וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אטלנטה לא עמדה בפרז

24.5.2007 / 16:20

שבעה אינינגים כוחניים של המגיש של המטס העניקו להם ניצחון 0:3. היאנקיז ניצחו את בוסטון, הופמן מתקרב לשמירה ה-500 בפאדרס

אטלנטה - ניו יורק מטס 3:0

אוליבר פרז הביא איתו את ארסנל התחמושת מהבית, והגיש מצוין שבעה אינינגים, במהלכם חישמל חמישה חובטים. דייויד רייט חבט להומר השמיני שלו העונה והרביעי בארבעה משחקים. פרז, עם מאזן 3:6, עומד כעת על ERA של 2.54. בילי וגנר עם השמירה, צ'אק ג'יימס עם ההפסד.


לוס אנג'לס דודג'רס - מילווקי 1:5

בראד פני הגיש שבעה אינינגים וטיגן ארבעה חובטים, והדודג'רס הציגו משחק שני ברציפות הגשה קטלנית שחיסלה את הברוורס. מהצד השני כריס קפואנו לא מצליח להיכנס לפורמה, רשם ארבעה אינינגים ונוצח. ראסל מרטין הכריש בן כריש עם חבטה אחת בלבד אבל גם ארבעה ריביז בדאבל מנקה בסיסים באינינג הראשון. קטטה שהתפתחה גררה ניקוי ספסלים באינינג החמישי, בלי נזק משמעותי.


סן פרנסיסקו - יוסטון 1:9

בארי זיטו חזר לכושר כשרשם שבעה אינינגים וניצחון. הוא הסתייע בשתי חבטות וארבעה ריביז של בנג'י מולינה הלוהט ובשתי חבטות גם של רנדי ווין וריאן קלסקו. מאט אלברס, שלא ברור מה הוא עושה עדיין כפותח של יוסטון, עם ההפסד, הומר למורגן אנסברג ביוסטון.


סן דייגו - שיקגו קאבס 1:2

קווין קוזמנוף מתחיל להתעורר. הרוקי חבט להומר בן שתי ריצות באינינג השביעי, הפך את התוצאה והיקנה ניצחון לדייויד וולס, שהגיש שבעה וחמישה, על שון מרשל, שהרשים עם שבעה ושמונה. טרבור הופמן כמעט פישל, אבל הצליח לקצור את השמירה ה-495 שלו בקריירה.


סט. לואיס - פיטסבורג 3:5

קיפ וולס הגיש שבעה אינינגים טובים, והקרדינלס ממשיכים להיחלץ מהפתיחה העגומה לעונה, גם הודות להומרים של דייויד אקשטיין, כריס דאנקן וג'ים אדמונדס. ג'ייסון איזרינגהאוזן סיפק את השמירה, איאן סנל עם ההפסד.


אריזונה - קולורדו 2:0

ג'ף פרנסיס הגיש שבעה אינינגים וטיגן ארבעה חובטים ובריאן פואנטס תרם את השמירה. שבעה וארבעה גם לדאג דייויס, רק שהוא רשם את ההפסד.


סינסינטי - וושינגטון 12:7

לא ברור מה קרה למחבטים של הנשיונאלס, אבל מה שזה לא יהיה, אנחנו רוצים גם. ריאן צ'רץ' חבט לשני הומרים והכניס שש ריצות הביתה, ריאן צימרמן ובריאן שניידר תרמו הומרים משלהם וג'ייסון סימונטאצ'י סיים 5.1 אינינגים עם ניצחון. קייל לוהש עם ההפסד, ריאן פריל עם הומר לרדס.


פלורידה - פילדלפיה 8:7

המשחק המשעשע של היום. האינינג התשיעי נראה כמו קרקס, כשפילדלפיה איבדה יתרון בן ארבע ריצות, סבלה משתי הרחקות, ברט מאיירס הקלוזר נפצע, ואחר כך, עם סינגל של אברהם נונייז באינינג העשירי, זכה קליי קונדרי בניצחון. "זה היה האינינג הכי מוזר אי פעם", אמר ארון רוואנד מהפיליז. מאיירס כמעט רשם הפסד אבל קלט בומבה שנורתה היישר לכיוונו. המחיר ששילם: פציעה בכתף. הכל החל בגלישה מוצלחת של הנלי רמירז לצלחת למרות שפיגר בהרבה אחרי תפיסה של רוד בראחאס. בראחאס ומאמנו, צ'רלי מנואל, התווכחו עם השופט והורחקו (רמירז אכן גלש לפני הנגיעה של התופס). מנואל המפויס אמר לאחר מכן: "אני לא מאמין שלא תייגנו אותו". רמירז ודני אוגלה חבטו להומרים בפלורידה, צ'ייז אטלי עשה זאת בפילי. הפסד לקווין גרג.

מחכים לרוג'ר, מסתפקים באנדי

ניו יורק יאנקיז - בוסטון 3:8

רוג'ר קלמנס ערך את ההופעה הכנראה אחרונה שלו בטרנטון לפני העלייה למייג'ורס, ובינתיים הפסים הסתפקו באנדי פטיט, שהגיש היטב שבעה אינינגים, ובמחבט של הידקי מאטסוי, עם שלושה ריביז והומר. קורט שילינג החבית היה חביט, עם 12 מכות שיצאו מידו בשישה אינינגים. ה-ERA שלו: 3.94. הומר לקוקו קריספ בבוסטון, כשבינתיים התבשרו היאנקיז שייתכן שקרל פבאנו סיים את הקריירה בעקבות עוד ניתוח שעבר, פיליפ יוז מרגיש טוב ויחזור בקרוב להגיש וג'ייסון ג'יאמבי טוגן היטב בתחקורים עם פרקליטי הליגה.


טקסס - מינסוטה 5:3

בוף בונסר התקשה משהו, וגם ג'ו ניית'ן לא העביר חלק את האינינג התשיעי, אבל בסופו של דבר בוף קצר ניצחון ויוסי את השמירה. וג'סטין מורנו? טוב, תודה, הומר מספר 14 לארסנל, האיש מפלצת. שלושה אינינגים בלבד והפסד לרובינסון טחדה.


בולטימור - טורונטו 2:5

סטיב טראקסל הגיש שישה אינינגים, ורשם את הניצחון על דסטין מקגאוון. כריס ריי סיפק את השמירה ה-11 שלו העונה.


דטרויט - לוס אנג'לס איינג'לס 7:8

שישה נצחונות רצופים? לא בבית ספרנו. הטייגרס עצרו את הדהירה של האיינג'לס עם סלאג פסט מטורף, שכלל שני הומרים של מגליו אורדונייז (האיש בכושר), אחד של קרלוס גיין ואחד של קרטיס גרנדרסון. אורלנדו קבררה, מייק נאפולי ושיי הילנברנד חבטו להומרים באיינג'לס, אבל לא מנעו את ההפסד של ברטולו קולון החלש (4.1 אינינגים, שש ריצות). צ'אד דרבין עם הניצחון, טוד ג'ונס עם שמירה מגעילה במיוחד.


קנזס סיטי - קליבלנד 7:11

ועוד משחק שבו הגשה לא הייתה הצד החזק. גריידי סיזמור חבט להומר ה-11,000 בתולדות האינדיאנס, ומייד אחריו חבט גם קייסי בלייק. הפתיחה המזהירה, שני הומרים בק טו בק משני החובטים הראשונים, הייתה השלישית של המועדון בהיסטוריה. אבל כל זה לא עזר ביום נורא של קליף לי, שסגר 4.1 אינינגים עם שמונה ריצות חובה. מארק גרודזיאלנק, מייק סוויני, אלכס גורדון וג'ון באק ירו להומרים בקיי סי, ברנדון דאקוורת' המחליף קצר ניצחון. הרויאלס, שימו לב, עם ניצחון שמיני בעשרה משחקים. הללויה!


טמפה ביי - סיאטל 5:1

עוד משחק שבו קיבל מגיש של סיאטל הזדמנות לשפר את ה-ERA שלו, והפעם היה זה מיגל באטיסטה, שעם שישה אינינגים וחמש הכשות נעזר בחוזה גיין, עם ארבע חבטות. קייסי פוסום עם ההפסד, בי ג'יי אפטון עם הומר לטמפה ביי, הריצה היחידה אותה רשמה במשחק.


שיקגו וייט סוקס - אוקלנד 4:0

ערב גדול של צ'אד גאודין, שהגיש 7.1 אינינגים, ניטרל ארבעה חובטים ושיתק את התקפת הוייט סוקס. חיראם בוקצ'יקה רשם את ההומר היחיד במשחק, על ג'ון גארלנד, שהגיש 6.1 אינינגים וצבר את ההפסד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully