וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים מחפשת טרבל

אסף שקד

23.5.2007 / 19:29

אחרי האליפות של הבוגרים, קבוצת הנוער, שזכתה גם היא באליפות, תשחק מול מ.ס. אשדוד בגמר הגביע (חמישי, 18:00, ערוץ 5)

אחרי שכבר זכתה באליפות המדינה השנה, תגיע קבוצת הנוער של בית"ר ירושלים לגמר גביע המדינה שייערך מחר (חמישי) בשעה 18:00 (שידור ישיר בערוץ 5) באצטדיון בהרצליה מול מ.ס. אשדוד. חניכיו של גיא עזורי ינסו להשיג דאבל ראשון בהיסטוריה של המועדון, הן במסגרת הנוער והן במסגרת הקבוצה הבוגרת.

בית"ר מגיעה למשחק כמחזיקת הגביע מהעונה שעברה, אך למרות היתרון הגדול על היריבה, גיא עזורי לא מקל ראש ביריב שניצב מולו. "מ.ס אשדוד היא קבוצה טובה שהגיעה לגמר בזכות ולא בחסד”, אמר עזורי לקראת המשחק ,"הם קבוצה לא קלה אבל בשורה התחתונה אנחנו תלויים בעצמנו ואם נשחק כמו ששיחקנו במרבית השלבים העונה, אין שום סיבה שלא נזכה בגביע”.

עזורי יודע שבית"ר קרובה לעשות היסטוריה ואחרי חגיגות הזכייה באליפות במוצאי שבת, הוא מתמקד בהכנות למשחק האחרון העונה של הקבוצה: "העונה נגמרה כבר לפני כשלושה שבועות, אבל בכל זאת שמרנו על מוסר אימונים גבוה ולמרות החגיגות שערכנו, אנחנו יודעים לעשות את ההפרדה ומגיעים למשחק הזה מוכנים בצורה המקסימאלית . אם נזכה בגביע זאת תהיה היסטוריה ונחגוג בפעם הראשונה בדאבל, זה לא הולך להיות קל ואני מודע לזה ולכן מעל במה זאת אני מבקש מכל אוהדי בית"ר ירושלים להגיע למגרש בהרצליה, לתמוך בנו במשחק ובתקווה לחגוג בסיום זכייה בדאבל".

קשר הקבוצה הבוגרת קובי מויאל, חגג עם חבריו לקבוצת הנוער את הזכייה באליפות ויום למחרת ערך את הקפת האליפות עם הקבוצה הבוגרת. כעת יש לו הזדמנות לסגור שבוע חלומי עם זכייה בתואר שלישי העונה ואפשרות לסגור טריפל נדיר.

"אני בהחלט נמצא בחלום", אמר מויאל, "התחלתי את השבוע בחגיגות של קבוצת הנוער לרגל הזכייה באליפות, יום למחרת מצאתי את עצמי בבלומפילד חוגג עם צלחת האליפות של הקבוצה הבוגרת ועכשיו יש לנו את גמר גביע המדינה לנוער. הדברים קרו כל כך מהר אבל אלו רגעים שישארו אצלי לנצח".

על היריבה אשדוד ועל ההכנות למשחק אמר מויאל, "אנחנו אף פעם לא מזלזלים ביריבה וגם בחצי הגמר מול הפועל פ"ת, שהייתה יריבה חלשה - נתנו את המקסימום וניצחנו. על הנייר זה נכון שאנחנו טובים יותר, אבל על המגרש הכל יכול להשתנות. אסור לשכוח שאשדוד תחוזק בכמה שחקנים מהקבוצה הבוגרת ככה שזה לא יהיה קל. זכינו כבר בגביע בשנה שעברה מול הפועל ת"א ואז אפשר היה לראות שלא היה לנו קל ושרק בפנדלים הצלחנו לנצח".

הרכב משוער: אריאל הרוש, שמוליק קוזוקין, מתן בראשי, שי חדד, יונתן זדה, קובי מויאל, אד אוסמי, אבי ריקן, שי ניסים, עומר מולאי, חן עזריאל.

מירוסביץ' בסימן שאלה

מיד לאחר שתסיים את העונה, צפויה בית"ר ירושלים להכריז על המאמן החדש שלה. ארקדי גיאדמק ואלי ארזי נפגשו כבר עם גיורא שפיגל ונתנו לו את האור הירוק להתחיל לעבוד כמנהל מקצועי, כשמה שנותר על מנת להתחיל את ההכנות לעונה הבאה זה איוש עמדת המאמן.

בסביבתו של גיאדמק רמזו בתחילת השבוע, כי בשבוע שלאחר המשחק מול מכבי נתניה ימונה מאמן חדש כשאלי אוחנה עשוי להיות זה שיתפוס את משרת המאמן. גם לואיס פרננדס עדיין נמצא בתמונה, אך הסיכויים שיגיע לישראל נמוכים וזאת בעקבות רצון של ריאל בטיס להחתימו לעונה נוספת. במקביל ההכנות לעונה הבאה מוקפאות עד שימונה מאמן חדש לקבוצה.

הצ'ילאני, מילובאן מירוסביץ', נפגש במהלך השבוע ביחד עם סוכנו עם הנהלת בית"ר ירושלים ולא קיבל מהם תשובה לגבי העונה הבאה, בין היתר נאמר לשחקן כי הוא יצטרך להמתין עד שימונה מאמן חדש ורק הוא זה שיחליט האם הצ'ילאני ישאר בארץ או לא. היום עזב סוכנו של השחקן את הארץ כשבשבוע הבא יעזוב גם מירוסביץ' בתקווה לקבל תשובות לפני עזיבתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully