וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכוכב נולד לפני הפלייאוף

23.5.2007 / 12:32

רשת TNT החליטה לדחות ביום את משחק 2 בין דטרויט וקליבלנד לטובת אמריקן איידול. ביוטה מפנימים את הפערים בינם לבין הספרס

אחרי שני משחקים בסדרת גמר המערב, נראה שזה לא כוחות. סן אנטוניו שוב הוכיחה דומיננטיות מול יוטה, גברה עליה 96:105, עלתה ל-0:2 מבטיח ונראית בדרך הנכונה לתואר נוסף. האומנם?

"אנחנו חייבים להישאר צנועים", אמר ג'ינובילי, "בינתיים השגנו רק שני הניצחונות הביתיים. עכשיו נהיה חייבים להשתפר כדי להוציא ניצחון ביוטה. אני מקווה שנראה את אותו ריכוז וגישה נחושה".

הספרס שוב ניצחו מעבר לקשת, וקברו 13 שלשות מ-26 ניסיונות. "זה מה שההגנה שלהם נותנת לנו", הסביר טוני פארקר את האחוזים המטורפים של הקבוצה שלו, "בכל פעם שאנחנו חודרים, הגארדים שלנו חופשיים לזריקה. הם מכריחים אותנו לרוק מבחוץ, והיום זה נכנס".

יוטה, לעומת זאת, לא הובילה מאז הדקה השביעית של המשחק הראשון, והשחקנים שלה נראים קצת מתוסכלים. "בכל פעם שהתקרבנו אליהם, הם דפקו שלשה", אמר דרון וויליאמס, שסיים עם 26 נקודות ו-10 אסיסטים, "לא הגנו נכון נגד השלשות שלהם, והם הענישו אותנו".

"בכל פעם שחזרנו למשחק, ירינו לעצמנו ברגל, זה מין יצר של הרס עצמי", אמר מאמן יוטה ג'רי סלואן, "הם ניצלו את חוסר היכולת שלנו לקרוא נכון את המשחק".

אבל יוטה יודעת שבבית היא קבוצה אחרת, וזוכרת איך חזרה מפיגור דומה מול יוסטון. "עדיין יש לנו סיכוי", אמר וויליאמס, "אבל זה הרבה יותר גרוע להיות בפיגור 2:0 מול הספרס מאשר מול הרוקטס. יש להם כבר כמה אליפויות, והם משחקים מצוין גם בחוץ".

אודן ודוראנט יזומנו לנבחרת ארה"ב

נבחרת ארה"ב מתכננת כמה שינויים לקראת אליפות אמריקה שתיערך בקיץ הקרוב. המנהל המקצועי, ג'רי קולאנג'לו, יכנס מסיבת עיתונאים שבה יודיע על צירופם של גרג אודן וקווין דוראנט לסגל המורחב, יחד עם טיישון פרינס וטייסון צ'נדלר. דווין וויד, לעומת זאת, ינוח ולא ייכלל בסגל.

הטורניר, שיקבע את הנבחרות שיעפילו לאולמפיאדה, ייערך בין ה-22 באוגוסט ל-2 בספטמבר. ג'ייסון קיד, מייק מילר, קרלוס בוזר ודרון וויליאמס צפווים לקבל זימון גם הם.

"אמרין איידול" דחה את משחק מספר 2

רשת TNT, שמשדרת את משחקי ה-NBA בארה"ב, הודיעה כי משחק מספר 2 בסדרת גמר המזרח בין דטרויט לקליבלנד יידחה ביום אחד, כיוון שהרשת אינה רוצה לשדר את המשחק במקביל לשידור החלק השני של גמר "אמריקן איידול", הלא הוא "כוכב נולד" האמריקאי.

הגמר של "אמריקן איידול" (בין ג'ורדן הנפלאה לבלייק המתלהב) מושך את מירב הרייטינג בטלוויזיה בארה"ב, ו-TNT אינה רוצה לאבד צופים למשדר שישודר במקביל. המשחק ייערך בלילה שבין חמישי לשישי (3:00, חמש פלוס).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully