וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עונשו של ברקוביץ' קוצץ ל-4 חודשים

25.5.2007 / 13:02

הישראלי של דן בוס ערער על השעייתו ל-11 חודשים, ויוכל לשוב למגרשים בתחילת ספטמבר: "זה היה סיוט, אבל עכשיו ירד עול עצום מכתפיי"

"פרשיית הסמים" אליה נקלע רועי ברקוביץ' בהולנד הגיעה בצהריים (שישי) לסוף טוב, לפחות באופן יחסי.

ועדת הערעורים שדנה בערעורו של השחקן, שנידון לפני שבוע ל-11 חודשי השעיה בשל שימוש בתרופה שאינה מוכרת כחוקית, הפחיתה את עונשו ל-4 חודשים בלבד מרגע ההשעיה בתחילת מאי. המשמעות: ברקוביץ' לא יוכל לקחת חלק במדי נבחרת ישראל בקיץ, אבל יוכל להתחיל את העונה הבאה ולחזור לפעילות מלאה החל מחודש ספטמבר. "אני דיברתי עם צביקה והודתי לו על הזימון", אומר ברקוביץ', "אבל צריך לוודא סופית אם ההשעייה תקפה רק להולנד או גם מחוצה לה".

בסביבתו של ברקוביץ' קיבלו בסיפוק את ההחלטה, והם מתכוונים להתחיל בימים הקרובים במשא ומתן עם קבוצתו של ברקוביץ', דן בוס, לגבי העונה הבאה. בקבוצה הולנדית, שזכתה בשבוע שעבר באליפות ללא ברקוביץ' המושעה, הביעו תמיכה מוחלטת בשחקן במהלך התקופה הקשה. "זו אליפות ראשונה שלי ככדורסלן מקצועני בבוגרים, וזו הרגשה נפלאה", מספר הגארד הישראלי, "מה שההנהלה והאוהדים עשו עבורי בזמן הקשה הזה, היה שווה את הכל".

המקרה של ברקוביץ' הוא תקדימי בהולנד וכפי הנראה תערך בחינה מחדש של האיגוד ההולנדי לגבי סוגיות הענישה במקרה של כשל בבדיקות החומרים האסורים. "היתה פה בעייה של טיימינג ומרובעות הולנדית. הוועדה שעשתה לי את הבדיקה היא אותה וועדה שהענישה. האישור של התרופה הגיע שבועיים אחרי הבדיקה, אבל הם הענישו כנראה למען 'יראו וייראו'. מעתה כנראה החוקים יעודכנו".

מבחינתו של מיקי ברקוביץ', אביו של רועי, הסיפור נגמר עם סוף טרגי-קומי. "הוא בעצם קיבל עונש ללא עונש, הם פשוט חיפשו סולם כדי לרדת מהעץ הגבוה אליו טיפסו. הוא יירצה את העונש במאי ומהלך הפגרה, אבל חבל מאוד שבגלל השטות הזו הוא פיספס את החוויה המתוקה של סדרת הגמר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully