וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הראל לוי הודח במוקדמות הרולאן גארוס

23.5.2007 / 16:52

נוצח בסיבוב השני על ידי פסטור 6:3, 6:4. ונוס וויליאמס הפסידה בשמינית גמר איסטנבול לרזאיי 6:4, 6:4. רודיק העפיל לרבע הגמר באוסטריה

הטניסאי הישראלי האחרון שנשאר ברולאן גארוס, הראל לוי, הודח הערב (רביעי) בסיבוב השני של המוקדמות לאחר שהפסיד לפאסטור נבארו. הספרדי, שמדורג 103 בעולם, גבר עליו בשתי מערכות 3:6, 4:6. וכך נשארה לה ישראל ללא נציגים גבריים בטורניר החימר החשוב בעולם.

בפורטשצ'אך, אוסטריה, העפיל היום אנדי רודיק לרבע הגמר הראשון שלו על המשטח האדום ב-12 החודשים האחרונים, אחרי שגבר 4:6, 3:6 על כריסטיאן פלס מדנמרק. רודיק טרם זכה בטורניר השנה (הפסיד בגמר ממפיס לטומי האס), אבל כדי להגיע לשלבים המאוחרים באוסטריה הוא ייאלץ לחלוף על פני גאל מונפיליס הצרפתי, שניצח את הקוריאני יונג טייק לי 6:7, 4:6.

ניקולאי דווידנקו גם העפיל לרבע הגמר וישחק שם נגד חואן מונאקו הארגנטינאי. הרוסי ניצח את ניקולאס לפנטי 4:6, 2:6. הדרום אמריקאי גבר על מייקל ראסל האמריקאי 3:6, 1:6. איבן ליובצ'יץ' הופתע והודח על ידי לואיס הורנה 7:6, 4:6. הפרואני יפגוש ברבע הגמר לטיני אחר, אלברט מונטאנס הספרדי, שניצח את מתיאו מונטקור 7:6, 1:6. לייטון יואיט יתעמת ברבע גמר נוסף עם דייגו הארטפילד הארגנטינאי. האוסטרלי גבר על פוטיטו סראשה 4:6, 4:6.

* מארגני טורניר ווימבלדון אישרו היום כי לראשונה בתולדות הטורניר יותר השימוש במצלמת "עין הנץ", שבודקת בהילוכים חוזרים את מקום נחיתת הכדור. לשחקנים תינתן האפשרות לשלושה ערעורים מדי מערכה.

מה קורה לונוס?

הצרפתייה הלא מדורגת, ארוואן רזאיי, סיפקה היום (רביעי) את ההפתעה הגדולה בטורניר איסטנבול, כשגברה על אלופת ווימבלדון ונוס וויליאמס 4:6, 4:6 והעפילה לרבע הגמר.

ונוס, שנעדרה מהמגרשים במשך רוב השנה שעברה בגלל פציעה, קיוותה לחזור ל-16 הגדולות לקראת אליפות צרפת, שתיפתח ביום ראשון הקרוב, אבל בינתיים היא ממשיכה להתקשות.

גם אלנה דמנטייבה בין שמונה הגדולות בטורניר לאחר שגברה על ילנה קוסטאניץ' 3:6, 3:6. בשלב הבא תפגוש את קאטלינה קסטיאנו, שניצחה את אקטרינה דזהלביץ' הבלארוסית 6:4, 5:7, 1:6. פטי שנידר השוויצרית גברה 4:6, 1:6 על ואניה קינג האמריקאית והעפילה גם היא לרבע הגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully