וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רודיק ממשיך להפסיד

24.5.2007 / 17:45

האמריקאי עדיין חולם על תואר ראשון העונה, אחרי שהפסיד למונפילס 7:5, 6:3 על החימר באוסטריה. דוידנקו רוצה אזרחות אוסטרית

אנדי רודיק מתקשה לעלות על הגל הנכון. הטניסאי האמריקאי קיווה לזכות בטורניר הראשון שלו העונה, אבל הודח ברבע גמר טורניר פורטסצ'אך באוסטריה על ידי גאל מונפילס הצרפתי, 7:5, 6:3.

רודיק, המדורג שלישי בעולם, קיווה להצליח יותר בטורניר ההכנה על החימר לקראת הרולאן גארוס, וכבר הגיש למערכה הראשונה, אבל הפסיד שלושה משחקונים ברציפות. גם במערכה השנייה לרודיק היו הזדמנויות, אך לא ניצל אותן ונאלץ שוב לנפץ את הרקטה בתסכול. אולי בפעם הבאה.

מאוהב באוסטריה

המדורג רביעי בעולם, ניקולאי דוידנקו, אישר כי הוא עומד להגיש בקשה לאזרחות אוסטרית. הטניסאי הרוסי עשוי לייצג את אוסטריה במשחקים האולימפיים בבייג'ין בעונה הבאה. דוידנקו כבר הגיש בקשה לאזרחות גרמנית בשנת 2000, אך לדבריו מעולם לא קיבל תשובה בנושא.

"אוסטריה הייתה עבורי אהבה ממבט ראשון", אמר דוידנקו, "הכל פה הרבה יותר רגוע ופחות מסובך מאשר בגרמניה. גם התנאים הרבה יותר טובים מאשר ברוסיה או בגרמניה". מאוהב או לא, דווקא במגרש שהוא רוצה שיהיה הביתי שלו, דוידנקו הפסיד 6:2, 6:7, 6:4 לחואן מונאקו הארגנטינאי. לייטון יואיט המדורג רביעי, דווקא עלה שלב אחרי שניצח ארגנטינאי אחר, דייגו הארטפילד, 2:6, 2:6.

* פרשנים רפואיים בבריטניה מעריכים שאנדי מארי הפצוע, שכבר הכריז על פרישה מהרולאן גארוס, לא יוכל לקחת חלק גם בטורניר ווימבלדון בחודש הבא, וישים קץ לתקווה בממלכה לזכייה של טניסאי מקומי.

שראפובה בחצי גמר איסטנבול

מריה שראפובה ממשיכה לשייט בטורניר איסטנבול והיום עלתה לחצי הגמר אחרי שניצחה 2:6, 6:3, 0:6 את המדורגת שביעית בטורניר, אגנייסקה ראדוונסקה הפולניה. גם אלנה דמנטייבה בחצי הגמר. הרוסיה אמנם הפדיה מערכה לקטאלינה קסטאנו הקולומביאנית, אבל ניצחה 6:1, 4:6, 4:6.

ארוון רזאיי הצרפתייה, שהדיחה בסיבוב הקודם את ונוס וויליאמס, ניצחה היום אמריקאית נוספת כשהפעם מייגן שונסי משמשת בתפקיד הקורבן ומפסידה 1:6, 6:1, 4:6.

אמלי מורסמו, שמנסה להגיע לכושר שיא לקראת הרולאן גרוס, פגשה בטורניר שטרסבורג צרפתייה אחרת, אמילה לואה וניצחה אותה בקושי 6:7, 4:6 בדרכה לחצי הגמר. מורסמו, שמעולם לא צלחה את רבע הגמר ברולאן גרוס, תפגוש בחצי גמר שטרסבורג את המנצחת במפגש בין מריון ברטולי לאלנה ואסנינה.

ילנה יאנקוביץ', המצויה בכושר נפלא, עלתה לחצי הגמר אחרי 3:6, 4:6 על מריה אלנה. הסרבית תפגוש את אנאבל גאריגווס הספרדיה, שהדיחה את נה לי עם 6:2, 3:6, 5:7.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully