וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייל בטוטנהאם, סידוול בצ'לסי

23.5.2007 / 16:58

המגן של סאות'האמפטון יעבור בדיקות רפואיות בתרנגולים ויחתום. קשר רדינג סיכם תנאיו אצל מוריניו. מגנוסון רוצה שטבז יישאר בווסטהאם

רדיו BBC דיווח הבוקר (רביעי) שמגינה המבטיח של סאות'האמפטון, גארת בייל, יגיע ללונדון ויעבור בדיקות רפואיות בטוטנהאם, אחרי שהסיינטס והתרנגולים סיכמו את תנאי העברתו.

סאות'האמפטון כבר קיבלה מטוטנהאם הצעה על סך של 10 מיליון ליש"ט בינואר, אבל אז הוולשי בן ה-17 דחה את האפשרות.

סאות'האמפטון העפילה העונה לפלייאוף העלייה לפרמיירליג, אך כשלה בהשלמת המשימה וכעת נראה שהמגן השמאלי, ששמו נקשר גם במעבר למנצ'סטר יונייטד ולארסנל, יחתום בווייט הארט ליין בימים הקרובים.

דיסטאן חתם בפומפי, מונטארי מתקרב

מגן-בלם מנצ'סטר סיטי, סילבאן דיסטאן, חתם בפורטסמות. הצרפתי בן ה-29, שבשלב מסויים היה קפטן הסיטי, מדרים לפומפי אחרי שהגיע למנצ'סטר ב-2002 מפ.ס.ז' תמורת כ-4 מיליון ליש"ט.

"זו הייתה החלטה קשה, אבל אני שמח שדבקתי במה שרציתי", אמר דסטן, שסיים את חוזהו בסיטי, כך שזו לא תקבל תמורה כספית למעבר.

* ועוד מפורטסמות: התקדמות נרשמה ביחסי המחזר-מחוזר בין הקבוצה לבין קשרה הגנאי של אודינזה, סולי עלי מונטארי. אחרי המחמאות של הארי רדנאפ לשחקן, זה החזיר אתמול בדברים על רצונו להגיע לפראטון פארק. באנגליה מעריכים שמעבר שלו יהיה כרוך ב-7 מיליון ליש"ט שיעשו דרכם לאודינזה.

סידוול סגר בצ'לסי

סטיב סידוול, אחת מתגליות העונה באנגליה, סיכם את תנאיו בצ'לסי. קשרה הג'ינג'י בן ה-24 של רדינג יסיים את חוזהו בעוד כחודש ויגיע ללונדון בהעברה חופשית אחרי שדחה הצעה להארכת חוזהו אצל הרויאלס.

סידוול כבר עבר בדיקות רפואיות בצ'לסי, אך טרם נודע אורך חוזהו. הוא ייאלץ להתמודד על מקומו עם שחקנים כמו פרנק למפארד, מיכאל באלאק, ג'ון אובי מיקל ומיקאל אסיין.

אשלי טוען שרכש נתח גדול מניוקאסל

מייק אשלי, איש עסקים מיליארדר, טוען שהוא רכש 41.6% ממניותיה של קבוצת ניוקאסל יונייטד, תמורת סכום של כ-55 מיליון פאונד. "אני שמח שאוכל לתרום לניוקאסל. צריך לתת לג'ון הול, נשיא הכבוד, הרבה קרדיט על שהסכים למכור וכן על מה שעשה כאן", אמר אשלי.

* יו"ר ווסטהאם אגרט מגנוסון הביע את רצונו לגבי הישארותו של קרליטוס טבז בקבוצה. "הוא יקבל פוקוס רציני הקיץ, אבל אני רוצה אותו כאן". הבעלים הבטיח כי יציב למנג'ר אלן קרבישלי תקציב נכבד לרכש לעונה הבאה.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully