וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנהיים מול אוטאווה בגמר ה-NHL

23.5.2007 / 11:47

הדאקס הכניעו את דטרויט 3:4, ניצחו 2:4 בסדרה ויפגשו את הסנאטורס לסדרה שתקבע מי תזכה העונה בגביע סטנלי

אנהיים - דטרויט 3:4 (אנהיים עלתה לגמר לאחר 2:4 בסדרה)

הסטטיסטיקה קובעת שהמנצחת במשחק החמישי בסדרת פלייאוף במצב של 2:2 היא זו שעוברת שלב ב-81 אחוזים מהמקרים. הסטטיסטיקה הזו לא שיקרה לדאקס, שאחרי הניצחון המזליקי וההרואי בדטרויט חזרו הביתה והשלימו את המלאכה.

כל זה קרה אחרי שהברווזים כמעט שמטו יתרון של 0:3 ו-1:4. רוב נידרמאייר, קורי פרי וריאן גצלאף העלו את הדאקס ליתרון בן שלושה שערים אחרי שני שלישים, סמואל פאהלסון הגיב לשער של הנריק זאטרברג וקבע 1:4, אבל אז באו שני כיבושים של פאבל דאטסיוק במהלכי פאוור פליי, ובמשך ארבע דקות הפעילו הרד ווינגס לחץ על שערו של ז'אן סבסטיאן ז'יגר.

ז'יגר סיים עם 26 עצירות, ובחר לפרגן לדומיניק האשק בן ה-42, שלו היה זה אולי משחק הפלייאוף האחרון בקריירה: "מה שהוא עושה בגילו זה מדהים. אני לא אהיה כאן כשאגיע לגיל הזה". האשק עצמו בחר לפרגן לשוער היריב: "הוא היה מצוין. אני לא אוהב להגיד שהוא היה טוב ממני, אבל הוא גנב את המשחק החמישי, והיום שוב הצטיין. זה היה המפתח בסדרה הזו".

ב-2003 הגיעו הדאקס לגמר גביע סטנלי, שם נוצחו על ידי ניו ג'רזי בשבעה משחקים. ז'יגר היה אז ה-MVP של הפלייאוף. הפעם מגיעה מולו אוטאווה, והשוער ישמח לוותר על תואר ה-MVP בשביל גביע סטנלי. הסדרה תחל בלילה שבין שני לשלישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully