וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריאן היל יעזוב את אורלנדו

24.5.2007 / 11:15

המג'יק הודיעו שהמאמן לא ימשיך בעונה הבאה. ג'רי ווסט המתוסכל יוצא נגד שיטת הלוטרי, סם וינסנט ימונה למאמן שארלוט

קרוסלת המאמנים ממשיכה להסתובב בשיא המרץ ברחבי ה-NBA, והאחרון ברשימת המתפוטרים הוא בריאן היל. אורלנדו הוציאה הלילה (בין רביעי לחמישי) הודעה לפיה היל לא יחזור לאמן את הקבוצה בעונה הבאה. "התרומה של בריאן למג'יק היתה עצומה", אמר נשיא הקבוצה בוב ואנדר. "אנחנו מעריכים את כל מה שהוא עשה עבור המועדון כמאמן, ומקווים שהוא יבחר להישאר בקבוצה בתפקיד אחר".

היל הוביל את המג'יק לגמר ה-NBA באמצע שנות התשעים, ולפני שנתיים חזר לקדנציה שניה בקבוצה. בשתי העונות האחרונות סיימה אורלנדו במאזן שלילי, ולמרות שהעונה הצליחו המג'יק להשתחל לפלייאוף, בחרה ההנהלה לחפש מאמן אחר שיוביל את הקבוצה לרמה הבאה. היל ספג לאחרונה ביקורות על כך שלא שיתף מספיק את דארקו מיליצ'יץ' וג'יי ג'יי רדיק הצעירים, ולא תרם מספיק להתפתחותו של דוויט הווארד ככלי התקפי.

למה ג'רי עוד פעם מתבכיין?

לא מפתיע לשמוע את ג'רי ווסט מתבכיין. אחרי שממפיס לא הצליחה לקבל את אחד משני המקומות בדראפט הקרוב, המנהל המקצועי של הגריזליס יצא נגד שיטת הלוטרי.

לממפיס, עם המאזן הגרוע ביותר בליגה (60:22), היה את הסיכוי הגבוה ביותר לזכות במקום הראשון, אבל קיבלו רק את הבחירה הרביעית.

"אני לא אוהב את הלוטרי, אף פעם לא אהבתי את זה", אמר ווסט, "זו שיטה גרועה, וחייבים לשנות אתוה. בכל ליגה מקצוענית אחרת, בוחרים בדראפט לפי הדירוג של הקבוצות בתום העונה".

"זה לא שציפינו לקבל את המקום הראשון או השני", אמר ווסט (בחוסר אמינות), "אבל הקבוצות הכי גרועות העונה קיבלו את הבחירות 4 ו-5, וקשה לומר שיהיו שם שחקנים שיוכלו לעזור להן כמו בשני המקומות הראשונים".

ג'ורדן רוצה איחוד עם וינסנט

* דיווחים משארלוט טוענים שסם וינסנט (44), ששימש בעונה החולפת כעוזרו של אייברי ג'ונסון בדאלאס, ימונה בקרוב למאמן הבובקאטס. מייקל ג'ורדן, הבעלים של הקבוצה, שיחק לצידו של וינסנט במשך שנתיים בשיקגו בסוף שנות השמונים, והוא בחר בו על פני מועמדים כמו סטן ואן גאנדי, מייק פראטלו, הרב וויליאמס, מריו אלי ורג'י תיאוס

*סטן ואן גאנדי, שקיבל לדבריו הצעה לאמן את אינדיאנה בעונה הבאה, הודיע שהוא לא מעוניין בתפקיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully