורניר) תפתח מול אמילי לואה הצרפתיה ואם היא תמשיך בצורה חלקה עד לשמינית הגמר, צפוייה לחכות לה שם פטי שנידר השוויצרית (14 בטורניר). ברבע הגמר צפוי לה מפגש מול אמילי מורזמו המקומית (5 בטורניר), אלא אם כן הצרפתיה תמעד בדרך אצל לוסי ספארובה הצ'כית.

סבטלנה קוזנצובה (3 בטורניר) פותחת בדרבי רוסי מול אקתרינה ביצ'קובה והיא אמורה לדלג אל שמינית הגמר, שם אנו מקווים שתפגוש את שחר פאר ותמעד מולה שוב פעם. קוזנצובה, פאר או מישהי אחרת שתפתיע יתמודדו ברבע הגמר מול אנה איבנוביץ', דניאלה הנטוחובה או מפתיעה אחרת.

ילנה ינקוביץ' הסרבית (4 בטורניר), שרורשמת עד עכשיו עונה מדהימה, תפתח מול סטפני פורץ הצרפתיה ובסיבוב השלישי היא אמורה לפגוש את ונוס וויליאמס. המנצחת צפוייה לפגוש ברבע הגמר את ניקול ויידיסובה הצ'כית (6 בטורניר) או אחת משתי הרוסיות, נדיה פטרובה ודינארה סאפינה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully