וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אטו מחכה להנרי

24.5.2007 / 15:57

הקמרוני מצפה לבואו של הצרפתי לבארסה: ”נהיה קבוצה גדולה”. ונגר נחת במדריד ועורר ספקולציות, רוברטו קרלוס מבטיח אליפות

סמואל אטו כבר מחכה לתיירי הנרי. מלך השערים בכל הזמנים של ארסנל כבר קושר בקיץ הקודם לברצלונה, אך בסופו של דבר לא נחת בקטאלוניה לאחר שהאריך את חוזהו אצל התותחנים.

הקיץ, לעומת זאת, נראה כי האפשרות של העברה לספרד הופכת לריאלית יותר יותר, ואטו כבר לא יכול לחכות. "נקבל אותו בזרועות פתוחות", אמר החלוץ הקמרוני, "נשמח מאוד לצרף אותו, ותהיה לנו קבוצה גדולה. גם ככה יש לנו קבוצה גדולה, אבל איתו היא תהיה באמת מיוחדת".

האם לא תהיה צפיפות מיותרת בחלק ההתקפי של בארסה? "אני לא יודע אם כולנו (אטו, רונאלדיניו, מסי והנרי) נוכל לשחק יחד", אמר אטו, "אבל זה התפקיד של המאמן. אני רק יודע שאני רוצה בקבוצה שלי שחקנים גדולים, והנרי הוא שחקן מצוין".

בעוד ברצלונה מתכוננת לסיום דרמטי של העונה בצמרת צפופה מאין כמוה, רונאלדיניו מודה שהוא סבל העונה מחוסר יציבות. "אני יכול לתת הרבה יותר", אמר רונאלדיניו, "כבשתי העונה הרבה יותר שערים מבעונות קודמות, אבל לא הצגתי עקביות ביכולת שלי".

ביקורו של ונגר מסעיר את מדריד

ארסן ונגר חזר מביקור בזק במדריד, שם דן עם הנהלת ריאל בעתידם של ססק פברגאס ואנטוניו רייס. המנהל המקצועי של ריאל, פג'ה מיאטוביץ', כבר אמר שהשחקן שהוא הכי מעוניין בו לקיץ הקרוב הוא פברגאס. הכוכב הספרדי הכריז בעבר כי הוא מעוניין לחזור לספרד, אך גם הודיע כי עתידו קשור בזה של ונגר. מכיוון שטרם ידוע היכן יהיה בעונה הבאה הצרפתי, אין פלא שהתקשורת בספרד מתלהבת מהספקולציות לפיהן ינחת גם הוא בסופו של דבר בברנבאו.

לגבי רייס, המושאל מארסנל, בריאל הביעו את חוסר שביעות הרצון מיכולתו של השחקן, ושהמועדון אינו מעוניין במימושה האופציה על רכישת הקשר, שמצדו רוצה להישאר במדריד.

ה"מארקה" מוסיף שונגר ניצל את הביקור במדריד כדי להיפגש גם עם הנהלת אתלטיקו, שמתעניינת שרכישתם של תומאס רוזיצקי וז'וליו באפטיסטה.

רוברטו קרלוס לא חוזר בו

עוד במדריד, המגן הוותיק רוברטו קרלוס הודיע כי למרות השיפור ביכולתו, הוא מתכנן לעזוב את מדריד בסיום העונה, ואף הוסיף כי הוא מתכנן לעשות את זה כאלוף. "זה יהיה מאוד עצוב לעזוב אחרי 12 שנה במועדון הזה", אמר הברזילאי, "אבל אני לא חוזר בי. טורס וראול בראבו יכולים בקלות למלא את מקומי. עכשיו האליפות תלויה רק בנו, ואני יודע שנזכה בה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully