וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווסטהאם מתכננת מהפכה

24.5.2007 / 16:39

היו"ר מאגנוסון והמאמן קרבישלי רוצים להחליף 12 שחקנים מהסגל, כולל שרינגהאם, לבניון אין סיבה לדאגה. דיסטין חתם בפורטסמות

אחרי שניצלה בעור שיניה מירידת ליגה והבטיחה עונת פרמיירליג נוספת, ווסטהאם יונייטד מתכננת ניעור רציני בסגל הקבוצה. התקשורת באנגליה מדווחת שהמועמד הראשון לעזוב את הקבוצה ממזרח לונדון הוא לא אחר מאחד השחקנים האהובים על אוהדי הפטישים, טדי שרינגהאם. גם פול קונצ'סקי מועמד לעזוב את אפטון פארק.

יו"ר הפטישים אגרט מאגנוסון והמאמן אלן קרבישלי לא מסתירים את העובדה שהם רוצים לבצע חריש עמוק בקבוצה ולהחליף 12 שחקנים מהסגל. מלבד שרינגהאם בן ה-41, גם ניג'ל ריו-קוקר, קרלטון קול, מרלון הרווד, ג'ון פנסטיל, טיירון מירס, קאלום דוונפורט, דני גאבידון ורוי קרו, מועמדים לעזוב. ליוסי בניון אין מה לדאוג, משום שלפי דיווחי התקשורת האנגלית ווסטהאם הציעה לו חוזה לארבע שנים, במטרה להשאיר את הכוכב הישראלי באפטון פארק.

סילביין דיסטין חתם ל-3 שנים בפומפי

פורטסמות כבר מתכוננת לעונה הבאה וחוליית ההגנה של עיר הנמל צירפה לשורותיה את המגן סילביין דיסטין. שחקנה של מנצ'סטר סיטי חתם בשורות פומפי לשלוש השנים הבאות, והמועדון כבר שוקד על הבאתו של הקשר הגנאי סוליי מונטארי מאודינזה האיטלקית.

דיסטין בן ה-29 כבר צד את עינו של המאמן הארי רדנאפ בעונה שעברה, אך בסופו של דבר הצרפתי השלים את חוזהו במנצ'סטר. "להארי רדנאפ היתה השפעה גדולה על מעברי. אני אוהב את הצורה בה קבוצותיו משחקות, ופומפי הוא מועדון ששואף גבוה", אמר דיסטין, "הייתי 5 שנים בסיטי ויש לי חברים רבים בעיר, אבל אני דבק בהחלטתי. יש לי מוטיבציה והצטרפתי לפורטסמות כי שם רוצים להגיע לאירופה".

סביב שמו של דיסטין נקשרו שמותיהם של ארבעת המועדונים הגדולים של הפרמיירשיפ, וזה גרם לדאגה בקרבו של רדנאפ: "הייתי לחוץ, אבל אני שמח שהכל הסתדר עם סילביין. אני מקווה שגם מונטראי יגיע אלינו. הוא קשר פנטסטי ורק בן 22". פומפי מעוניינת גם בשירותיו של חלוץ מידלסבורו מארק וידוקה.

בפטיסטה לא ממשיך בארסנל

ארסנל החליטה לא לממש את האופציה שהייתה לה על רכישתו של ז'וליו בפטיסטה. החלוץ הברזילאי הגיע בקיץ בהשאלה מריאל מדריד, אך לא מצא את מקומו בקבוצה הלונדונית.

"בארסנל אמרו לי שהם לא יכולים לקנות את כרטיס השחקן שלי, ככה שהדבר היחיד שאני יכול לעשות זה לחזור לריאל מדריד", אמר בפטיסטה ל"מארקה" הספרדי. הברזילאי כבש 10 שערים ב-35 הופעות בארסנל, אבל רק 3 ב-24 הופעות בליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully