וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערכה: כרטיסו של לירן כהן יימכר תמורת 150 אלף דולר

23.5.2007 / 22:36

במכבי פ"ת עדיין מחכים להחלטת הוועדה למעמד השחקן. בשבוע הבא: קאקו ודיאלו יקבלו הודעה על סיום דרכם. ההנהלה לנבחנים: אל תגיעו

קשר מכבי פתח תקוה, לירן כהן, קיבל בימים האחרונים הודעה כי הקבוצה מעוניינת להמשיך את ההתקשרות עימו. הנשיא, עמוס לוזון, החליט לרכוש את כרטיסו של השחקן. הוועדה למעמד השחקן, שאמורה להעריך את גובה דמי ההשבחה שעל הקבוצה להעביר למכבי תל אביב עבור עסקת רכישת הכרטיס, תתכנס בשבועות הקרובים. בקבוצה מעריכים שעלות כרטיסו תגיע לכדי 150 אלף דולר.

שני הנבחנים האפריקאים שהיו אמורים להגיע למכבי פתח תקוה, סאמורה צ'יק ועמנואל אלן, לא יגיעו למבחנים בשבוע הבא. הנהלת הקבוצה הודיעה לשניים בימים האחרונים שלא להגיע לישראל, זאת בשל הסחבת במינוי מאמן לקבוצה ובשל הפסקת האימונים לאחר המחזור האחרון של הליגה.

בשבוע הבא יקבלו שני השחקנים הזרים, בלסינג קאקו ומוחמד דיאלו, הודעה על סיום דרכם בקבוצה. במועדון מרוצים מקאקו, אבל שכרו, יחד עם דמי ההשאלה, מוערכים בסכום של קרוב למיליון שקלים לעונה. מוחמד דיאלו אמור לחזור בשבוע הבא למולדתו בחוף השנהב והוא סיים את דרכו בקבוצה. ההודעה על כך תתקבל באופן רשמי לאחר המשחק האחרון בסוף השבוע, מול בני יהודה.

לקראת המשחק הזה, בקבוצה מקווים למעידה של מכבי חיפה שתתארח במגרשה של מכבי הרצליה. במקרה כזה, הקבוצה תעפיל לאינטרטוטו. בניגוד למאמן מכבי חיפה, רוני לוי, בקבוצה הודיעו כי הם מעוניינים להעפיל למפעל וכי הדבר לא יפגע בהכנות לעונה הבאה. קובי גנון יהיה השחקן היחיד שייעדר מהסגל בשל פציעה בשרירי הבטן.

מקורבים למאמן, גיא לוזון, טוענים שהחתימה על החוזה בהפועל מתעכבת בשל פערים לא משמעותיים והוא צפוי לחתום על החוזה באופן רישמי בקרוב. המועמדים להחליפו: ניצן שירזי, יוסי מזרחי, פרדי דוד, עופר פביאן, לפי סדר העדיפות הזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully