וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריברי וקווארסמה בראש הרשימה של באיירן

23.5.2007 / 16:50

הבווארים, שלא זכו באליפות אחרי שנתיים רצופות, מתחילים בהכנות לעונה הבאה. לוקה טוני מכחיש שחתם בקבוצה. האנקה עבר להאנובר

פרנק ריברי וריקרדו קווארסמה נמצאים בראש רשימת ההעדפות של באיירן מינכן. ראשי הקבוצה הבווארית מאמינים כי יוכלו לשכנע ולפתות את הצרפתי הבינלאומי של מארסיי, למרות שזה התבטא בעבר כי יעדיף לעבור לאנגליה או לספרד.

באיירן התעניינה בריברי אחרי המונדיאל, שנערך בקיץ הקודם, אבל לגבי הפורטוגלי זו פעם ראשונה שהקבוצה, שלא תשחק בעונה הבאה בליגת האלופות, מביעה בו עניין. בקווארסמה בן ה-23 שמשחק בפורטו, שזכתה באליפות פורטוגל ששבוע, התעניינו גם קבוצות מאנגליה ומספרד, ביניהן אתלטיקו מדריד. עוד ברשימה של באיירן - אריאן רובן, שחקנה של צ'לסי.

שחקן נוסף שבעבר נטען כי הוא כבר חתום בקבוצה הגרמנית הוא לוקה טוני. קרל היינץ רומינגה, מראשי המועדון, טען שהפרטים סוכמו, אבל טוני אמר: "מי אמר שאעבור לגרמניה? לא החלטתי עדיין שום דבר לגבי העונה הבאה". החלוץ התבדח: "איך אני אלמד גרמנית? אני עדיין לא מיומן באיטלקית שלי".

לעומת כל הספוקלציות, העברה שנחתמה ובוצעה היא של מייק האנקה, חלוצה לשעבר של וולפסבורג, שחתם בהאנובר 96 לארבע שנים. החלוץ הבינלאומי בן ה-23 כבש שמונה שערים העונה ב-22 משחקים, כשאת החודשיים האחרונים החמיץ עקב ניתוח שעבר בירכו. העונה הוא הצליח להינצל בצוותא עם הזאבים מירידה לליגת המשנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully