וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראל מתרחקת מאליפות אירופה

גיל קדרון

24.5.2007 / 14:42

טורניר הנבחרות הצעירות בהולנד, בו תשתתף גם ישראל, הולך ומתקרב, אבל נכון לעכשיו עדיין אין מי שדואג שנראה את השידורים בחינם

יש מי שדואג לנו

כידוע, צ'רלטון קנו את הזכויות למשחקים ההיסטוריים של הצעירה בטורניר יורו 2007, שיחלו בחודש יוני. המשחק הראשון ישודר בערוץ 10 חינם אין כסף, אבל מה עם המשחקים הנוספים?

על העוול והאסבורד בכך שהמשחקים של הנבחרת הלאומית של מדינת ישראל ישודרו בערוץ בתשלום (50 ש"ח לחודש) כבר דנו, אז עכשיו נותר רק לבדוק אם מישהו במועצה לשידורי הכבלים והלווין, הגוף שאמור לשמור על זכויות הציבור הרחב מול הזכויות של מספר אנשי עסקים עשירים, בכלל מתכוון לעשות משהו בנידון.

המציאות העגומה היא שבמועצה לא רק שעדיין לא החליטו על דרך פעולה, אלא גם טרם קיבלו החלטה אם הם מתכוונים לעשות משהו. הרי מדובר בזכויות של אלי עזור ופיני זהבי, וחס ושלום שמישהו יפגע בזכויות חשובות כאלה, ולעזאזל הזכות של שאר 6,999,998 מיליון התושבים של המדינה לצפות בקבוצה שמייצגת אותם. מי יודע, אולי השלב הבא יהיה שראש הממשלה יודיע על המדיניות שלו בערוץ בתשלום, ועל האזרחים יהיה לשלשל כסף מכיסם כדי להתעדכן.

פיל דה ביט?

בהמשך ניסינו את מזלנו אצל שר הספורט מג'אדלה, כדי לברר אם יש ביכולתו לעשות דבר מה למען עם ישראל. לצערנו גילינו שהוא כנראה לא הכתובת, כי מלשכת השר נמסר ש"השר מודע לסוגיות הללו, והוא כבר פנה ובנושאים כאלו ודומים ליושבת הראש של הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו, גברת נורית דבוש, על מנת לבחון דרכים להסדרתם שידורי אירועי ספורט כך שיגיעו לציבור רחב יותר, ולא יהיו כרוכים בתשלום נוסף". בשורה אין.

שידורי פאר והדר

ערוץ הספורט הודיע כי ישדר את כל משחקיה של שחר פאר בטורניר אליפות צרפת הפתוחה ב-5+ לייב. האם עוד נכס צאן ברזל של צופה הספורט הממוצע מוצא את דרכו לערוץ בתשלום? לא כל כך מהר. יורוספורט ו-ESPN, כהרגלם בקודש, יביאו לנו את הרולאן גארוס גם הם. בערוץ הספורט מבהירים כי החשכת מסכים לא תהיה.

המשמעות היא דווקא משמחת, למרבה ההפתעה. מסתבר שהערוצים החדשים סוף סוף נותנים את התמורה האמיתית עליה הצהירו - לוקסוס. מי שרוצה לצפות במשחקים הראשונים של פאר בטורניר, אלו שמעולם לא שודרו, שישלם (אל תעשו את זה), ומי שמעדיף בשלבים המתקדמים לשמוע את השדרים והפרשנים הישראלים על פני המומחים של יורוספורט ו-ESPN, שישלם (אל תעשו את זה), ואם אתם מסוג האנשים שמפילים שטר של 100 ש"ח ברחוב ולא מסתובבים להרים אותו, אז אין באמת שום סיבה שלא תוציאו את הכסף הזה.

להבדיל, מי שלא פראייר ומסוגל להביט לטווח הרחוק, תמשיכו לעשות את מה שעשיתם עד עכשיו בכל גראנד סלאם - צפו בפאר בערוצים הזרים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully