וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרפיטי בקרית שלום כנגד הרציקוביץ'

לי בוץ

23.5.2007 / 12:03

אוהדי מכבי ת"א מחריפים את המאבק בנשיא המועדון ואחרי הדרבי מבטיחים לפתוח במחאה - "כזו שלא נראתה כמותה מעולם"

אוהדי מכבי ת"א הפצירו לא פעם בעלים לוני הרציקוביץ' לוותר על השליטה במועדון ולמכור את הקבוצה למי מהמעוניינים. מדי שבוע מארגנים ארגוני האוהדים השונים מחאות למיניהן הכוללות הנפת שלטים בגנותו, קללות ושירים בלתי פוסקים ובשבוע האחרון אף חילק ארגון האולטראס כ-7,000 פלאיירים בהם פורטו הסיבות מדוע הרציקוביץ' צריך ללכת הביתה ומדוע האוהדים לא ישתקו ולא ינוחו עד שזה יקרה.

אתמול התברר כי פרט להצעות ישנות לרכישת הקבוצה שלא עמדו בתנאים של הרציקוביץ', שדורש 100 מיליון ש"ח עבור הקבוצה, מעוניין איש העסקים רוני מאנה להכנס כשותף פעיל במכבי כשמתחתיו תוקם קבוצת ניהול במתכונת של היריבה העירונית הפועל ת"א. עם זאת, הרציקוביץ' הכחיש את הדברים ובהודעה שפורסמה באתר הרשמי של המועדון נכתב כי "אין בפרסומים על כניסה לשותפות, כביכול, כל בסיס".

בתוך כך, הופתעו בקבוצה לגלות הבוקר כי מתחם האימונים בקרית שלום זוהם בכתובות נאצה כנגד הרציקוביץ', כשבין הכתובות שריססו האלמונים נכתב "לא נכנע לעולם – תמכור" ו"היינו פה לפניך, נישאר אחריך".

ארגון האולטראס, שבדרך כלל מוביל את המחאה כנגד הבעלים, דווקא קרא להרגיע את הרוחות עד שתתבהר אמיתות עסקת מאנה. "לוני עושה הכל כדי לחמם את הגזרה מול האוהדים שלו לקראת סוף העונה", אמרו ראשי הארגון לוואלה! ספורט. "אנחנו, כארגון שהוביל את המחאה נגד לוני במשך כל השנים, קורא לאוהדים להמתין לראות אם עסקת מאנה תצליח. 50 אחוזים פחות ללוני זה כבר 50 אחוז יותר לאוהדים ולקבוצה. נמתין ונראה כיצד מתפתחת העסקה ומה מהותה".

עם זאת, מבטיחים אוהדי הקבוצה מכל הארגונים כי כבר לאחר הדרבי צפויה להתחיל מחאה כנגד לוני, "כזו שלא נראתה כמותה מעולם", לדברי מנהיגי הקהל.

בתוך כך, היום זכו שחקני הקבוצה ליום חופש לרגל חג השבועות, ומחר יחזרו לאימונים לקראת הדרבי התל אביבי ביום ראשון. סגל השחקנים המלא יעמוד לרשותו של אלי כהן באימון הערב לאחר ששחקני הנבחרת הצעירה סיימו את שליחותם ויתאמנו לראשונה השבוע בקרית שלום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully