וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חזית נגד קלמנס

23.5.2007 / 12:41

פרנק רובינסון, הול אוף פיימר, הצטרף לביקורות נגד המגיש, שיוכל להישאר בבית במסעות חוץ. בינתיים: בוסטון ניצחה את היאנקיז

פרנק רובינסון, בעונה שעברה מאמן וושינגטון נשיונאלס ושחקן היכל התהילה, הצטרף לחזית התוקפים את רוג'ר קלמנס. בחוזהו של קלמנס ביאנקיז יש סעיף, לפיו יוכל המגיש להיעדר ממסעות חוץ של הקבוצה. קלמנס עורך עוד הופעה אחת במיינורס, שלאחריה הוא עשוי להצטרף לקבוצה.

"זו תופעה פסולה", אמר רובינסון, "כשאתה עושה דבר כזה, אתה הופך אדם אחד בקבוצה למיוחד, מעל יתר השחקנים". רובינסון הצטרף בדבריו למגיש של היאנקיז קייל פרנסוורת' ולפיצ'ר מסן דייגו, דייויד וולס, שהשמיעו קודם לכן טענה זהה.

ובינתיים, אחרי שני נצחונות חזרו היאנקיז להפסיד, 7:3 לבוסטון. ג'וליאן טבארז קצר ניצחון שני בברונקס תוך פחות משלושה שבועות, כשהגיש היטב מול מייק מוסינה. מני רמירז חבט להומר בן שלוש ריצות כבר באינינג הראשון, טבארז הגיש 5.2 אינינגים סולידיים ומוסינה, הגם שגמא 6.2 אינינגים, היה אחראי לכל שבע ריצות החובה של הפסים, כשהוא מרשה הומר גם למייק לואל. הפער בין הקבוצות חזר להיות 10.5 משחקים.

AL: סנטנה חוזר לכושר

טקסס - מינסוטה 7:1

הריינג'רס ידעו שפסטיבל הריצות שלהם יסתיים ברגע שיוהאן סנטנה יעלה לגבעה. סנטנה הגיש שבעה אינינגים והכיש 13 חובטים, כשהוא נעזר ביכולת מפלצתית של ג'סטין מורנו, עם שני הומרים וחמש הכנסות רצים הביתה. הומר גם לטוריי האנטר, כשבטקסס חובט סמי סוסה להומר ה-598 שלו בקריירה.


בולטימור - טורונטו 6:4

בדרבי הבינוניות של ה-AL מזרח הצליח איי ג'יי בארנט לנצח גם בהופעה לא מדהימה, כשלמרות שצלח 6.2 אינינגים וטיגן שמונה חובטים, הרשה ארבע ריצות חובה. ג'ייסון פיליפס חבט להומר בבלו ג'ייז, בריאן רוברטס עשה זאת בבולטימור. הפסד לדניאל קבררה, שמירה לג'רמי אקארדו.


דטרויט - לוס אנג'לס איינג'לס 6:3

המלאכים בפורמה חזקה במיוחד, אם כי ג'ון לאקי לא הצליח לשמור על ספירת הגשות סבירה. לאקי ניצח אמנם אבל יצא אחרי חמישה אינינגים ו-101 הגשות. אורלנדו קבררה, רוב קווינלאן ומייק נאפולי חבטו להומרים, כולם על מייק מארות' המפסיד. הומר למגליו אורדונייז מדטרויט.


טמפה ביי - סיאטל 5:2

6.1 אינינגים של ג'רוד וושבורן עשו את העבודה במארינרס, כשקנג'י ג'וג'ימה ויונייסקי בטנקורט חובטים להומרים וג'יי ג'יי פאץ מספק את השמירה. רק חמישה אינינגים לסקוט קאזמיר בטמפה ביי, צ'אד אורבלה רשם את ההפסד.


קנזס סיטי - קליבלנד 3:4

תקלה לאינדיאנס, שנמצאים דווקא בתקופה טובה ושמרו על הבכורה בבית בשל ההפסד של דטרויט. מארק טיהאן הולך על ידי ארון פולץ על בסיסים מלאים באינינג השביעי, והריצה שכפה עשתה את ההבדל. תומאס מאסטני הוא האיש שעל שמו רשום ה-L, זאק גריינקי נכנס מהבולפן ורשם ניצחון, ג'ואקים סוריה עם השמירה. מייק סוויני מקנזס סיטי ו-ויקטור מרטינז מקליבלנד עם הומרים.


שיקגו וייט סוקס - אוקלנד 4:10

לאחר פתיחה חסרת מזל, ג'ון דאנקס מתחיל להיכנס לעניינים. דאנקס הגיש שישה אינינגים סולידיים וזכה בניצחון בפתיחה השלישית ברציפות שלו. הוא עשה זאת באמצעות המחבטים הגדולים, ג'ים ת'ומה שחזר מפציעה ורשם הומר וחמישה ריביז, וג'רמיין דיי, עם הומר משלו. קולבי לואיס פתח באוקלנד ורשם את כל 10 ריצות החובה, הומר למארקו סקוטארו באייז, שרואים את האיינג'לס בורחים.

NL: עגלה עם סוסה

אטלנטה - ניו יורק מטס 1:8

הברייבס דאגו לסלק את חורחה סוסה אחרי ארבעה אינינגים בלבד, כשקייל דייויס נותן הצגה משני עברי הגבעה. דייויס הגיש שמונה אינינגים מצוינים, כשהוא מקנח בגזונגה של שלוש ריצות באינינג השישי. סקוט ת'ורמן חבט גם הוא להומר, והיתרון של ניו יורק בראש הבית ירד ל-1.5 משחקים.


פלורידה - פילדלפיה 3:5

ארבע ריצות באינינג השישי עזרו למארלינס להפוך פיגור לניצחון, ג'ייסון וורת' חבט לשני הומרים ושלושה ריביז בפיליז, אבל נכנע להופעה סבירה של סקוט אולסן, עם שישה אינינגים וניצחון בפלורידה. קווין גרג רשם את השמירה, קול האמלס את ההפסד.


סט. לואיס - פיטסבורג 4:9

הקרדינלס הצליחו, סופסוף, לנצח, עם הומר ושלוש הכנסות רצים של כריס דאנקן. אדם ויינרייט רשם את הניצחון, כשהוא עוזר לעצמו עם דאבל בן שתי ריצות. 4.2 אינינגים לזאק דיוק בהפסד.


סינסינטי - וושינגטון 8:4

הנשיונאלס הם לא טרף קל לאף אחד, ובאינינג השמיני צץ המחבט של פליפה לופז, שירה לגראנד סלאם ופירק שוויון 4:4. הוא סיים עם שישה ריביז. לסינסינטי לא עזר הומר מספר 573 של קן גריפי ג'וניור. חזוס קולומה עם הניצחון, ג'ו קוטלאנגוס עם ההפסד.


אריזונה - קולורדו 3:1

יש גיבור קומוניסטי בקולורדו, אלילן של בנות החזית השוויונית טרוי טולוביצקי, שחבט לדאבל באינינג התשיעי, ושבר שוויון 1:1. הוא העניק בכך ניצחון למנואל קורפאס, כשבריאן פואנטס רושם את השמירה. שמונה ושמונה לא הספיקו לליבאן הרננדז באריזונה, ברנדון ליון היה האיש שהעניק ללניניסט את הדאבל ו"זכה" בהפסד.


סן דייגו - שיקגו קאבס 1:5

ג'ייק פיבי סיים את המשחק אחרי שישה אינינגים, מה שלא הפריע לו להעלות את מאזנו ל-1:6. הוא נתמך במחבט של מייק קמרון, שסיים עם צמד הומרים, וגם באלה של אדריאן גונזאלס וקווין קוזמנוף. שישה ושמונה לריץ' היל בקאביז, אבל גם חמש ריצות חובה והפסד. שמירה מספר 12 העונה ו-494 בקריירה לטרבור הופמן.


לוס אנג'לס דודג'רס - מילווקי 2:3

ההתקפה של הדודג'רס עדיין חורקת, אבל ההגשה הייתה הפעם במיטבה. רנדי וולף סגר שבעה וטיגן ארבעה, טקאשי סאיטו סיפק את השמירה וראסל מרטין חבט להומר בן שתי ריצות באינינג הרביעי, כדי לעבור את בן שיטס, שסיים עם 6.1 אינינגים, חמישה אוורורים והפסד.


סן פרנסיסקו - יוסטון 2:4

טים לינסקאם ממשיך להיות סנסציוני, כשהגיש שמונה והכיש ארבעה בניצחון. לינסקאם, עם ERA של 3.08, עבר את רוי אוסוולט, שסגר שבעה וניטרל ארבעה אבל הוסיף ארבע ריצות חובה. שמירה תשיעית העונה לארמנדו בניטז.


טבלת מובילי ההומראנס:

1. אלכס רודריגז (ניו יורק יאנקיז) 18
2. פרינס פילדר וג'יי ג'יי הארדי (מילווקי) 14
4. צ'יפר ג'ונס (אטלנטה) 12

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully