וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמיו וסנטוס בחצי גמר הליברטדורס

24.5.2007 / 10:38

שתי הברזילאיות הצטרפו לקוקוטה, וייפגשו בדרבי בחצי הגמר. אמא של רומאריו ממליצה לו לפרוש, מאמן סביליה חושש מהקופה אמריקה

לילה מוצלח לכדורגל הברזילאי, לאחר שסנטוס וגרמיו הבטיחו היום לפנות בוקר (חמישי) את מקומן בחצי גמר גביע ליברטדורס.

סנטוס אירחה באיצטדיונה הביתי את קלוב אמריקה המקסיקנית, אחרי 0:0 במשחק הראשון במקסיקו סיטי. המקסיקנים שוב נאלצו לשחק בהרכב משני, מכיוון ש-48 שעות אחרי המשחק הקבוצה הייתה חייבת לנדוד 7,400 קילומטר ברחבי הגלובוס כדי להגיע למשחק הראשון בפליאוף המקומי.

אבל רבבות האוהדים ביציעים (כולל כוכב העבר פלה) נדהמו בדקה ה-32 כשהארגנטינאי של האורחים, דניאל בילוס, העלה את אמריקה ליתרון. למזלם, במחצית השנייה הקבוצה של ונדליי לושמבורגו הצליחה להשלים את המהפך, עם צמד תוך שש דקות של יונאס (65) ורודירגו טוטו (71).

סנטוס תפגוש בחצי הגמר את גרמיו, שחזרה מפיגור 2:0 מול דפנסור מאורוגוואי. טצ'קו (23) ודה סילבה (45) מחקו את הפיגור מהמשחק הראשון כבר במחצית הראשונה, לשמחתם של 42 אלף הצופים בפורטו אלגרה. המשחק הלך לבעיטות הכרעה מ-11 מטר, שם החטיאו האורחים פעמיים ואיפשרו לברזילאים להמשיך לחגוג.

היום בלילה תיקבע העולה האחרונה, כשליברטאד מפראגוואי תארח את בוקה ג'וניורס (1:1 במשחק הראשון). המנצחת במשחק הזה תפגוש את אלופת קולומביה קוקוטה, שסיימה בתיקו 2:2 באורוגוואי מול נסיונאל, והבטיחה את עלייתה אחרי שניצחה 0:2 במשחק הראשון.

מילה של אמא (עוזי דן, "הארץ")

ליטה פאריאס, אמו של רומאריו, ייעצה לו לפרוש מכדורגל לאחר שהשיג את מטרתו - 1,000 שערים בקריירה. "הוא צריך להבקיע עוד 5-4 שערים ואז לפרוש. הגיע הזמן". רומאריו, שהצהיר בתחילת השנה כי יפרוש כשיגיע לאלף, הסביר לאחרונה: "אני מחפש מטרות חדשות כדי להמשיך ולשחק".

"אפילו אני התעייפתי. לפעמים היו לי דברים אחרים לעשות, אבל הייתי חייבת ללכת לאיצטדיון כדי לא להפסיד את השער האלף", סיפרה דונה ליטה ל"או גלובו", "עוד מעט רומאריניו (נכדה בן ה-13, בנו של רומאריו המשחק בילדים של ואשקו) יעלה לבוגרים".

על כל הקופה (עוזי דן, "הארץ")

העובדה שקאקה ורונאלדיניו שוחררו מהקופה אמריקה מדאיגה מאוד דווקא את מאמן סוויליה, חואנדה ראמוס. קבוצתו עדיין נלחמת על הטרבל, אולם המאמן חושש כי דונגה, מאמן נבחרת ברזיל, ייקח במקומם לסגל מספר משחקניו, שיחמיצו בשל כך את שלבי ההכרעה של העונה. דניאל אלבס, רנאטו, אדריאנו קורייה ולואיס פביאנו - כולם לא קבועים בסגל הברזילאי, אך רובם שיחקו בו - עשויים לקבל זימון לטורניר שיחל ב-26 ביוני ולהחמיץ את מחזור הליגה האחרון וגמר הגביע נגד חטאפה. "ברגע שנדע את הסגל נראה מה נעשה, אבל אין לנו יותר מדי אפשרויות, זה טורניר רשמי ודונגה יכול לקרוא למי שהוא רוצה", אמר ראמוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully