וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיירן רכשה את מרסל ינסן

25.5.2007 / 0:22

המגן השמאלי המבטיח של מנשנגלאדבך יגיע לאליאנס ארנה תמורת כ-9 מיליון יורו. בצרפת: אחרי הכל, ז'וניניו האריך את חוזהו בליון

באיירן מינכן רכשה את מגינה השמאלי של בורוסיה מנשנגלאדבך, מרסל ינסן, תמורת כ-9 מיליון יורו. הגרמני הבינלאומי בן ה-21 נחשב כבר במשך כמה שנים לאחד מהשחקנים המבטיחים בגרמניה ובקיץ האחרון היה בסגל הנבחרת שזכתה במקום השלישי במונדיאל. גלאדבך ירדה העונה לבונדסליגה2 ולמרות שבכוונתה להילחם במרץ על עלייה מחודשת כבר בעונה הבאה, הקבוצה לא התכוונה לעמוד בדרכו של ינסן.

"לא תיכננו למכור את מרסל ינסן", אמר נשיא המועדון, רלף קוניגס, "הוא היה חלק מהתוכניות שלנו לעונה הבאה, אבל לא יכולנו לעמוד בפני הבקשה שלו להתקדם".

ינסן הוא שחקן הרכש הרביעי של באיירן לקראת העונה הבאה, כשלפניו חתמו כבר האמיט אלטינטופ, יאן שלאודראף וחוסה סוסה.

החלוצים נוטשים את וולפסבורג

שחקן נוסף מסגל נבחרת גרמניה למונדיאל, החלוץ מייק האנקה, עזב את וולפסבורג וחתם על חוזה ל-4 שנים בהאנובר. האנקה הוא החלוץ השני שיעזוב את בקיץ אחרי שדייגו קלימוביץ' הארגנטינאי בן ה-32 צפוי להצטרף לוורדר ברמן תמורת כ-1.5 מיליון יורו. האנקה סיפר שחוסר היציבות של הקבוצה, שבקושי נחלצה מירידה העונה ושפיטרה את מאמנה קלאוס אאוגנטלר, הייתה הסיבה המרכזית לרצונו לעזוב. "אף אחד לא יודע מהו הדבר הבא שיקרה", אמר החלוץ.

ואולי הדבר הבא שיקרה זה החתמתו של ברט ואן מרוויק במועדון. בגרמניה מעריכים שמאמן בורוסיה דורטמונד ופיינורד לשעבר יסגור בקבוצה בימים הקרובים.

ז'וניניו בליון עד 2010

קשרה המצטיין של ליון, ז'וניניו, האריך את חוזהו בקבוצה. כזכור, בחודשים האחרונים הכריז הקשר הברזילאי שהוא לא ישוש להאריך את חוזהו ושיעשה זאת בהתאם למדיניות הרכש של המועדון בקיץ הקרוב.

למרות זאת, הקשר בן ה-32 כבר האריך את חוזהו ב-3 שנים נוספות, למרות שליון טרם רכשה שמות גדולים לקראת העונה הבאה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully