וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקהאם חוזר לנבחרת

26.5.2007 / 19:34

הקפטן האנגלי לשעבר קיבל זימון מחודש לסגל בעקבות יכולתו לאחרונה במדי ריאל. מייקל אואן חוזר במקום ווין רוני למשחק מול אסטוניה

סיום העונה המשובח של ריאל מדריד בליגה הספרדית הצליח ככל הנראה לשנות את דעתו של מנג'ר נבחרת אנגליה, סטיב מקלארן, בנוגע לדייויד בקהאם. מקלארן התמיד עד כה באי זימונו של הקשר הותיק (32) לסגל האנגלי, אך כעת בקס עומד לערוך קאמבק למדים הלאומיים.

גם מייקל אואן חוזר לסגל אחרי פציעה, במקום וויין רוני שמושעה מהמשחק נגד אסטוניה.

השמועות על זימונו האפשרי של בקהאם למשחק הידידות הקרוב של אנגליה מול ברזיל ולמשחק מול אסטוניה במסגרת מוקדמות יורו 2008 הציפו את הממלכה לאחרונה, והיום (שבת) הגיעה ההכרזה הרשמית על סגל הנבחרת למשחקים.

מקלארן התייחס לסוגייה: "מעולם לא אמרתי שהדלת סגורה בפני בקהאם. אני שומר על עיניים פקוחות, ודייויד הוא אחד השחקנים שאני עוקב אחרי הכושר שלהם".

הסגל המלא: שוערים - פול רובינסון (טוטנהאם), סקוט קרסון (ליברפול), רוברט גרין (ווסטהאם); הגנה - פיל נוויל (אברטון), ריו פרדיננד (מנצ'סטר יונייטד), ג'ון טרי, וויין ברידג' (צ'לסי), ווס בראון (מנצ'סטר יונייטד), ג'יימי קאריגר (ליברפול), מייקל דאוסון, לדלי קינג (טוטנהאם), ניקי שורי (רדינג); קישור - בקהאם (ריאל מדריד), סטיבן ג'רארד (ליברפול), ג'רמיין ג'נאס (טוטנהאם), ג'ו קול (צ'לסי), אהרון לנון (טוטנהאם), דייויד בנטלי (בלקבורן), מייקל קאריק (מנצ'סטר יונייטד), פרנק למפארד (צ'לסי), סטיוארט דאונינג (מידלסבורו), קירון דאייר (ניוקאסל); חלוצים - פיטר קראוץ' (ליברפול), מייקל אואן (ניוקאסל), אלן סמית (מנצ'סטר יונייטד), ג'רמיין דפו (טוטנהאם).

* נבחרת אנגליה ב' גברה היום 1:3 על אלבניה. אלן סמית העלה את האנגלים ליתרון ראשון, וסטיוארט דאונינג ממידלסברו הוסיף צמד. מייקל אואן שיחק 90 דקות.

ארסנל החתימה את פביאנסקי

ארסנל השלימה היום את רכישתו של השוער הפולני לוקאס פביאנסקי. שוערה בן ה-22 של לגיה ורשה היה תחת מעקב ארוך של מאמן התותחנים, ארסנן ונגר וחתם בלונדון על חוזה שהוגדר כ"ארוך טווח".

"אנחנו מאוד מרוצים מההחתמה של לוקאס פביאנסקי. הוא שוער צעיר וטוב שייתן לסגל שלנו עומק", אמר ונגר על השוער שנבחר בשנתיים האחרונות לשוער העונה בפולין.

ראו קוקר הוצב ברשימת ההעברות לבקשתו

קשר ווסטהאם, נייג'ל ראו קוקר, ביקש להכנס לרשימת ההעברות. ראו קוקר נפגש עם ראשי המועדון לשיחות על עתידו לאחריהן החליט להגיש את הבקשה.

נציגו של השחקן, טוני פיניגן, אישר את הדבר והוסיף כי היה מופתע מהסכמת ווסטהאם להתיר לו לעזוב: "אני מופתע ששחקן בן 22, שנולד בלונדון והוא קפטן הקבוצה, מקבל אישור לעזוב כל כך בקלות".

עדכון ראשון: 26.5 14:31
עדכון אחרון: 26.5 19:34

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully