וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התרעה או הברקה?

לי בוץ

25.5.2007 / 20:30

לוני טוען כי אוהדי מכבי ת"א יזרקו בננות לכיוונו של דגו, אבל אלו טוענים כי נשיא מכבי ת"א בדה את החששות מלבו. מרטינוביץ' בספק

מכבי תל אביב עשויה לעלות למשחק האחרון של העונה מול יריבתה העירונית הפועל תל אביב ללא מילאן מרטינוביץ'. הבלם הסרבי עבר אתמול (חמישי) בדיקת אולטרסאונד שגילתה כי הוא סובל ממתיחה חזקה בשריר הירך האחורי, והוא נמצא בספק לדרבי. מושיקו מישאלוב צפוי להחליפו בהרכב במידה ולא יהיה כשיר. החלוץ מיליאן מרדקוביץ', שנבחן בימים האחרונים בקבוצה מהליגה הסינית, אמור לחזור היום לארץ.

בהמשך להתבטאויותיו בימים האחרונים, שלח לוני הרציקוביץ' מסמך מפורט לראשי ההתאחדות לכדורגל ולמפקד מחוז תל אביב במשטרה, בדבר הסכנות בהתנגשות בין שני מחנות האוהדים בדרבי ביום ראשון בערב. המסמך אף פורסם באתר הרשמי של הקבוצה, וזה לשונו:

"לפי הידוע לנו יש בכוונתם של חלק מהאנשים שיגיעו למגרש לעשות שימוש ברימונים ואמצעים אסורים אחרים. כמו כן בכוונתם לזרוק בננות וחפצים אחרים ולנהום כלפי שחקנים של הפועל תל אביב. המדובר במופע אימים של רימוני עשן, הלם, זיקוקים ואבוקות שעלולים לגרום לפציעה של צופים ואולי אף לגרוע מכך".

"נבהיר מידית כי על אף התבטאויות השחקנים, אין שום הצדקה להתנהגות האלימה שמתכננים מי שמתיימרים להיות אוהדי מכבי ת"א ואנו מגנים אותה ופועלים למנוע אותה".

"לפיכך, הננו פונים אליכם בזה, כמי שאחראים לסדר הציבורי ולשלום הציבור ומבקשים, כדי להבטיח שאירועים אלה לא יתרחשו".

"נדגיש כי לתדהמתנו, משטרת ישראל הודיעה לנו בעל פה כי אין בכוונתה לפעול כנגד צופים שנוהמים כלפי שחקנים. אנו לא יכולים להסכים למדיניות כזאת ואנו דורשים כי יופעלו כל האמצעים החוקיים נגד מי שנוהמים ומבזים שחקנים בשל צבע עורם.

ארגוני האוהדים הצהובים הגיבו בהלם להאשמות של לוני, וטענו כי בדה את החששות הנ"ל מלבו. "לא ידענו שלוני כל כך יצירתי, כי אף אחד מהאוהדים שלנו, אפילו לא המטומטמים ביותר, לא חשבו על כיוון של בננות ופירות", אמרו. "דווקא הדברים של לוני הם אלה שיכולים לגרום להסתה, ולהוביל אוהדים כאלה ואחרים ליישם את הרעיונות שלו ביום ראשון. אנחנו נעשה מסע הסברה ביציע על מנת שהאוהדים לא ינהמו ולא יעשו משהו שיגרום נזק לקבוצה. אבל אנחנו כן מתכוונים לשרוק בוז ולמחות בגבולות ההגיון"

* שלושת אוהדי מכבי ת"א שנתפסו אתמול עם אמל"ח רב במכוניתם מתוך כוונה להשתמש בו בדרבי הובאו היום בפני שופט. אחד האוהדים יישאר במעצר עד יום שלישי, אחד אחר יישאר במעצר עד יום שני, בעוד שהשלישי שוחרר כבר היום למעצר בית של שבוע, והורחק לתקופה של שלושים יום מהמגרשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully