וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה לא הדרבי האחרון שלי כשחקן"

לי בוץ

24.5.2007 / 12:52

אבי נמני עוד לא הודיע רשמית שימשיך עונה נוספת, אבל מעריך שלא יפרוש בקיץ. מאנה כבר עם רגל וחצי במכבי ת"א, ומדבר על אליפות

לוני הרציקוביץ', הבעלים של מכבי תל אביב, התריע היום (חמישי)בראיון לגלי צה"ל בפני התפרעות המונית בדרבי התל אביבי שיתקיים ביום ראשון הקרוב: "אני חושב שההתבטאויות האומללות של אבוקסיס ודגו הרימו דגל של אנשים חסרי עכבות מקרב אוהדי מכבי. ולראייה, היתה לפנות בוקר תפיסה של שלושה אוהדים עם עשרות פריטים כמו רימוני הלם ורימוני עשן. עכשיו כולם שולפים את כל מה שיש להם. שמעתי גם שהם מכינים בננות לזרוק על דגו ולנהום לעברו".

"המשטרה יודעת שמדובר במשהו שיכול להתפתח למלחמת יציעים מטורפת, וראינו כבר שכל נושא ההסתה והאלימות המילולית לא מטופלת ברמת השטח. ראינו גם שמופע פירוטכני יכול להגיע בקלות לחזיז או רימון שמגיע לדשא. הרי אין בעיה לעשות אירוע סטרילי, ולתת הוראה לשוטרים שכל דבר שמתחיל הסתה ואלימות צריך להיקטע מיד, כי אני לא רוצה חס וחלילה לראות אפילו את אחרון הילדים נפגע".

בהתייחסו לשאלת ההצטרפות האפשרית של רוני מאנה לניהול הקבוצה אמר לוני: "היות וזאת לא הפעם הראשונה, אני מאוד מקווה שהמהלך יתממש. אני בוודאי לא מתנגד למהלך שיביא פנימה אנשים נוספים שיביאו כסף ורעיונות חדשים. לא נכון למועדון כדורגל להיות תלוי באדם אחד. אני מקווה שהתהליך אכן יקרה, אבל לא צריך לרוץ יותר מדי קדימה. מאנה אמר שהוא עובד עם קבוצה של אנשים שתביא כסף למועדון, וברגע שהדבר הזה יקרה נוכל להגיד שהעסק סגור. עד אז אני מתרשם שלכל הצדדים יש רצון שהמהלך יצא לפועל".

בהמשך עלה לשידור רוני מאנה והתייחס למצב המשא ומתן: "שום דבר עוד לא סגור, אני מאמין שזה ייסגר בשבוע הקרוב. כסף הוא לא העניין פה, צריכה להיות קבוצה טובה. ראיתי גם אנשים שהשקיעו 200 מיליון שקל ולא לקחו אליפות - אם אתה פוגע בול בזרים אז ניצחת, אם לא אז אתה הולך אחורה. אתה יכול לקחת שחקן במיליון דולר, כמו שבית"ר קנו שלושה ברזילאים, שחוץ מלרקוד הם לא יודעים כלום. להקת ריקוד הם קנו".

ביחס להשפעתו של אבי נמני על המועדון בעודו שחקן פעיל: "אבי נמני הוא מכבי תל אביב, הוא חכם ומוכשר וישר ומבין כדורגל ואת הקהל. הוא רק עוזר ומייעץ והוא לא מעל המאמן. טוב שיש אדם כזה שמבין בכדורגל. זה טוב לאלי כהן שיש לו בחור כמו אבי נמני כעזר כנגדו".

בקשר לציפיות מהקבוצה בעונה הבאה אמר מאנה: "מכבי תל אביב היא מותג. היא צריכה להיות רק במקום ראשון. רק אליפות. מי שמצטנע ואומר משהו אחר פשוט משקר".

לסיום התייחס מאנה לאווירה המתוחה לקראת הדרבי ביום ראשון: "אני מאוד מאוד מקווה שהמשטרה תיקח את העניינים לידיים, כי צריך להבין שהפועל עשו דבר לא יפה כשהם קפצו ככה אחרי שהם זכו בגביע, ופגעו לאוהדים שלנו בכבוד וביוקרה". העסקה בין הרציקוביץ' למאנה צפויה להיסגר במהלך השבוע הבא.

מחסן אמל"ח ברכב

אוהד מכבי תל אביב תושב מרכז הארץ החשוד בהחזקת אמצעי לחימה יובא היום (חמישי) להארכת מעצר בבית משפט השלום בתל אביב. שוטרי מרחב הירקון עצרו סמוך לשעה אחת בלילה את רכב הטויוטה בו נסע החשוד בשדרות רוקח בעיר. במהלך חיפוש ברכב נמצאו שלושה תיקים שהכילו 26 רימוני עשן, ארבעה רימוני הלם, 25 זיקוקין וחמישה חזיזים.

שלושת נוסעי הרכב נעצרו להמשך חקירה. מחקירה ראשונית עלה כי בכוונתם היה להטמין את אמצעי הלחימה באצטדיון בלומפילד לקראת משחק הדרבי שאמור להיערך ביום ראשון הקרוב.

"מעריך שזה לא הדרבי האחרון שלי כשחקן"

אבי נמני ימשיך, כצפוי, כשחקן פעיל גם בעונה הבאה. מקורבים לשחקן אמרו היום כי "מתחילת העונה אבי היה בראש של לפרוש, אבל בחודש האחרון, בעקבות שכנועים של אוהדים, חברים ובני משפחה, ובעקבות העפלתה של מכבי לאירופה, הוא החליט להמשיך עונה נוספת, שצפויה להיות עונת הפרידה".

בינתיים אמר נמני: "הכיוון הוא חיובי. יש סיכוי יותר גבוה שאשאר מאשר שלא ואני מקווה שזה גם מה שיקרה. אני מעריך שזה לא הדרבי האחרון שלי כשחקן". כשנשאל על האפשרות שאם ימשיך עונה נוספת, ישבור את שיא השערים של אלון מזרחי, אמר: "המטרה שלי היא קודם כל להנות מכדורגל. לא חשבתי בכיוון הזה ואני גם לא חושב שאעבור אותו".

על המשחק ביום ראשון אמר נמני: "דרבי זה דרבי, גם אם זה סוף עונה. לכל קבוצה יש את הרצונות שלה אבל אנחנו נבוא לקחת את הנקודות. אנחנו צריכים לעשות את העבודה שלנו ולא להסתכל על קבוצה כזו או אחרת".

על תפיסת האוהדים עם האמל"ח אמר נמני: "אמצעי לחימה - מקומם לא במגרשי הכדורגל. לא משנה באיזו קבוצה ואת מי מעודדים, מי שבא לכדורגל צריך לדעת שהוא בא להנות ולהיות עם מחשבה שהוא חוזר הביתה בשלום - זה מה שהכי חשוב. המטרה שלנו היא להרגיע את האווירה ולא לחמם אותה. זה כדורגל, לא מלחמה".

נמני התייחס לגמר ליגת האלופות ולשחקנים המבוגרים של מילאן: "כיף לראות שחקנים כמו מלדיני, אינזאגי ופירלו. נהניתי לראות את מילאן, זה לא היה ניצחון של יכולת, אלא של אופי. לא אתנגד לניצחון כזה ביום ראשון".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

אלי כהן מצפה מאבוקסיס להתנהג יותר יפה

מאמן מכבי ת"א, אלי כהן, סירב להתייחס היום בהרחבה לאפשרות שאבי נמני ימשיך כשחקן גם בעונה הבאה: "עד שאבי לא יודיע רשמית אם הוא ממשיך או לא אין לי תגובה. קודם נשמע ממנו ואחרי זה נגיב".

אחר כך התפנה המאמן לדבר על הדרבי: "הדרבי הוא דרבי. כולם יודעים מהו מאזן האימה והשנאה בין שתי הקבוצות. לא סתם זה מכונה הדרבי הגדול - כולם מכירים את היריבות. אנחנו רוצים 3 נקודות כדי לעשות את המקום השני. אנחנו רוצים לסגור מעגל על עונה מוצלחת ואפילו עונה גדולה בהתחשב במה שעבר עלינו העונה. מעבר לזה, אנו משחקים עבור האוהדים, שלא רוו נחת בשנים האחרונות. אנחנו רוצים לעשות הרבה עבורם. אני מקווה שהם יבואו בהמוניהם לתמוך בנו".

כהן דיבר על הקריאות של יוסי אבוקסיס לאחר זכייתה של הפועל ת"א בגביע: "אימנתי את יוסי ואני מכיר את האמוציות שלו. יכול להיות שהוא מצטער, אבל אני מצפה ממנהיגים לשלוט באמוציות שלהם כדי שדבריהם לא יגיעו לאוהד מסויים ויגרמו לו למעשים קיצוניים. כמו שאני מצפה מהמנהיג שלי והקפטן שלי, אבי נמני שלא יתנהג בצורה כזו, אני מצפה גם מהמנהיגים של הקבוצות היריבות. אנחנו, המאמנים והשחקנים, משפיעים על ההתנהגות של האוהדים. בנקל אפשר להצית את האש ולגרום לדברים שאחר כך אין עליהם שליטה".

על אפשרות כניסתו של רוני מאנה להנהלת המועדון אמר: "לשחקנים עם חוזים זה לא ישנה. חוזים לא ייפתחו וזה לא יעלה להם את השכר. אני מברך על זה שתכנס קבוצה שתעזור ללוני לנהל ולהביא שחקנים על מנת להתמודד מול הקבוצות הגדולות. אני מכיר את מאנה אישית קרוב ל-20 שנים אישית. הבחור אוהד מושבע של מכבי, איש עסקים מצליח והוא יביא חלק מהביצועים ומהדברים הברוכים שלו למכבי ת"א. אין לנו שמות לשנה הבאה. קודם נשמע את התקציב ואז נערך בהתאם".

סגל השחקנים המלא עמד לרשותו של אלי כהן באימון הערב, כולל שחקני הנבחרת הצעירה שחזרו מיומיים של אימונים תחת הדרכתו של גיא לוי. ג'ובאני רוסו נטש את האימון לאחר שקיבל כדור לפנים מבעיטה של ליאור ז'אן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully