וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים זכתה בגביע המדינה לנוער

24.5.2007 / 19:45

הקבוצה של גיא עזורי ניצחה 0:3 את מ.ס. אשדוד, השלימה דאבל היסטורי וטריפל ביחד עם אליפות הבוגרים. חן עזריאל כבש שלושער

איזו עונה לבית"ר ירושלים. אחרי האליפות של קבוצת הבוגרים ואליפות של קבוצת הנוער השלימה היום (חמישי) האחרונה דאבל עם ניצחון 0:3 בגמר גביע המדינה על מ.ס. אשדוד.

גיורא שפיגל, היועץ המקצועי המיועד ישב ביציע והקבוצה של גיא עזורי הציגה לא מעט שחקנים כשרוניים כמו חן עזריאל, אבי ריקן, שמוליק קוזוקין ואחרים, שחקנים שחלקם עוד עשויים להשתלב בליגת העל הישראלית. בבית"ר כנראה שלא יהיה להם מקום, אבל נו מילא, הכי הרבה ארקדי גאידמק ישאיל אותם לעירוני שדרות. בחינם. אולי הוא גם יבנה להם מגרש בגני יהושוע.

בית"ר שלטה במשחק היום, הייתה טובה יותר למרות אריאל הרוש החלש שעמד בשערה והשמיט כדורים בסגנון ניר דוידוביץ' נגד מאלמו, והוכיחה מדוע היא זכתה באליפות הרבה לפני שהעונה הסתיימה. רק בדקה ה-52 בא היתרון של הצהובים לידי ביטוי. שי חדד שלח כדור עומק לחן עזריאל, שהקדים את שוער אשדוד, חן מרציאנו שיצא לעברו, ומ-20 מטרים בעט כדור קשתי לרשת החשופה. 0:1 לבית"ר.

4 דקות מאוחר יותר הכפיל החלוץ את היתרון. עזריאל חטף כדור ממגן אשדודי, העביר למולאי שהחזיר לו בעקב ועזריאל כבש את השני בקלות.

בדקה ה-75 נסגר הסיפור של אשדוד. רחמים צ'קול ביצע עבירה גסה ולאחר מכן התחצף לשופט והורחק. דקה וחצי עברה ועזריאל השלים שלושער אחרי בישול של אבי ריקן. 0:3 בסיום וסיום עונה נהדר לגיא עזורי ושחקניו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully