וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרצליה-חיפה: דוידוביץ' מדאיג את הירוקים

רומן רוזנבלט

24.5.2007 / 14:52

השוער קיבל מכה חזקה בברך בה עבר כבר שני ניתוחים בעבר. ארבייטמן יבקש הבהרות לגבי מעמדו. הרצליה תנסה לשמור על השלד הישראלי

שוער מכבי חיפה ניר דוידוביץ' ספג אתמול (חמישי) במהלך אימון הקבוצה מכה חזק בבירכו השמאלית ופרש מהאימון. כיוון שמדובר באותה ברך בה עבר השוער שני ניתוחים בעבר, לא לוקחים בחיפה סיכונים וכבר מחר הוא יעבור בדיקת MRI כדי לוודא שלא נגרם לו נזק מעבר למכה היבשה.

באימון הבוקר היום לא התאמן דוידוביץ', ולכן לא ישחק מחר במשחק מול מכבי הרצליה. תום אלמדון יפתח במקומו בין הקורות. למרות היסטורית הפציעות של השוער בחיפה נשמעו היום אופטימיים. גורם בצוות הרפואי של הקבוצה אמר כי הפציעה צריכה בהחלט להדליק נורה אדומה, אבל ייתכן כי מדובר רק במשהו פסיכולוגי: "מדובר במקרה שדומה לאדם שעבר שני צינתורים, ופתאום מתלונן על כל כאב בחזה".

מספר שחקנים צעירים דוגמת תומר חמד ובירם כיאל עשויים לקבל מקום בהרכב הקבוצה במשחק בשבת, שכן אלון חרזי ושלומי ארבייטמן לא ישחקו בשל צבירת כרטיסים צהובים. חמד, שמסיים את גיל הנוער עשוי להיות מושאל לקבוצה אחרת בעונה הבאה כדי לצבור דקות משחק.

אוהד קדוסי עשוי לסכם בשבוע הבא בקבוצה, כשהדבר עשוי להשפיע על החלוץ שלומי ארבייטמן, שצפוי לקיים שיחה עם רוני לוי להבהרת מעמדו בקבוצה לאור החיזוק הצפוי. כמו כן בימים הקרובים צפויות התפתחויות בנוגע לחיים מגרלשווילי, שעשוי לעבור בכל זאת לויטסה ההולנדית. אם יעבור, אחת מהמועמדים להחליפו הוא רוני גפני, שכבר הוצע לקבוצה.

הערב התקיים טקס השקת סוכנות הונדה בעיר התחתית בחיפה, בו נכחו כל שחקני ואנשי חיפה. אלון חרזי אמר במהלך האירוע: "כל מה שיענקל'ה הבטיח הוא קיים. הוא מהראשונים שהחלו בכדורגל. מי שמכיר את מכבי חיפה יודע איך המקום מנוהל ומכבי חיפה נחשבת לראשונה בתחום הניהול ויסכימו איתי גם בירושלים. כל מי שעוזב את מכבי חיפה מבין איזה ניהול יש כאן. סיגלתי לעצמי דרך ללמוד גם מכשלונות, כדי להיות טוב יותר בעונה שלאחר מכן. גם כשלקחנו אליפות, ועל אחת כמה וכמה לאחר עונה לא טובה בליגה. מכבי חיפה תהיה בעונה הבאה קבוצה מחוזקת יותר. אני רעב לתארים, גם אחרי שאני זוכה באליפות ובטוח לאחר עונה שבה יצאנו בלי תואר, ואנחנו רוצים להשיב את ההגמוניה לעיר חיפה".

לגבי עידן טל והאפשרות שיחזור לישראל אמר חרזי: "יש לו דילמה מאוד קשה - מצד אחד מוטלים על הכף הפרנסה והקריירה באנגליה, מצד שני ישנם שיקולים משפחתיים. אני לא יכול לשים את עצמי במקומו, השיקולים הם אך ורק שלו".

דוידוביץ' התייחס גם הוא לסוגיית טל: "נכון לעכשיו הרצון של עידן הוא לחזור לאנגליה. יש לו שיקולים משלו ואני מכבד כל החלטה שלו, הוא שחקן בעל איכויות גבוהות והיה חסר לנו. אנחנו לא קרקס, אבל שמחת החיים של עידן באימונים היתה יכולה לתרום לנו השנה".

מהמשחק מחר (שבת) מול מכבי הרצליה ייעדרו אלון חרזי ושלומי ארבייטמן המוצהבים ורפאל אולארה הפצוע, שסיים את דרכו בקבוצה. שאבייר אנדרסון, שגם הוא לא בתוכניות של לוי לעונה הבאה, עשוי לפתוח לצידו של דקל קינן. אלמדון יחליף את דוידוביץ' הפצוע.

הרכב משוער: תום אלמדון, אייל משומר, דקל קינן, שאבייר אנדרסון (מור ממן), אדורם קייסי; חאבייר דירסאו, עבס סואן (בירם כיאל), גוסטבו בוקולי, ליאור רפאלוב; אלן מסודי (תומר חמד), רוברטו קולאוטי

הרצליה: מי הולך ומי בא?

מכבי הרצליה סיימה בשעות הצהריים (שישי) את ההכנות לקראת מחזור הנעילה מול חיפה. פרדי דוד עשוי להעניק מקום בהרכב למספר צעירים שמיעטו לשחק העונה. בהרצליה, לה המשחק כבר לא קובע דבר, יהיו עסוקים בשבוע הבא בניסיון לשמור על חלק מהשחקנים שהשאירו אותה בליגה, וזאת כדי לנסות ולהימנע ממאבקי התחתית בעונה הבאה.

את מקומו של סקוט הגינס האוסטרלי, שכבר חזר לארצו במהלך השבוע, עשוי לתפוס השוער השלישי איתמר ניצן. במהלך השבוע האחרון ניסו בקבוצה להשאיר את דהייו דייויס, אך זה כנראה ייצא לאירופה, וגם מהראן ראדי עשו לעבור לקבוצה אחרת בשל פערים כספיים.

בשבוע הבאה תקיימנה ככל הנראה פגישות עם הישראלים הבולטים, כגון עומר בוקסנבאום וכפיר אדרי. יאניק קאמנן, במידה ולא יעבור לקבוצה גדולה בארץ או לחילופין באירופה, מעוניין להישאר בהרצליה.

הרכב משוער: יוסי שקל (איתמר ניצן); איתן עזריה, חיים מלכה, שי מימון, ארז אליאב; דהייו דיויס, מהראן ראדי, עומר בוקסנבאום, כפיר אדרי(שי ביטון); יאניק קאמנאן (עדן בן בסט), איגור מוסטארליץ' (יוחאי אהרוני)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully