וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ככה הולכים מכות

24.5.2007 / 13:24

חשבתם שיש אלימות בכדורגל הישראלי? חכו עד שתראו את קטעי הוידיאו של השבוע. והפעם: משהו כואב באמת. לקינוח פלה הערבי

5. אל תנסו את זה בבית

כל האנשים בקליפים הללו לא ניסו משהו יוצא דופן, הם פשוט רצו להרשים קצת על האופניים והסקייטבורד. שומו שמיים, כנראה שהם לא כאלה כשרוניים. זה כאב, אבל לכולם, תודה לאל, שלום.

4. טבעת הקסמים

הקוסם דייויד בליין יצא בסדרת קדימונים בפלייאוף ה-NBA. בפרסומת המשעשעת הזו הוא מסביר כיצד מבוצע ה"אלי הופ" (זינוק והטבעה למסירה מהאוויר), ומגלה איך, כמו קוסם אמיתי, הוא יודע על המהלכים הרבה לפני האדם הפשוט.

3. יו, איזה בלגאן

חשבתם שהאלימות בכדורגל הישראלי גואה? שאי אפשר לראות משחקים בארץ מבלי להסתכן. תראו קודם את המכות בקטע הבא, ותבינו שאנחנו בסוג של גן עדן.

2. יאללה, חפש ענף אחר

הקליפ הזה קצת ארוך (יותר משתי דקות), אבל בהחלט שווה. זהו תיעוד של ברנש המשחק כדורסל בתיכון. המצלמה מצאה שההבדל בין הכישורים שהוא מספר עליהם ליכולת שהוא באמת מציג קצת, איך נאמר, גדול. הבחור הזה מייצג הלכה למעשה את המשפט "לא פוגע בענף".

1. הפלא ופלה

האיש הזה הוא לא שחקן כדורגל מקצועני, ולמעשה הוא היה צריך שהחבר'ה בשכונה יחזיקו מצלמה ויתעדו את הלהטוטים שלו. קליפ קצר של 36 שניות שמראה כמה כשרונות מסתובבים בעולם בלי שאיש יגלה אותם. לתשומת לבכם, מאמני ליגת העל, יש כמה פלה, רונאלדיניו ומראדונה שמסתובבים בשכונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully