וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאפו שוקל לעזוב את כפ"ס

20.5.2007 / 13:53

מתברר כי למגן הגנאי יש סעיף בחוזה המקנה "אופציה הדדית לביטול ההתקשרות". סוכנו של השחקן בתגובה: "אנחנו בוחנים הצעות"

המגן השמאלי של הפועל כפר סבא, עמנואל פאפו, שוקל לעזוב את הקבוצה ובודק מספר אופציות בחו"ל. בתחילת העונה טענו בכפר סבא כי למועדון אופציה להאריך את חוזהו של השחקן בעונה נוספת ולשלם דמי השאלה לקבוצתו הגנאית, ליברטי. כעת מתבסס השחקן על סעיף בחוזהו המקנה לו זכות של "אופציה הדדית לביטול ההתקשרות".

במילים פשוטות, לפי האופציה הזאת, כל אחד מבין הצדדים (כפר סבא ופאפו) יכול לבטל את החוזה מבלי לשלם פיצוי בעבור הפרתו. בלי קשר, גם המאמן אלי אוחנה בוחן כעת את עתידו של השחקן בקבוצה. פאפו, לטעמם של שחקנים בקבוצה, הציג העונה יכולת סבירה. מנכ"ל כפר סבא, גבי קצרה, אמר הבוקר (חמישי): "שני הצדדים בוחנים את המשך דרכו של השחקן".

סוכנו של פאפו, מאיר ריפמן, בודק בימים אלה מספר הצעות באמצעות מספר סוכנים וקבוצות באנגליה, גרמניה ויוון. פאפו (26) נכלל בעבר בסגל הנבחרת האולימפית של ארצו ושיחק במדי נבחרתו במונדיאל האחרון בגרמניה. ריפמן עצמו מסר בתגובה: "אנחנו אכן בוחנים מספר הצעות מחו"ל".

הקשר גיז'רמו ישראלביץ' יחתום בתחילת השבוע על חוזה לשלוש שנים. על פי סיכום בין ההנהלה לבין סוכנו, גלעד קצב, אחד הסעיפים בחוזה יקנה לשחקן אופציה להתיר אותו במקרה שיקבל הצעה מחו"ל.

למרות שהעונה נגמרה, בקבוצה דרוכים לקראת משחק הליגה האחרון באורווה מול הפועל פתח תקוה. על אף העובדה שהדבר לא יקנה להם מענק, בכפר סבא מקווים לנצח ולסיים את העונה במקום השביעי. המדורגת לפניה, מ.ס אשדוד, תתארח בוינטר מול הכח עמידר רמת גן, שירדה לליגה השניה. אם אשדוד לא תנצח, אלי אוחנה וקבוצתו יעפילו למקום השביעי במקרה שינצחו בזכות יחס שערים עדיף. "ננסה לסיים את העונה עם ניצחון ולהשאיר טעם מתוק", אמרו בקבוצה. גיא דיין צפוי לקבל שוב את הקרדיט במרכז הקישור.

הקשר אבי אבינו שמושאל לקריית שמונה יחזור להפועל כפר סבא. אבינו אמר: "לאחר שהבטחנו את העלייה עם קריית שמונה לליגת העל, אני שמח לחזור לקבוצה שלי, הפועל כפר סבא. אני מקווה להוכיח את עצמי בעונה הבאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully